NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhh Maria, wat spannend!

:thumup: veel succes en hier blauwe duimen voor jullie

:D Sophie

2. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    spannend M&M maar je banner staat verkeer ;) of is er intussen wel wat gebeurd?

Nou ik had een MEGA daling vandaag in me temp (zoals bij tempkaarten te zien)
    Weet het even niet meer.
    Dames zouden al mss een innesteldipje maar dit is geen dip meer .... meer een aardverschuiving waar ik in gezakt ben
    Zo ga je wel twijfelen hoor

3. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    lilypie begint de banner weer opnieuw ook al ben je eventueel zwanger
    hij doet nie aan overtijd heb het er zelf maar bij gezet

maar ja moet nog dagje wachten en dan hoop ik een positievetest in handen te hebben [-o<
    maar het gezeur in mijn buik maakt me zo aan het twijfelen
    wil me niet gek maken :oops:
    en wil ook geen teleurstelling dus als het deze ronde niet zo is baal er van maar dan is op naar volgende ronde
    al is de hoop dat we niet meer naar volgende ronde hoeven :oops:

dames heel veel succes
    ik ga weer wat doen

gr maria

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    dat is balen heel veel succes in de volgende ronde
    dikke knuffel

gr maria

5. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    goeiemorgen!

Waar zijn de testers? ik ben zo nieuwsgierig! Spannend zeg!

Nynke, nee he, balen meis!

hier nog niks, vandaag is mijn nod. Ik ben wel uitgegaan van een korte cyclus. Ik heb nu 3 maanden achter elkaar een cyclus van 24. Dit zou de 4e zijn (hoop het niet natuurlijk)

6. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Helemaal zeker nog niet. Maar ik heb bruine afscheiding bij het afvegen. Meestal een teken dat ze komen. Ik laat mijn banner nog even staan tot het rood wordt.

Hoe zit het met alle testers? Ik ben erg benieuwd.

7. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Het is hier behoorlijk rustig, ben ook wel benieuwd of er nog meer zwangeren bijgekomen zijn.

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    ik ben ook reuze benieuwd naar de testers! Meiden waar blijven jullie?

liefs Pearly

9. Jose777

Jose777 Actief lid

Oct 23, 2006
    207
    0
    0
    Tja meiden, morgen pas he?

10. carolined

carolined Lid

Nov 2, 2006
    14
    0
    0
    Rotterdam
    Ha meiden,

Eigenlijk had ik me voorgenomen om geen berichtje op te schrijven onder het mom van anders ben ik er teveel mee bezig. Maar ik kan het toch niet laten. Ben ook in afwachting van NOD. Ik ga ervan uit dat mijn NOD maandag 13 november is op basis van mijn laatste cyclus van 30 dagen. Mijn voorgaande cyclussen waren 27 dagen. Eerst dacht ik nog het zal deze maand waarschijnlijk niet gelukt zijn, maar omdat ik heel veel cervixslijm verloren heb tot gisteren met daarbij veel witverlies en een vreemde soort van buikkrampen (van die krampjes laag in m'n buik, doen niet echt pijn, het zijn meer kleine steekjes) vanaf mijn eisprong ga ik toch weer twijfelen. Vervelend is dat toch. Ben wel blij met dit forum want ik praat er voor de rest met niemand over. Ik ga op z'n vroegst pas testen op vrijdag 17 november om teleurstelling te voorkomen, maar of ik het zo lang volhoud? We zullen zien.
    Jullie allemaal veel succes met testen!

11. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    goeie morgen.. Ja ken nog net 1 min...
    ;)

12. Shanae

Shanae Lid

Oct 3, 2006
    51
    0
    0
    Nou ik heb vanochtend getest want ben nu twee dagen overtijd...
    Ik ben echt overtuigd dat ik ongi zou/zal worden omdat ik gister bruin-verlies had en twee druppels bloed (mijn ongi begint altijd met bruin).
    De test was volgens mij niet negatief maar het streepje wat ik zie is bijna niet te zien (misschien kijk ik er zelf wel een dun streepje in :rolleyes:
    Ik heb nog steeds van die zeurende vlagen in mijn linkerkant van mijn onderbuik maar de :evil: :evil: zijn er nog steeds niet?
    Als ik ze vrijdag nog niet gezien heb, test ik weer dus ik zal mijn naam in de lijst een stukje opschuiven...

