ha doos..... he jammer nou die nega test, maar zolang je nog geen hebt, blijf ik duimen hoor.. marina: spannend.... ik hoop dat ze weg blijven hoor!!!! kiki: neee he........ neee... wat balen zeg... weet je het zeker? zolang ze er niet zijn blijf ik nog steeds duimen hoor... ennuh..... mochten ze komen, ga je lekker mee naar ny..... 't schijnt daar leuk shoppen te zijn.. linda: ook voor jou geldt: zolang ze er nog niet zijn, blijf ik duimen!!! Jen: succes op het wachtbankje alice: nee he...... heel veel succes in de volgende ronde... ff knuf hoor!! Marloes: even dikke knuf voor je kimmiej: istie er nu nog niet????? bind hem vanaaf maar lekker vast aan het bed (vind ie miss leuk hihihihi) sophie: veel plezier met klussen Ik heb de doos hoefijzers van zolder gehaald..... was een hele klus hoor, om die 1 voor 1 over mijn linkerschouder te gooien (hihihihihi, peper en zout ging ook). Even een beetje heel veel geluk voor ons allemaal.... Ach ja, en ik zit vandaag in de stemmingswisselingen dat willen jullie niet weten. Ik kon vanavond mijn man wel villen. Waarom, geen idee dan heb ik hem aan de telefoon (hij is darten), ga ik ineens spontaan janken en nu zit ik rusteloos achter de pc.. pfffffff.. En verkeerd taalgebruik (ik haal de woorden door elkaar). Vanavond zei ik tegen hubbie: het gaat allemaal zo sloperig (ik bedoelde slopend)....hihihi Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: woensdag 8 november--klachten,lage rugpijn,gevoelige borsten Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Lma: maandag 13 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Els2806: maandag 13 november (noch pos. noch neg. symptomen) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november (rusteloos, stemmingswisselingen, kribbelig gevoel in buik) Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk. Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november
Wat wordt hier veel gekletst zeg! Poeh, na een dagje kan ik het al bijna niet bijlezen. Gezellig hoor... \/ Ik heb vanmorgen niet getest. Ik had een heeel klein beetje roze afscheiding en dat is voor mij altijd het teken dat er aan zitten te komen... Ik laat mijn banner nog doorlopen tot het echt losbarst, maar eigenlijk voel ik me al niet meer overtijd. Ik heb net ondanks de lijn lekker chocola gegeten, maar nu voel ik me nog slechter [-X . Ik baal natuurlijk dat ik niet zwanger ben, maar ook dat mijn cyclus zo'n zooitje is. Ik hoop op goed nieuws van anderen op dit forum. Eliza
de wedstrijd is net af..dus nu nog w88 totdat hij thuis komt .duurd nog wel uurjte of 2 denk.. NOu ja ingrid...dan moeten wij ons zo maar vermaken !
hopelijk mag ik morgen julie een positievetest bericht geven het gaat goed weinig klachten gelukkig pijnelijke borsten rare smaak weinig trek als er eten op tafel staat als alles weg en opgeruimt is weer trek wisselende mooedswings dan blij dan boos op niks af en dan weer jankertje hopelijk goede tekens weltrusten alle en veel succes gr maria
kimmiej..... hihihihi dat kunnen we wel hé! ons zelf vermaken? genoeg speeltjes in huis? hihihi MarkenMaria: WOW goed teken.. Ben heel benieuwd morgen! wat sneu eliza..... ik hoop alsnog dat ze wegblijven hoor
nou maria ben benieuwd naar je test duim voor je! ik heb vandaag wat steekjes gevoeld en vanochtend een beetje een 'zwaar'gevoel in mijn buik hopelijk was dat mijn ei maar weet het niet..... hebben in ieder geval geklust alle wachters succes en klussers zet m op! liefs
ha lot: super meis....... had je trouwens na die genoemde nog meer positieve ovu testen? Kimmiej..... met dit weer blijft ie niet lang weg. Het giet hier cats and dogs..... brrr brrr en mijn ventje is darten en ik heb het zo koud......... brr brr brr
hij heb nog reisje te gaan.lope en bus vanaf stadion.dan nog naar station trein en dan nog fiets.dus hij is wel ff onder weg maar ja goed we zien t wel ingrid..ik kan ook niet w88 ik ga strax ff lekker heet douche en dan hup aan de klus als die thuis komt .. mag die me eitjes klutsen hahahaha
ik heb vandaag maar niet getest wil morgen nog 1x testen en hoop dat die negatief is dan weet ik tenminste dat ik tussen zaterdag en nu mijn ei heb gehad! Zou dat 'zware'gevoel en de lichtje steekjes mijn ei geweest kunnen zijn? ik weet niet precies hoe dat voelt..., dan gaat het duimen weer beginnen... liefs
helloow meiden. Pfff niet meer bij te houden, zoveel kletsen jullie Maar wel mega gezellig! Hier een beetje een dip dag en twijfel ook een beetje of de temp van vanmorgen 37.4 te maken heeft met mijn eisprong! Heb een flinke kou te pakken Ik moet ontzettend veel plassen terwijl ik niet veel gedronken heb en heb het gevoel dat ik mega ongie ga worden! Beetje raar allemaal! Meiden heeel veel succes met klussen, wachten en testen Mijn duimen draaien voor jullie! Meiden die de op bezoek hebben een hele dikke knuffel voor jullie! Liefs Pearly
IK duik ff onder een hete douche.. Want dat gesnotter en all1 thuis zitten word ik ook niet vrolijk van... Tot strax..
Jippie! Mijn ei is in aantocht! Ik dacht het al wel te voelen maar het is nu zeker. Vanmorgen testte ik met de claerblue nog negatief maar vanavond vet positief.(hij geeft dan een lachje.) Ik ben benieuwd wat mijn temp nu gaat doen. Dit is de eerste maand dat ik temp namelijk. Ben echt blij! Al ben ik alle drie de maanden super regelmatig geweest, het kan altijd veranderen!
ZOOOOOO da´s nogal een rit Kimmiej..... maar ja, als jij straks maar niet KOUD douchet 8) 8) 8) Lot: ik heb geen idee of dat je eitje is. Ik voel hem zelf nl. niet. Ik weet alleen dat ie geweest is door de ovu test en de mega dip aan temp... pearly: knuf knuf knuf knuf..... ik hoop dat morgen je dipje weg is...
hallo marloes met mij gaat het wel weer. Had maandag even en dip dag. Alles kwam weer eens te gelijk. Iedereen om ons heen lijkt wel zwanger, mijn moeder verjaardag natuurlijk de 10 november. Dus was even te veel. Daarom heb ik ook wat minder getype de laatste dagen. Hoop voor jouw dat je vrijdag een posi test heb meid. en voor mij dat het snel 2007 is of dat ik 2006 nog posi afsluit. groetjes las