NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

heeeeeeel verschillend. Ik onderga vandaag allerleid gemoedstoestanden. Ik zocht al zowat ruzie met mijn man (IK? en ruzie?, die twee kennen elkaar niet)

dan zit ik hier voor me uit te staren en heb ineens tranen in mijn ogen... Dan lees ik berichtjes en plas zowat in mijn broek van het lachen....

Heel strange..... en spreek dingen verkeerd uit.... naja.... ik wacht wel af...

Verder gaat het gelukkig wel goed met me hahahahaha...... Nog maar 1 dag werken en dan is het weer weekend. Ik heb tussen kerst en Oud&nieuw vakantie genomen dus ben bijna 2 weken vrij..... (werk maar 4dagen/week).... heeeeeeerlijk vooruitzicht!

2. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Nou meid hoop dat die wisselende stemmingen positief beloond worden! ;) ;)
    Wordt spannend voor je meid!
    OOh heerlijk dat je tussen kerst en oud&nieuw vrij hebt!
    Heb je mooi geregeld! ;)
    Succes meid en ik blijf je volgen en hoop zo dat je begin volgende week een posi test in handen hebt!
    Mijn duimen maken overuren dus daar kan het niet aan liggen ;)

Liefs Pearly

3. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Alice, balen hoor! Je gaat de 4e ronde in zie ik..? Hmm ik denk dat die voor mij morgen ook start...

Els2806
    , ik hoop voor je dat het meteen de eerste ronde raak is!!!! Je zou niet de enigste zijn hoor!

Kimmiej, go for it! Jou mannetje weet niet wat hij meemaakt als hij straks thuiskomt!

Ingie, stemmingswisselingen?! hmm dat kan toch ook te maken hebben met? Ik ben al een hele avond aan de sukkel. Ik gooi bloempotten omver, ik laat mijn koffie vallen, ik geef de vloer water ipv mijn plantjes... nee het is ook echt mijn avond niet!

Hè, balen Eliza, ik hoop dat het niet doorzet en dat je gewoon stiekum zwanger bent!!!

Lot23, ik weet ook niet hoe een ei-sprong voelt, want ik voel hem ook nooit... Goed dat je lekker door blijf klussen!

Maria, jij gaat het maken hoor morgenochtend! Jou test is helemaal positief! Ik voel het!!!!! (ik ga voordat ik naar mijn werk ga nog even spieken of je al iets meer weet)

Pearly, hierbij een *uit je dip hug* Hopelijk voel je je snel wat beter (of niet natuurlijk, lekker een beetje misselijk ofzo ;) ;) ...)

Hé, Lies wat fijn dat je je eisprong hebt ontdekt! Fijn hè? Die ovu-testjes? Ik heb ze deze maand voor het eerst gebruikt. Ik zou zeggen aan de klus!

Hier nog niks te zien. Wel een beetje hele lichte krampjes, en diaree :oops: ...pff en ik heb vanavond een uur op de bank liggen slapen. Hmm, tja dat heb ik wel eens vaker.

Ben benieuwd morgen!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Nou meiden, heb een tijdje niet bijgelezen en er is weer een hoop bijgekletst zeg.

Maar ja hier is het weer spannend, morgen mijn NOD tenminste als mij cyclus niet anders is, normaal had ik mijn NOD op dinsdag met 28 dagen maar vorige keer was ik 2 dagen (dus op donderdag ongie) overtijd dus als ik uitga van 28 dagen is het morgen en als ik uitga van 30 is het zaterdag. Jeetje ingewikkeld zeg :oops:

Maar in ieder geval nog totaal geen tekens van de duivels, alleen al een paar dagen lichte hoofdpijn, had vorige week heel veel afscheiding is nu weg. Heb nu wel lichte steekjes rechtsonderin mijn buik en opgeblazen. Af en toe last van lichte duizelingen. Iets opgezwollen borsten en licht gevoelige tepels. :(
    Verder veel honger en toen ik vanavond had gekookt had ik er ineens geen trek meer in.
    O, ja in 2 uur tijd 4 x plassen.