Kortom, het blijft spannend.
    Nynke volgens mij zitten we in het zelfde schuitje.
    Zullen we afspreken dat we allebei hoop blijven houden ;)

Angel1978 en Marina99... ik hoop dat jullie beter nieuws hebben :)
    Alice had volgens mij al bezoek van die rot :evil: :evil: toch?
    Zo niet vergeef me (ik dacht het gelezen te hebben), zo wel; Sterkte meid!

Maria, Elma, Doos en Vissie (en anderen die ik vergeten ben) heel veel geluk!

Enne die spierkrampjes herken ik ook (zelfs bij het omdraaien in bed).

13. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi kimmiej.... fijn om je weer te horen. hoe is het?

carolined... blij dat je toch even komt kletsen hoor... maar we kennen het allemaal... het verschrikkelijke wachten! pffff. knuf knuf... en duim duim

ja, het is rustig... ik spiek tussen mijn werk even stiekum mee. hihihihi (gluurder? hihihihi)

14. Shanae

Shanae Lid

Oct 3, 2006
    51
    0
    0
    [quote="Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten
    Alice: woensdag 8 november
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten
    Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks--
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Lma: maandag 13 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november)
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks
    Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik.
    Pearly: dinsdag 21 november
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november[/quote]

Eliza was toch ook overtijd, weet iemand hoe het met haar is?
    Hoe gaat het met jou Eliza? Wanneer ga jij testen...

Ingrid en Tissy en de rest v/d Wachters, nog meer geduld... (elke keer denk je dat je het niet meer kunt opbrengen maar zet hem op dames!)
    Klussers, niet ophouden maar doorgaan (dan maar even niet op het forum!)

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

Jul 6, 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik word echt helemaal GEK van mezelf!
    Ik heb vandaag al 2 keer met een test in mijn handen gestaan. Morgen is namelijk mijn NOD. Maar ik had met mezelf afgesproken van ik pas op NOD zou gaan testen. De vorige keer heb ik mijn 3 testen er voor NOD al doorheen gejaagd... En das natuurlijk wel zonde!

Maar ik wil het zoooo graag!

Zijn er al meiden met een posi-test ondertussen? Ik duim voor jullie!

Hoe lang hebben jullie last van spierpijn? Ik heb al een week of 2 last van mijn rug (onderrug). Nu doe ik aan pilates en heb wel vaker last gehad. Maar nooit 2 weken! En ongi-pijn heb ik nooit in mijn rug.. ZIjn er nog meer dingen waardooor het zou kunnen komen?

16. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    1,060
    0
    0
    Limmen
    hai ingrid..
    Gaat goed en met jou?

17. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb maandag nieuwe testen besteld,bleek alleen nog maar ovutesten te hebben!

Nu is het geld eindelijk van m'n rekening af,ik bid dat ik ze nog heb voor het weekend of ik word gek!

18. Amle

Amle Niet meer actief

Hey ladies,

Hier nog niets te bekennen. In de lijst heb ik geschreven dat ik maandag de 13e ga testen... dat redt ik niet :oops: Dus ik ga morgenochtend alvast een test doen (bij een cyclus van 28 dagen zou het morgen mijn NOD zijn, en anders bij 32 dagen is het 4 dagen voor NOD). Als ik negatief test, kan ik het allemaal wat beter relativeren... als de :evil: dan maandag/dinsdag er nog niet zijn test ik dan gewoon opnieuw.
    Ik laat het morgen wel weten wat het wordt, ik hoop natuurlijk 2 duidelijke streepjes.....

Voor alle andere testers: succes, mijn duimen draaien overuren

Liefs Elma

19. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb nu weer geen bruine afscheiding! Ik heb nog een beetje hoop maar denk echt dat de :evil: komen. Ach het was pas de eerste ronde na het spiraal. Mijn cyclus is dan wel keurig 28 dagen.

Meiden allemaal succes!

20. Tissy

Tissy Actief lid

Jul 3, 2006
    104
    0
    0
    tis wel spannend hoor.
    Ik heb geen testen in huis, ik denk dat ik ze morgen ga kopen en omdat ik persé ochtendurine wil gebruiken kan ik pas vrijdag testen!
    hopelijk zijn de :evil: dan nog niet gearriveerd!

testers: nog even volhouden tot de testdatum!
    Wachters: nog even geduld!
    klussers: zet 'm op!

Share This Page