Hoi allemaal! Mijn NOD dag deze maand is 25 November...spannend.. Ben gisteren begonnen met de ovulatietesten nog geen ei geconstateerd .. Ik denk zelf ook dat het tegen het weekend wel zo zou zijn.. Vorige maand was het met ovulatietesten ook rond 13/14 e dag v/d cyclus(28 dagen). Blij dat het regelmatig is aangezien ik ook een schildklierafwijking heb..(wel goed ingesteld nu) Liefs allemaal Esmay 8)
Nynke, balen zeg, laten we hopen dat het niet doorzet.... Choco, bij mij trekken ze niet door naar de lies, ik heb er ook nog maar 5 ofzo gehad bij een onverwachte beweging... Maria!!!! Dat klink echt veelbelovend meid! Ik zou idd morgen maar testen enne...positief hè!? Kan bijna niet meer stuk,. Tissy, ook spannend, nog niks te zien gelukkig, houden zo! Shanae, ohw dat kan nog alle kanten op dan. Laten we duimen dat ze niet doorkomen...!!! En alsnog posiftief testen hè?! Lucia, ik hoop ook dat je ze voor het weekend hebt! testing time! Elma, spannend, ik heb dat ook, ik dacht eerst zaterdag maar het zal toch echt vrijdag worden hoor, als ze morgen en vrijdagochtend nog niet zijn gearriveerd Hier ook nog niks te zien. Maar ja, morgen is D-day... oww ik hoop zo dat ze wegblijven. Ik ben wel weer aan het broekgluren...
tante pollewop: NIET DOEN HOOR! je hebt het jezelf beloofd! wij wachten wel geduldig met je mee tot morgen hoor! [-o< [-o< [-o< kimmiej: snotterig en snifferig.... beetje keelpijn, maar verder goed. lucia: duim duim duim elma: succes [-o< [-o< [-o< Tissy: SPANNEND! esmay: veel succes met wachten. vissie: ook voor jou [-o< [-o< [-o< ik hou mijn vingers gekruisd voor iedereen!
dank je wel Zico.... ennuh.... veel plezier met je mannetje vanavond... ik hoorde iets over amputeren? hihihi.... Ben je niet te moe nu na het schoonmaken? Up up and away to your egg...... (vliegende supervrouw denkbeeldig erbij denkenhé!)
Lolifantje, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Mona, jij ook feli! Heerlijk gevoel he in ronde 11 ineens wel raak... Dan verwacht je het eigenlijk niet meer he? Sterkte met de misselijkheid, hoewel die dit keer meer dan welkom is Maris, waahhh dat meen je niet, eerst denken dat je ongi bent geworden en dan toch een posi test!? Wat voel je je dan overdonderd he? Ik had het 3 jaar geleden ook op die manier. Helaas werd het toen een mk. fempje, wat een onzekerheid he? De dagen duren nog langer dan normaal nu he? Maar geen bloed geeft moed, hopelijk is het toch raak... Marloes, heftige week voor je, sterkte.. Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt testen op de 10e. Ik hoop van harte dat er een streepje te zien is. Gabybaby, ik heb ook hetzelfde hoor, ik was nu ook 33 weken zwanger geweest. En als dan je collega lekker met zwangerschapsverlof gaat met een buik die even dik is als die van mij had kunnen zijn. Ja is weer een leuk verwerkingsmoment. Voor mijn gevoel had ik mijn mk ongeveer wel verwerkt moeten hebben, maar het is iets dat je altijd met je mee blijft dragen. Het blijft het verlies van een kindje dat je nooit zal leren kennen. doos, spannennnnnd!! Het is een hoopvol kwaaltje die boobs van je! Moons, M&M, Lma, Eliza, Angels, Lucia en alle andere wachtbankers, de duimen draaien overuren hier!! Hopelijk houd jullie lijf je niet voor de gek. Succes met testen. Sophie, ja dat glibberdeglij kan idd ook klusoverblijfselen zijn. Zeker als je nog niet vruchtbaar bent, blijft alles achter in je schede omdat het je BM niet in kan en dat kan er dan een paar dagen uit komen, tenminste dat dacht ik. Het is zo ook lastig bepalen wat nou jouw afscheiding is en wat van hem hihi! Toch maar klussen om de dag, je vruchtbare dagen komen er vast weer aan! Shanae, jeetje meid, spannend hoor...Kun je een foto van de test maken? Ik hoop voor je dat het toch een posi test is en dat je duivels op afstand blijven! Tante Pollewop, lastig he als je zo graag wilt.. Toch volhouden hoor!! Het is zo morgen!! Nou meiden, ik ben ook weer eens door naar de volgende ronde. Iets