@Nynke: ik kan het me wel voorstellen hoor. Ondanks dat ik nog geen kinderen heb. Zodra je de beslissing hebt genomen om voor een kindje te gaan, ben je hier gewoon mee bezig.... Ik baal af en toe ook van het feit dat ik er zoveel mee bezig ben. Ik dacht dat het deze maand wel iets minder zou worden, omdat we bezig zijn met verhuizen e.d. maar niets is minder waar. Ach, zolang het je geen (extra) stress oplevert is het alleen maar een lekkere uitlaatklep! Succes... Liefs Elma
malaika: oh gelukkig.... ik heb echt het gevoel dat ik die stukjes appel de hele weg door mijn darmen kan volgen (eet smakelijk 8)) nynke: geduld is een schone zaak zei mijn oma vroeger altijd. DAN KON IK HAAR WEL WAT... pffffffffffff lief mens, maar geduld is echt niet mijn ding hahaha... Kop op meid..... nog een paar daagjes..... en dan weet je meer... elma: hihihi, ja... .het blijft toch in je hoofd zitten..... maar nadat ik 2 maanden geleden zo verschrikkelijk door mijn lichaam voor gek ben gezet, kan ik het nu wel eventjes relativeren... (had toen alle symptomen, hoge temp en werd toch ongesteld)... ik zie wel waar het schip strand....... maar totdat die strand, die wachttijd... die vind ik erg hahahaha..
goeiemiddag meiden. zie dat bij een aantal meiden de zijn gearriveerd. balen en sterkte voor de volgende ronde. ik zelf zit te wachten maar zat er even helemaal doorheen gisteren. het lijkt wel of iedereen om ons heen zwanger wordt. ik werd er even helemaal gek van. En dan ook nog mensen met een sleche relatie die op het punt staan uit elkaar te gaan.waar het een foute was ik werd echt gek. maar ja moeten door he! groetjes las
Jeetje meiden, wat schrijven jullie veel. Ik was even een paar daagjes aan het bijkomen en ik kan het al niet meer bijlezen! Bedankt voor al jullie felicitaties! Ik raak nu een beetje aan het idee gewent (ik had het echt niet verwacht namelijk). Het is idd onze eerste en nadat ik vandaag een vast contact heb gekregen zijn we nog blijer! Ik heb maar even niet verteld dat ik zwanger ben. T is ook nog zo pril! Of vinden jullie dit heel slecht van mij? Nou, voor alle nieuwe mamma's in spe: Gefeliciteerd. Voor degene die wel ongi zijn geworden: Volgende ronde beter. Voor degene die nog op het wachtbankje zitten: Sterkte en mijn duimen draaien voor jullie! Liefs Jody!
ho lieve dames! Daar ben ik weer, een dagje gewerkt met mijn hoofd ergens anders. Mijn man is helemaal de kluts kwijt. Hij zei "dat meen je niet, laat zien", maar dat ging dus niet wegens gebrek aan camera. Ben benieuwd hoe hij vanavond is, zal wel een klein (?) feestje worden lijkt me! alles is ineens anders, echt heel bijzonder. Ik hoop dat er nog heel veel van de indrukwekkend lange lijst ook deze maand positief mogen testen! Groetjes! Maris ps aangezien ik net van de pil ben zou het trouwens best kunnen dat mijn banner straks nog een keer wat weken achteruit gaat, de dokter zal me moeten vertellen hoe ver ik echt ben!
voor de dames waar de zijn gearriveerd balen zeg! alle zwangeren yes gefeliciteerd! hopen dat er meer volgen! liefs
Ben de laatste keer 25 september ongi geworden. Normaal is mijn cyclus wel regelmatig rond de 4/5 weken. Nu nog steeds niet (normaal zou 23 oktober zijn geweest) Inmiddels 7 november 15 dagen overtijd en test zegt dat ik niet zwanger ben. Kan een test niet goed zijn? Of dat het na 15 dagen nog niet aangeeft dat ik zwanger ben?
maris,gefeliciteerd!wow he,ik zou ook staan te shaken hoor! alle ongi dames,op naar de volgende ronde!wel mega balen hoor... hier nog steeds geen te bekennen,wilde eerst morgen een testje doen,maar verschuif het naar donderdag,dan ben ik de hele dag vry en vind ik dat wat fijner.
het kan altijd dat je pas later positief test, maar als ik jou was zou ik langs de HA gaan dan kan die een testje doen. Komt daar ook niks uit dan krijg je misschien een echo om te zien of er een vruchtje zit ja of nee.
Gaby, wat ontzetten lief dit berichtje van jou.... en precies wat je schrijft, zo is het ook. vandaag stonden de tranen vaak in mijn ogen en keek ik snel naar buiten, als iemand gevraagd had hoe het met me ging....dan was het zeker geworden.... hoop dat jij voor januari een mooie test hebt... Maar die eerste keer, blijft toch wel heel bijzonder en had niet gedacht dat ik het zo moeilijk zou vinden
help, had vandaag weer een positieve ovu test hoe kan dat en wat moet ik daar van denken? dit was de vierde?
Nu geen buikpijn meer maar ontzettend moe..... kan niet wachten, ben bang dat vrijdag tesetn wat vroeg is maarja......
vraagje, hopelijk kan iemand me hierbij helpen. Heb drie dagen last gehad van menstruatie pijn... (ovu-pijn volgens mij) maar heb niks gemerkt van dat slijmerig gedoe...of niet op gelet (kan ook), nu reeds vier dagen nergens last meer van, zou mijn eitje al gesprongen zijn dan? groetjes en succes aan allen! julie
jij hebt een lange cyclus lot23.... is dat altijd zolang bij jou? Ik de vorige ronde 37 dagen pff hopelijk deze keer korter volgens mij ben je dan al vier dagen zeer vruchtbaar...maar weet het ook niet zo goed hoor
Jose 777, dank je voor je antwoord. Ben blij om advies te krijgen. Wij willen het graag nog geheim houden voor de ouders dat we proberen in verwachting te raken. Anders kon ik het me moeder vragen, Ben echt blij dat er zo'n forums bestaan. Anders blijf je met vragen lopen. Proberen deze week nog een afspraak te maken met HA
hoi julie123, ik heb nu al 2 keer zo lange cyclus gehad dus vandaar dat ik dacht probeer eens een ovutest maar ja daar heb ik ook vragen bij....
Worden jullie de laatste tijd ook zo vaak gevraagd of jullie al bezig zijn met kinderen. Lijkt wel of iedereen het van me gezicht kan aflezen dat we heel graag kinderen willen. Zelfs mensen waar ik normaal geen / weinig contact mee heb vragen en al aan het oefenen. En dan doet het zo'n pijn als het dan nog niet zo ver is.