NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hahaha jij bent helemaal ongeduldig ze is net weg...

2. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    hihi that's my middle name! (vandaar dat het mij zooooo moeite kost om ook niet te gaan testen)!
    En ik vergeet ook nog wel eens dat niet iedereen de drogist om de hoek heeft (zoals ik)

haha

3. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Hee meiden, nou mannetje komt net thuis en die gaat ff nieuwe halen, en ik blijf ff op onze (nu nog) jongste spruit wachten. Hij heeft een feestje en wordt zo thuisgebracht ! Nou jullie horen het zo gauw mogelijk hihi, of ik moet de volgende weer verprutsen. Ben wel echt blond, zou dat uitmaken hihi? En het is al weer ff geleden voor mij he! Ha ha ha wordt er helemaal melig van ! Nou knuff Doos

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    wij blijven rustig in afwachting he tantepollewop

5. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    He tante Pol, leuk dat kleine naar de basisschool mag, is altijd weer het moment dat ze weer een stukje groter worden toch? Vind ie vast geweldig!

6. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    ja hoor wij wachten wel weer hihihi

en doos, hij heeft er ontzettend zin in, we komen er al vaak (oppaskindje) en hij voelt zich nu echt wel te groot voor de psz..
    Ik zat al te wachten wanneer ik nou zou horen bij welke juf ie ging komen enzo..

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    thanks, lief...! Nog 6 daagjes en dan ben jij aan de beurt en duimen we met z'n allen voor jou!

Nienke
    , Jeetje dat is vroeg een week te snel! Maar weet je zeker dat het geen innesteling is? kan schijnbaar ook veel zijn... (ik hoop het voor je!)

Fempje, Als je zo naar de symptonen kijkt, zou je toch zeggen, dat het niet meer mis kan gaan...? Ook een langzaam HCG-fabriekje misschien. Ik duim voor je!

DOOS
    , en en en is hubbie al terug van de drogist, wij willen het weten!!!!

8. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    owjeejs vissie.. Ik heb je al zo'n tijd niet gesproken...En nu kom ik op t moment dat je bijna moet testen...MMMMM spannend! [-o<

9. Tante Pollewop

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    t schiet niet echt op,, ik ga zelf ook maar ff naar de winkel hihi

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Heej Kimmiej, Ja wij ontlopen elkaar een beetje hè? haha, dat komt ook wel omdat onze nod precies een halve maand uit elkaar liggen, en dat scheelt met de tijd die je op het forum bent (althans bij mij dan...)

Ik ben nog nooit over tijd geweest en ga er dan ook maar braaf van uit dat ik morgen gewoon ongie wordt.

Maar deze maand wel voor het eerst ovu-testen gebruikt en ik heb duidelijk een latere ei-sprong dan gedacht. En na het ei waren we meestal niet zo heel erg fanatiek meer aan het klussen. Mijn mannetje moet nu deze maanden erg veel overwerken, en meestal slaap ik al als hij thuiskomt. Dus ja... maar nu zijn we bewust langer doorgegaan, daar kan het dus niet aan liggen...

11. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Ha ha ha jullie zijn al nerveus dus wat denk je van mij hihi! Heb nagels tot aan polsen weggebeten hoor! Tot zo hoop ik hihi x Doos :oops:

12. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen

Ja precies.. ik heb nu vakantie dus ik kan nu deze week ff wat meer bekijken..maar anders ben ik idd pas rond mijn NOD op t forum te vinden..
    Maar zo stiekum hou ik alles in de gaten hor.hihi..
    Nou ik wacht t met spanning af meid of het deze ronde raak voor je is...
    Ik zal de hele n8 duimen hihi..

13. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey vissie

ik denk zelf ook dat ik een heel erg langzaam fabriekje in mij heb zitten.maar ja ik den kzelf ook wel dat het niet kan missen.maar als ik nou terug denk heb ik vorge week dinsdag een innestelings bloeding gehad (denk ik) dus dat zou beteken dat ik eigenlijk volgende week positief kan testen verwacht ik zelf.maar ik test gewoon weer vrijdag en ik zie het wel.want mijn gevoel zegt al van af mijn eisprong dat het wel oke zit ;)

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    DOOS,WAAR BEN JE?

Pfff spannend man!

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    volgens mij vreugde dansje doen en vergeet ze ons hihi ;) nee weet niet hoor

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dooooooooooooooooos... waar ben je...

Nienke: jammer dat je ongesteld geworden bent, maar inderdaad wel fijn, dat je cyclus weer wat korter is....
    oh ja en bedankt voor je lieve woorden... pfff dat wordt nog wat deze week, maar vind zelf dat ik me er aardig doorheen sla...
    en ja Nienke, ik vond ook...dat verwerken duurt lang..had ik nooit gedacht, hoop dat het na vrijdag minder wordt..

17. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    @ Fempje:

Ik heb er ook een goed gevoel over. Volgens mij ben je gewoon zwanger, nu alleen die test nog!
    Hou vol he?!

@ Vissie:

Ik had ook steekjes en zie mijn banner! Ik hoop dat het voor jou ook raak is!

Op naar meer van zulke banners meiden!

Liefs Jody!

18. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    pfffffff spannend hier!
    ben heel benieuwd hoe Doos gaat testen! Ik duim heel hard voor je!

Hier nog steeds niks. wel wat krampjes, maar ze voelen anders dan normaal, hopelijk een goed teken [-o<

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    je hebt gelijk... we willen meer van die mooie banners zien. ik ben die duivel meer dan beu...

ga zo lekker eten bij mijn ouders en dan ben ik weer hier vanavond...

zo nog even m'n banner erbij... zonder duiveltje...

20. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Ok ik ben er weer! Sorry kreeg ff de buurvrouw, mens heeft een ongeloofelijke timing hihi! Helaas meiden een streep in het verkeerde vakje! Moet misschien toch nog ff afwachten tot de :evil: :evil: :evil: komen! Heb dit bij mijn tweede ook meegemaakt toen was ik drie dagen later wel zwanger. Nou ik maak me er maar niet al te druk om, is het niet dan is het erg jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen toch?

Bedankt voor het medeleven allemaal, heb gelachen om jullie! Het was mijn 1e ronde dus ga gewoon genieten van het opnieuw klussen hihi.

p.s Heb er lekker een boob-job aan over gehouden hihi! Knuff Doos :D

Deel Deze Pagina