NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Goeioemorgen meiden!

Och Pjetje, wat balen zeg! Ik hoopte zo voor je dat je weer lekker snel zwanger zou zijn... Nou veel sterkte hoor, ik hoop dat december jou maand wordt!

Doos
    , spannend zeg! Dat kan toch bijna niet meer missen hè? Wanneer ga je testen? O, ik zie het al in de lijst, donderdag!!!!

mamairis, Jacky, sterkte met wachten. Jullie zijn niet alleen!

Marina, ook bij jou beloofd het veel goeds! Succes morgen met testen!

Pearly, goed zo meid, nog even doorklussen voor de zekerheid! en dan wachten...pff

Och Divanaatje, balen meid. Jij ook naar ronde 4. Als ik donderdag ongi wordt ga ik ook ronde 4 in. Ik hoop dat het de laatste is voor jou!

Moons, geduld is een schone zaak! Voel je al wat? O wacht dat staat ook in de lijst. Nou dat zijn al best veel symptonen! Ik duim voor je!

Maris! O wat geweldig! Zou je niet iets eerder stoppen met je werk en even gaan shoppen? haha, dat zou ik doen als ik jou was, rompertje gaan kopen ofzo! Proficiat meid, wat een fijne verassing!

Kiki, Sjips zeg ook voor jou een knuffie. Ik hou nog wel een beetje hoop voor je hoor! het kan nog!

Maria, ook bij jou is het ook spannend! Ik hoop dat ze uitblijven en dat je lekker doormag naar de juli mamas! (ik hoop dat ik je vervolgens daar naar mag volgen)

Tissy, ik hoop voor je dat het geen ongi gevoel is maar een zwanger gevoel! Ik snap alleen je banner niet. Ben je nu 2 dagen overtijd, of ben je over 3 dagen (als je moet testen) 2 dagen overtijd? Hoelang is nu je cyclus precies? 25 dagen?

Fempje, oow balen zeg! Maar zoals ik al vaker heb gezegd: It ain't over untill the red lady sings! Hoop houden. Misschien zijn de kruidvattesten een stuk gevoeliger?!

Bij mij zoals gewoonlijk helemaal niks geen klachten (hmm tja klachten kun je ze eigenlijk ook niet noemen hè? ;) haha). Maar goed, ik had vorige week hele goede hoop, maar nu al niet meer eigenlijk. Ik ga er van uit, dat ik donderdag gewoon ongie wordt!

2. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    Fempje, de testen van cb schijnen heel ongevoelig te zijn, die van de kruidvat juist weer heel gevoelig. Dus misschien vrijdag toch een posi-test!

Vissie, als ik vrijdag ga testen ben ik 2 dagen overtijd, ik heb een cyclus van 24 dagen... ik loop al een tijdje te sleutelen met m'n banner, maar ben er steeds niet tevreden over :rolleyes: ben ook zo'n pietje precies.. :oops:

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Aha, Tissy, nu snap ik het! Ik hou daarom deze van de site maar aan, beetje saai, maar wel duidelijk!

4. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Maris: Van harte gefeliciteerd meid! Wat geweldig voor je! Mannetje al verteld?

Hier nog steeds geen verandering...geen ongi...hoop dat ik toot morgen kan wachten met testen!

Iedereen ontzettend veel succes gewenst en dikke knuffel!

5. Shanae

Shanae Lid

Oct 3, 2006
    51
    0
    0
    Voor alle dames (Pjetje, Divanaatje, Amma, Kiki, en de rest die ik vergeten ben...) die de :evil: :evil: weer op bezoek hebben, heel veel sterkte een met goede moed op naar de volgende ronde!
    Enne Maris, van harte gefeliciteerd!

Nou, ik sta op de lijst om morgen te gaan testen maar volgens mij komen die rotzakken bij ook weer langs... ik had namelijk iets bruin verlies vanmorgen en dat is bij mij meestal het begin van :-# , terwijl mijn temp nog hoog was (37).
    Stiekum hoop ik op een wonder en dat ik toch nog mee doe in the race...

6. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Vissie
    hopelijk mogen er vele waaronder wij naar de juli mama's hihi

Tissy
    ik vind je banner er erg mooi uitzien

twinny
    leuk je weer eens te zien hoe is het met je
    geniet van je zwangerschap

fempje
    wat een tegenslag zeg hopelijk heb je vrijdag een vet positievetest in de handen

Shanae
    stuur ze weg maar die nare :evil:

ben er hier ook hard mee bezig om ze voor 9 maanden de kast in te stoppen
    ga weg jullie nare :evil: voor 9maanden

hopelijk werkt het

gr maria

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Maris, van harte gefeliciteerd!

Voor alle meiden bij wie de ongi er is: balen maar houd moed hoor!

Voor alle klusser: Go for it!

Pearly: fijn dat het beter met je rug gaat.

Ik wacht nog rustig af. Geen ongi tekenen maar ook geen andere tekenen. Beetje last onderin de buik. Ach, wachten, wachten en wachten.

8. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    jeetje wat een hoop duveltjes weer donderstenen zijn het ook he.
    Balen meiden hoop dat het snel een keer raak is hoor including myself....

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Oww, Shanae... blokkeer de ingang, laat ze er niet door! Je moet gewoon posi testen morgen hoor!

Ja Maria, zou super zijn hè?

Super Alice, 2 dagen overtijd! nog eventjes geduld En morgen zien we een vette 2e streep (of kruis..)

10. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    zo, mijn banner is nu wat duidelijker... voorlopig laat ik het maar even bij deze :D

Shanae, nee he! en je temp. is nog zo mooi hoog.... :(

Mark en Maria, dank je wel!

Alice, spannend!

11. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Sinds vanmorgen doen mijn tepels pijn, au au, echt waar. Volgens mij is mijn tepelhof ook groter :confused: en ik voel me niet lekker, niet supermisselijk, maar een beetje een raar gevoel, duizelig als ik buk en het zweet breekt me op de raarste momenten uit, het lijken wel opvliegers. Het wordt nu echt wel spannend hoor.

Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.

Liefs Moons

12. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hey meiden

ik wil jullie toch eff bedanken voor jullie steun en hoop.en ik hoop vrijdag een positiefe test de hebben anders is het gewoon jammer he.dan maar wachten op die gemene :evil: :evil: ;)

13. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Heee Moons spannend hoor! Dit lijkt de goeie kant op te gaan! Ook Tissy en Alice zet hem op meiden! Lieve Vissie bedankt voor het meeleven, en Gaby Baby geloof me deze tieten wil je echt niet hihi! Als Hubbie al wijst voel ik ze al! Nog geen duivels hier JOEPIE! Dikke knuff voor iedereen x Doos

14. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    spannend moons hopelijk is het een goed teken
    nog 6 dagen heel veel succes

dames heel veel succes

gr maria

15. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nou,ik heb weer effe wat bijgelezen,jezus wat schrijven jullie een hoop! :)

Maris,van harte meid!Echt super!
    Kun je met je gsm toevallig geen foto maken? ;)

Nou het is hier wel spannend zeg,ik hoop voor ieder van jullie op een VET positieve test!....En anders een hele succesvolle klusronde! ;)

Hier nog geen devils te zien,m'n cyclus is nog nooooit zo lang geweest....

16. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    lucia maar dan heb je een verkeerde banner meid?!

17. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    Moons en doos, dit klinkt heel goed meiden! nu nog een posi-test!

18. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten
    Shanae: woensdag 8 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde)
    Alice: woensdag 8 november
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten
    Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks--
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Lma: maandag 13 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november)
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks
    Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik.
    Pearly: dinsdag 21 november
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

19. Amle

Amle Niet meer actief

Hey meiden,

Hier geen symptomen voor ongi of zwangerschap..... Het duurt ook nog 6 dagen voordat ik uberhaupt aan testen kan gaan denken! Wat duurt dat toch steeds lang, ik denk nu regelmatig om toch te testen..... ik moet me echt ff inhouden. Vorige maand een negatieve test (5 dagen voor NOD :( ) en na 4 dagen overtijd alsnog ongi.
    Ik hoop nu gewoon dat de pendels waarheid worden. Ook heb ik gewoon een vreemd, goed gevoel... maar ja, dit zegt natuurlijk niets.
    Zoals al eerder gezegd: gewoon afwachten :cry:
    Moets ff zeuren, sorry...

Succes allemaal,
    liefs Elma

20. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Zeuren mag hoor Elma.

Ik zit me ook van alles in mijn hoofd te halen. En dat terwijl ik al twee kids heb en er niet zo mee bezig wil zijn.

Share This Page