Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november hopelijk goede tekens wezien wel succes dames gr maria
Ik heb mijzelf er ook bij gezet. Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november
Lieve Marloes, Lijkt me inderdaad heel dubbel voor jullie. Veel sterkte en succes en een dikke knuffel van Sophie. Ik denk aan je en hoop voor jullie op een schitterend wonder. xxx
jullie zijn toch altijd liefffffff he.... zal idd wel een rot week worden... heb gisteren al de hele dag gehuild...vandaag viel het mee, was op het werk, dus ja...
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99-8 nov--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten en erg moe Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november
Lieve Marloes, gewoon lekker aan toegeven hoor, opkroppen lost echt niks op! Hoop dat we je met z,n allen een beetje kunnen opbeuren!
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november (kiki) heb ook mijn klachten erbij gedaan...
Kiki vind het een leuk idee al die klachten ,is best grappig om te lezen en te vergelijken met je eigen pijntjes hihi
nou heb in verhouding met vorige cyclus weinig kwaaltjes dan erg moe moe moe en druk mijn blaas veel vuldig naar wc en al dat soort dingen maar ja soms houd mijn lichaam me goed in het ooitje dus hopelijk nu niet ja is een erg leuk idee gr maria
ik voel deze keer niks... vorige maand vanaf de eisprong buikpijn en ook dichtbij de nod.. nu helemaal niks
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november Ik heb mezelf er ook maar bijgezet, is ook nog een eind weg, maar beter te vroeg dan helemaal niet
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november OOk maar weer bijgezet met symptomen, wat een lijst al zeg!
Lieve marloes, je sterretje komt je zeker tegemoed,Bij de ene duurt het langer dan bij de andere. Zal zien of er gps kes zijn ,die van mij heeft er ook eentje nodig. We blijven voor je duimen meid, geef niet op he
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november Ik heb me ook toegevoegd, zo word de lijst mooi lang.
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november Heb me nog maar eens toegevoegd, want ik was verdwenen uit het lijstje
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien Laughing marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november Lma: maandag 13 november Kiki: maandag 13 november, voel nog nix Crying or Very sad Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Malaika: zaterdag 18 november Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november
Hier ook nog steeds geen ! Ben normaal heel regelmatig maar nu al 5-6 dagen overtijd! Ondertussen al twee testen versleten maar die waren allebei (nog?) negatief. Ik zit nu heel erg te twijfelen waarneer ik weer zal testen ik denk woensdag, maar ben een beetje bang voor het testen geworden dadelijk is ie weer negatief. Voor alle andere die nog moeten testen, Succes ik duim voor jullie!
alle zwangeren dames gefeliciteerd geniet ervan! alle wachters spannend! alle klussers zet m op! Ik ben zaterdag begonnen met ovu testen maar snap het niet helemaal, zaterdag een posi test strepen even dik en zondag ook nu net getest en de streep is iets lichter dan de controle streep wie kan mij vertellen of mij ei nu nog moet komen? of wat dit inhoud? liefs
Super meid, gefeliciteerd, alweer een zwangere in november. Het is je gegund na zoveel ronde's Liefs Moons