hier is het op dit moment rustig maar durf er weinig van te zeggen kan verlaat eitje zijn zie dat je in ronde 1 zit durf er verder weinig over te zeggen truste alle gr maria
haaai meiden, ik ben weer terug van het sporten. pfff meer dan 500 kcal verbrand hahahaha.... uuhhh sophie... dat betekent dat je vanaf nu in de vruchtbare fase zit.... en die positieve test kan binnen nu en 2 dagen komen. Tenminste als ik dat met die van mij vergelijk. hihihihi... Dus aan de klus de komende dagen Lot: ik heb je pbtje beantwoord. Welke testen gebruik jij? En ik las net dat je al 2 keer een hele lange cyclus hebt gehad. In de hoeveelste ronde ben je nu?
Hé Angels, Jij dus ook... Ik zit nu op dag 5 overtijd..., dag 35 van mijn cyclus. Ging al uit van een lange cyclus omdat ik dan niet bij dg 29 al gek werd. Zo balen. Ik ga morgen voor de 2e keer testen, maar durf niet goed. Begrijp er geen bal van en word er heel chago van :x ! en ook dus helemaal niets te zien. Dus morgen zal het ook wel niet losbreken... Succes joh, laat je weten wanneer je meer weet? Eliza
Thnx Doos (geweldige naam trouwens, word er een beetje vrolijk van ) Ik ga misschien morgenochtend weer testen. Durf niet zo goed... Maar aan je banner te zien kun jij morgen ook testen. Spannend..... Succes! Eliza
Pff, even "klagen" en vragen hoor; HOE houden jullie dat wachten uit terwijl je overtijd bent maar weet dat je niet zwanger bent? Althans, 2 keer negatief getest en mn gevoel zegt ook gewoon nee, maar verder gebeurt er NIX, geen symptomen van wat dan ook... wel een week bruinverlies gehad maar ook daar is nix meer van terug en meestal werkt dat toch anders bij mij... ik vind het serieus knap van iedereen dat je al dat wachten steeds overleefd! Hoe kan het eigenlijk, dat je ei op tijd was, maar er dan dus niet op tijd een verschijnt?
Hallo meiden, ik heb even snel hier wat bijgelezen. Ja ik hou iedereen in de gaten hoor . Eliza; SPANNEND morgen, hopelijk heb je morgen eindelijk een positieve test en kun je je bij de juli-mama's aansluiten. Marloes; Leuk dat je even bij ons kwam kijken en het tabelletje erin hebt gezet. Knap gemaakt hoor . Voor jou ook spannend zag ik, dus niet meer weggaan bij de juli-mama's hoor, gewoon daar blijven kletsen.
Nu heb ik al een keer of 4 bij het opstaan van mijn stoel, of bij het omdraaien in bed (als ik afzet zeg maar) een enorme steek rechtsonder in mijn buik. Gisteravond en vandaag. Hmm nog nooit gevoeld. Alsof er iets protesteert dat ik bepaalde spieren gebruik ofzo? Herkenbaar bij iemand?
Hai Allemaal ! Eliza spannend he, ik blijf er maar aan denken ! Voor de andere meiden die overtijd zijn of wachtende, Weet wat er door jullie heen gaat hoor! Hier vanmorgen en vannacht nog steeds geen te zien! Weet niet meer wat ik moet denken. Maar ga vanmiddag ff lekker winkelen en krijg eters vanavond dat leidt lekker af dacht ik zo! Ga nu mijn mannetjes uit bed halen ontbijten en naar het werk tot later meiden knuffffffffffffff x Doos
Helaas hier zijn de duivels in aankomst. Eliza en de andere testers: ik duim voor allemaal positieve testen.
@Nynke: jammer zeg, dat je de aanvoelt komen... helaas! Op naar de volgende vruchtbare maand! Hoe is het inderdaad met de testers? We hopen natuurlijk op veel zwangeren! Angel1978 : maandag 06 november marina99: woensdag 8 november Shanae: woensdag 8 november Alice: woensdag 8 november Succes! Zelf ga ik denk ik morgen toch maar testen... bij een cyclus van 28 dagen zou dat mijn NOD zijn en bij een cyclus van 32 (net als vorige maand) zou ik 4 dagen voor NOD dus het zou kunnen! En als het negatief is kan ik tenminste ff mijn gedachten van het 'wachten' verzetten. Liefs Elma
moin moin dames... doos: je maakt het spannend. ik hoop dat ze wegblijven (nee, niet die eters, die bedoel ik ).... ik duim voor je.. nynke: weet je het zeker? balen meid! ff dikke knuf HUG.. elma: spannend hoor, ik duim voor je! Hier bij nog niets anders. vandaag weer stijging en zit nu weer boven mijn rode lijn (van FF)... hoop dat ie nu blijft stijgen.... Verder geen symptomen... nergens last van.... mmmmhhh... rustig wachtbankje dus. Allemaal veel plezier nog!
Hey Vissie, Dacht dat ik de enige was met dat soort spierkrampjes. Inderdaad, tijdens het omdraaien in bed heb ik ook last van steken maar dan voornamelijk in de onderbuik en het strekt zich naar de liesstreek. Mijn NOD komt pas op 16 novenmber dus is wacht wel ff af. Ben allang blij dat ik niet de enige ben.
Oh wat is t hier spannend Nynke, wat balen Kus van Sophie Ingrid, wat ben jij fanatiek zeg (sporten ) En ontzettend bedankt voor je/jullie antwoorden. Ben gisteravond weer lekker aan de klus geweest. Is mijn eisprong misschien toch eerder dan ik denk ondanks temp. Ben benieuwd! Dat jullie allemaal maar positief gaan testen. Sophie
goedemorgen dames is er al getest en hebben we al wat positievetesten hier is het wachten gelukkig nog geen hopelijk werkt het opsluiten met 9maanden combinatie 8) heb wel een licht zeurderig gevoel in mijn buik en vanmorgen een aanval van misselijkheid pijnlelijke borsten witverlies het ziet er goed uit [-o< morgen heeft mannetje lang weekend en had in gedacte morgen ochtend een test te doen als mijn lijf het toelaat [-o< succes dames gr maria