Hallo nieuwe meiden; hier op NOD november! Gezellig dat er alweer zoveel bij zijn gekomen, maar wel balen natuurlijk want dit is niet de bedoeling! Moons; jouw pendels staan voor deze maand goed, dus volgens mij kun je je ei echt niet missen hoor! Ik heb woensdag ovulatietesten besteld hier en ik had ze gister al binnen. Ik ga er dinsdag mee beginnen, dus deze cyclus gaan we er echt ALLES aan doen om zwanger te raken! (volgens mij deed ik dat de andere rondes ook, maarja, haha). Dus eind november hebben we allemaal een positieve test in handen, oke?! Liefs Neia
Wat leuk dat we elkaar zo op de hoogte houden met hoe het er mee staat en ik hoop zo op veel zwangere meiden in november. Ik vind iedereen zo lief voor elkaar en het is zo fijn om hier te zijn(rijmt ook nog ) ik voel me echt thuis hier. Doei dikke knuf van Teddy.
Koeky, hoop voor je dat je niet gelijk hebt en oktober wel je maand wordt, je weet maar nooit. Maar nu ik toch moet "wachten" op mijn NOD, oke we gaan ook dit keer weer veel klussen, hoe kom jij aan die banner? Ik heb alleen die van de zwangerschapspagina.nl.
misschien kun je even googlen op 'cyclusbanner' . Koeky heeft hem van lilypie (puntcom) als ik dat goed heb onthouden nu ik dit bericht in typ. (staat linksboven de banner) Maar er zijn nog veel meer banners te verkrijgen. Kijk maar eens rond in de onderwerpen. Koeky, ik duim nog wel voor je dat oktober je maand is hoor! Maar wel leuk dat je hier ook even komt kijken. xx liefs Lintje..
Heb het al even verwijderd.. anders snappen de mensen die zich inlezen het niet meer.. pff.. ja nog wel vroeg. xxx
Ondanks dat het nog vroeg is is het me toch nog gelukt, blijf nog wel een beetje rondneuzen wat er allemaal is. In ieder geval bedankt
goedemiddag dames zie dat er weer een paar nieuwe zijn welkom hier beginnen de weer af te zakken gelukkig wat ik raar vind is normaal zakt mijn temp naar 36,5 maar heb nog steeds 37.0 voel me voor de rest goed op iets minder pijnelijke knabbel en babbel nog steeds opgezette buik ik vind het heel apart misschien dat de temp nog zakt ik doe 3 cyclussen tempen omdat ik meedoe met umc testen ik had gebelt en ik moet mijn cyclus dus zien als 28 al heb ik iets bruin verlies op dag 28 is dat mijn ongi want dat is oud bloed ik word daarna door gestuurd naar gyn om te kijken of de eileiders niet te smal zijn in door gang goed weekend allemaal gr maria
Dat zou mooi zijn neia "Dus eind november hebben we allemaal een positieve test in handen, oke?! " Daar gaan we voor! We gaan allemaal weer goed onze best doen dus wie weet gebeurd er een wonder! Liefs Nic
Daar gaan we zker voor hoor, allemaal positieve ++++++++++ Ik ben door middel van provera ongi geworden en dat houdt nu al een week aan. Vandaag is het minder geworden gelukkig. Ik ben ook Donderdag begonnen met 100 mg clomid. Hopelijk werkt dit nu wel zeg.. We zijn al bijna drie jaar bezig. pffff lang
esmeralda23 nou ik hoop het voor jullie dat je eindelijk na 3 jaar een positievetets in handen mag hebben en natuurlijk hopen we datdeze maand erg vruchtbaar mag zijn net als oktober daar zijn er ook al zwangeren hopelijk komen er daar nog meer bij en in november ook heel veel allemaal heel veel succes gr maria
zo dames, ik mag weer hier verder komen kletsen. na 30dagen kwamen de duivels precies optijd vanochtend... jammer ... nu maar hopen op de maand nov
Marloes, balen meis.. Had goeie hoop voor je... Ik ben weer lekker vol goede moed voor de volgende ronde en twijfel ook of ik niet wat minder op het forum zal rondhangen. Ik ben normaal een koele kikker, maar afgelopen keer was het wel heel erg spannend. En dan denk ik, misschien laat ik me wel teveel meeslepen.. Het is ook allemaal zoveel emotie dat zwanger willen worden. Maar goed, ik heb me dus voorgenomen volgende maand niet meer mee te doen aan het zenuwencircus. Ik heb teunisbloemolie gehaald voor een regelmatigere cyclus en ga er maar vanuit dat ik half november weer gewoon ongi word. Wie helpt me dan herinneren? x Nienke
He nienke ik help je niet hoor! Je wordt deze keer gewoon zwanger. Maar ik zal je helpen met de zenuwen! Marloes; balen dat je ongie bent geworden. Verwen jezelf maar even de komende dagen. Esmeralda; ik hoop dat deze maand ook voor jou goed zal aflopen. Maria; inderdaad raar dat je temp zo hoog blijft. Misschien een goed teken? Ik ben vandaag heel trillerig, duizelig en misselijk. Geen idee hoe het komt. Gister opeens een soort van ei gevoeld, maar dat kan nog helemaal niet, is veel te vroeg. Ook het vruchtbare slijm wordt nu al elke dag meer. Geen idee hoe het komt, maar gisteravond toch maar even geklust . Dinsdag ga ik beginnen met de ovutesten! Liefs Neia
neia zou kunnen hoor dat je eitje eraan zit te komen nienke fijn te horen dat je er weer met goede moed er tegen aan gaat marloes balen zeg nou hopelijk voor jou deze maand ook vruchtbaar hier is het rustig gr maria