Maar ja ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongie wordt want mijn lichaam kan me goed in de maling nemen, dus ben benieuwd morgen of vrijdag of zaterdag :( :(

PFFFFFFFFF dat wachten is om gek van te worden :cry: :cry: .

5. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    sprak net mijn hubbie ...rijde dr geen busse meer dus is hij nu aan lope naar station dat is wel half uurtje..en dan nog trein en dan nog fiets..
    Dus dat klussen moet nog paaar uu op zich wachten..
    Maar ik ben iig wel lekker schoon gedoucht en lekker warm!

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    ohw wat is mijn banner leuk! Maar eigenlijk klopt het ook niet precies, want er staat 1 dag overtijd, maar dat staat gelijk aan mijn nod... Als ik het morgen niet wordt dan was ik wel een dag oveertijd, hmmm

7. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Dank je meid!
    Spannend voor je! OOh ben zo benieuwd!
    Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht! ;) ;)

Liefs Pearly

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Noesje, klinkt veelbelovend! Spannend hoor!

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja heel spannend wordt er gek van, wat denken jullie, als ik morgenochtend niet ongie ben zal ik er dan een testje tegenaan gooien :(

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oh pearly wat lief van je....... maar ik duim ook heel erg voor jou hoor!

Kimmiej: nou ja zeg! wat balen. Gelukkig ben jij schoon en warm.... pffff...

noesje: spannend!

hahaha vissie, ja geinig die banners... die kunnen je ook voor de gek houden!

trsuten dames...... ik ga slapen...... heel veel liefs en een kusje....

11. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hihi, daar heb ik over het algemeen niet zo'n moeite mee, Pearly met slapen. en (ook een beetje uit zelfbescherming) gaan we er gewoon vanuit dat zemorgen braaf arriveren!

Tja Noesje, dat is altijd lastig hè? Zeker als je cyclus een beetje onregelmatig is. Als je tegen een nega-test kan, zou ik denk ik wel testen, dan weet je gewoon iets meer. Maar als je er niet tegen kan, zou ik gewoon uit zelfbescherming een paar daagjes wachten... Succes

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ingrid---->>>truste meid en gezond weer op! tot morgen!
    @ KImmiej----->>> Hmm Balen meid dat zou je nu net zien dan loopt ook alles mis vandaag! In ieder geval veel klus plezier! ;)
    @ noesje---->>> Spannend meid! [-o<

Liefs Pearly!

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dat is het hem juist hij was al 4 x normaal 28 dagen aleen de laatste x 30 dus ik weet het niet maar denk toch dat ik een test doe morgen als ik niet ongie word vanacht of morgenochtend.

14. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik ben benieuwd Noesje, je laat het wel even weten hè?

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Zeker weten ben morgen lekker vrij dus jullie zijn de 2e die het weten haha :)

Ik ga nu lekker mijn bedje in in de hoop dat ik een beetje kan slapen.

Ga morgenochtend gelijk een test kopen en daarna pas plassen. ;)

Jullie horen het morgen van me.

Weltrusten ;)

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nou ik zal voordat ik ga werken nog wel even komen spieken!

Ik ga mijn bedje opzoeken, truste!

17. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    truste meiden!
    Ik ga ook mijn mandje opzoeken ;)

Liefs Pearly

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    goedemorgen meiden.

mijn temp was gelukkig weer omhoog gegaan na mijn mega daling gister.

Noesje en?

19. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen allemaal!

Fijn zeg Jackie dat je temp weer omhoog is gegaan en nu hopen dat die zo blijft.
    Ik ben vanmorgen weer licht misselijk, als ik ziek zou zijn dan zou ik zeggen ik heb een buikgriepje maar ik voel me verder kiplekker :rolleyes: .
    Zal me benieuwen wat er bij Noesje uit komt, ik wil als ik straks thuis kom een dikke vette +/ - zien en een supermooie banner ;) .

Groetjes, Astrid

20. Niet meer actief

goede morge

en al nieuws van de testers vandaag ben zo benieuwd... hoop op hele mooie ++ en banners :)

[-o< ik blijf nog steeds duimen hoor

groetjes baby blues
    pffffff dat wachten he (het zou verboden moeten worden)

Deel Deze Pagina