Net onig geworden, 1 dec ben ik weer aan de beurt. Het zal hier voorlopig nog wel stil blijven denk ! Gr. M
hallo micha.... jehebt hem geopend, en je bent nog zo zielig alleen hier..... daarom even een dikke knuffel speciaal voor jou.... KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF
Ik klets hier ook alvast n woordje mee. Ik ben dus 3 mndn verplicht aan de pil en de NOD voor febr is nog niet geopend .
hoi je bent niet alleen als ik mijn laatste cyclus aan houd 45 dagen is mijn NOD 5 december dus voor mij duurt het ook nog eentijdje en hij word elke keer langer
dames van december, heel veel succes met afwachten... het klussen...het ploppen van het eitje.... weer klussen.... en wachten, wachten en wachten...
Er zijn nog weinig NOD-ers voor dec. Het is nog te kort in nov. Allemaal erg veel klus plezier, Succes met wachten enz.
hoi dames ik kom hier ook heen hoor ...gezellie.... ben vandaag na 74 dagen ongi geworden eindelijk. mijn nod is 15 dec. iedereen veel succes he. xxx essy
ik kom hier ook alvast even meekletsen hoor,mijn nod is 6 nov,maar denk dat ik ongi ga worden.dus dan word het voor mij begin december. ik hoop het zo,dat zou een leuk kado voor de kerst zijn!succes dames!
Hallo allemaal! Ben nu ook NOD december-lid, haha! Deze week met mijn laatste pilstrip begonnen, dus hopelijk (als alles weer de regelmaat van vroeger heeft) op 22 december mijn NOD! Ben heel benieuwd welke eitjes allemaal bevrucht gaan worden in december Liefs Chris
Eh, by the way, die banner van mij is nog niet echt geldig, maar kon eigenlijk niet wachten met 'm eronder zetten... Chris