vandaag wat bruinverlies gehad...meestal zet dat een dag later door.... ben nu 2 dagen overtijd,misschien doe ik morgen wel n testje als de er nog niet zijn.
Ohw, zie ja, ja dat kan natuurlijk. Ik hoop het echt van harte dat je goed zit met je gevoel, ik duim me rot! Kimmiej, thanks! maar ik heb dan niet zo'n goed gevoel als fempje.... we shall see Jody, ik hoop het ook, en acht steeds steekjes...mmm t'is meer heel af en toe een pijntje. Het zal wel van de aankomende ongie zijn...maar ik wil ook zo'n banner!!! Ik wil dat wij allemaal zo'n banner krijgen. Leuk! Dooooooooosie! Waar ben je????????????
o, daar was je, hihi bijna tegelijk gepost... Nou das ook jammer , ik had wel weer een zwanger bannertje willen zien.... Meer succes in de volgende ronde! marina, ik hoop dat het echt niet doorzet! Het kan nog!
Waar blijven die positieve testen toch? Had er toch wel wat meer verwacht hoor! Ik zit nu te wachten op mijn duiveltjes...ze hebben zich al aangekondigd....helaas
@ Moons, nee hoor, ze kondigen zich bij mij altijd al zo'n zes dagen van te voren aan, auwa (.)(.), pijn in de liezen en wat roze slijmverlies! Weet je wat nog het meest frusterende is, mijn maatje moet de komende twee maanden heel erg veel weg voor het werk...geloof dat ie maar twee weekenden thuis is Misschien dat is maar ff meevlieg naar ny, ga ik daar kerstshoppen..hmmm....klinkt goed....
Ik lees dat er zich al meer meiden niet konden bedwingen (me too ) Nega natuurlijk, vrijdag (nod kortste cyclus) ga ik m'n Etos-test gebruiken en als die stomme ongi weg blijven maandag (nod kortste cyclus) m'n apothekers-test. Jaja ik hou er een hele strategie op na. Ik hou goede hoop, nu geen klachten meer (normaal rugpijn en puisten) Nu dus niet [-o< ! Doos: jammer zeg van die ene streep, ongi-ers: ik baal met jullie mee, andere wachters: we duimen! Kus
eej ddos, balen zeg! Maar ik hoop met je mee! Ook voor de anderen strooi ik zout over mijn linkerschouder (of was dat niet voor geluk haha) Ik kan niet wachten tot morgenochtend!
Hee tante Pol, bedankt voor het zout, mocht het gaan vriezen hihi! Nee gaat goed met mij hoor! Lieve Moons en Maria bedankt voor lieve woordjes, we blijven wachten nu op Voor iedereen die ik vergeten ben, bedankt hoor jullie zijn errruggg lief allemaal! Ik duim voor de volgende op ons lijstje! p.s Trouwens dat shoppen in NY klonk niet bepaald verkeerd hoor, dat leidt lekker af toch? X Doos
Doos wat jammer, ik had nog zo gehoopt op een posi-test! Kiki, misschien betekenen die dingen dit keer iets anders.. :-k Linda, jammer van de test, maar het kan nog! ik ga zo nog even op het lijstje spieken wie de volgende testers zijn
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Lma: maandag 13 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; voel helemaal nix Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november hier is het lijstje weer even blauw: wel getest, maar nog niet posi bruin: bruinverlies rood: hoop dat het een beetje klopt zo... ik had even zin om te prutsen
he meiden! Zit pas in de eerste pilloze cyclus, maar kan nu al niet wachten... Mijn NOD is 20 november, dus heb nog ff te gaan... Irri dat wachten...en dat zal nog wel ff duren ook. Zou wel een geluksvogeltje zijn als het nu al raak is! Voor alle mede wachters: succes Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD !
He hallo allemaal, ben een paar dagen niet op de site geweest druk druk druk. Weinig zwangeren bij gekomen DAT KAN NIET MEIDEN! Nu even mijn symptomen aanvullen: Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Alice: woensdag 8 november Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Lma: maandag 13 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk. Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november Deze klachten heb ik normaal niet. Hopelijk goed dat ik ze nu wel heb. Essiee
Ik heb vandaag steeds van die hele kleine steekjes onderin mijn buik. Heb volgende week maandag pas mijn NOD, wat kan dit zijn? Een innesteling kun je toch niet voelen?
Pfoeh ik vind de spanning hier niet te harden Voor een aantal heb ik echt heeeeeeele goede hoop. Nienke, balen joh maar fijn een kortere cyclus. En nog bedankt voor je antwoord op mijn vraag. Dikke knuffel voor je. Die confrontaties lijken me niet makkelijk. Marloes ook voor jou xxx Waar blijven de positieve testen meiden? En waar is Gerrina? Ik hoop dat t goed met haar gaat. Dikke kus voor allemaal, Sophie