te hard meegezongen met Marco: vandaag is rood, de kleur van mijn lippen. Ik ben gisteren een WEEK te vroeg ongi geworden, dit keer dus een cyclus van 26 dagen... Wel een heeeeeel stuk kortere cyclus dan de vorige van 33 dagen, dus de teunisbloemolie die ik deze maand genomen heb, heeft wel geholpen. Nu maar hopen dat het allemaal een beetje op orde komt. Ik word er een beetje moedeloos van. Ben op zich niet zo teleurgesteld, want deze zag ik wel aankomen. Het is erger als je vet overtijd bent en ze alsnog arriveren. Nu had ik ze nog niet echt verwacht... Tja en wanneer mijn volgende NOD nu weer is. Ik houd het maar op 32 dagen, 9 december wordt het dan en nog leuker... eisprong op de tweede verjaardag van mijn dochter Mila!! Zo dat is een heel verhaal geworden. Ik ga mijn gegevens weer eens aanpassen en me melden bij het december topic... x Nienke
nou het gaat tot nu wel goed ben aan het schoonmaken en opruimen wat weg kan hop weg hihi werkt goed nienke dat is balen zeg heel veel succes in volgende ronde Kimmiej dat word weer klussen heel veel klus plezier zo rest van alle dames heel veel succes hopelijk hebben we allemaal een positievetest gr maria
nou aan deze kant gaat het iets beroerder aan toe.ik ga pas weer vrijdag testen(test gister negatief)maar ik word steeds beroerder ik ben kei misselijk duizelig ,duizelig heb ik sinds gister en ik ben sinds van daag heel erg aan de diaree en mijn temp blijft toch rond de 37 liggen. ik vind dat het wel steeds spannerder word. iedereen die net zwanger is gefeliciteerd meiden die net ongi geworden zijn een dikke knuf van mij en meiden die moeten klussen laat het een vruchtbare maand zijn voor jullie.
Nou meiden ik gluur ook weer even om het hoekje . Het was een beetje teveel om bij te lezen dus ik wil *alle zwangeren feliciteren, *alle mensen die de duivels hebben gekregen s6 wensen voor de volgende ronde, * de klussers s6 met klussen en * de wachters sterkte met wachten. Ik heb sinds 2 dagen ontzettende last van vlagen van misselijkheid, op sommige momenten zelfs zo erg dat ik niet eens kan eten bang dat ik moet braken ale: . Verder heb ik heel erg last van mijn onderrug wat doortrekt naar mijn lies en bovenbeen( herken dit heel erg van mijn zwangerschap van iris). Mijn buik voelt erg gespannen aan en heb lichte krampjes die aanvoelen als aankomende , maar ook dat had ik toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van Iris. Dus het is hier echt afwachten wat deze maand gaat brengen. Mijn NOD is dan wel de 19e november maar ik wacht denk ik tot de 23e november met testen als de duivels dan nog steeds niet gearriveerd zijn. Groetjes, Astrid
nOU MEIDEN IK HEB HET GEDAAN HEB GETEST! Alleen probleempje, heb test van DA, en heb rose vak ( die als je zwanger bent) en een wit vak die als je niet zwanger bent! MAAR HEB NERGENS STREEPJES! Ik word echt gek hier ! En ja heb eerder getest dan ik zou doen, maar was zooooo ongeduldig.Nou das dan meteen mijn straf, want nu weet ik ook niets. Is er iemand online met een goeie tip? Ben ik het niet of wel is test mislukt, maar duh, wat kun je fout doen aan zo,n test toch?
Dankjullie wel dat jullie meewachten! Kreeg net leuk nieuws : de juf van de basisschool belde om te vertellen wanneer Yoran mag komen. We kijken er allemaal heeeel erg naar uit, dus dat zorgt nu voor een beetje afleiding. Ook hebben we ons gestort op de vakantie van volgend jaar (en in Dec gaan we naar Disneyland!) Maar ja, er is steeds iets wat meer aandacht van me vraagt.,.. steeds weer!
Hai Jackie, ja dat dacht ik ook, maar waarom 1 venster rose en ander wit, dan moet er toch minstens komen te staan dat ik het niet ben toch?
hee doos valt er niets in de gebruiksaanwijzing over te vinden? en ik zou zeker even een nieuwe halen! (nou ja , ik bestel ze meestal hier) succes
Ok meiden, jullie hebben me overtuigd. Ik ga direct een nieuwe halen hihi! Bedankt voor jullie snelle reactie! Tot zo, hopelijk met goed nieuws! Dikke knuff Doos