Goeiemorgen! Nog geen neiuws van de testers? Noesje, maria? Jullie zijn vrij vandaag dacht ik hè? Dan liggen jullie vast nog lekker in jullie bedje. Ik ben zo benieuwd! Hier ook nog steeds geen last van de . Ik stapte uit mijn bed vanmorgen en was ervan overtuigd dat ze er zouden zijn, nu ook weer eigenlijk, maar helemaal niks... Hopelijk blijven ze weg!
Dames, goede morgen! Ik had gehoopt wat positieve berichten te lezen, maar helaas. Ik zit alweer een paar dagen op de wachtbank. Ik voel weer vanalles. Vooral continue steekjes onderin mijn buik. Ik probeer geduldig te blijven. Moeilijk, hoor. Ik ga naar mijn werk en kom vanmiddag als ik thuis ben snel spieken.
goedemorgend, NOESJE........ spannend, we duimen met je mee, loop hier al te zenuwen in uw plaats. Alle testers veel succes en alle zwangeren een dikke proficiat. De wachters nog effe geduld meidjes, ik laat jullie niet alleen
Goedemorgen ladies, Help! Ik heb vanochtend een test gedaan... bij 28 dagen zou het nu testdag zijn, bij 32 dagen 4 dagen voor testmoment. Ik weet het niet. Zie ik een streepje omdat ik hem wil zien, zit er een voorgedrukt streepje of ben ik echt zwanger? Ik heb foto's geprobeerd te maken, maar met de digitale camera is het niet te zien (foto's onscherp). Met mijn mobiel heb ik wel een goede foto kunnen maken, maar deze kan ik alleen naar een ander tel.nr. verzenden en niet naar mijn mail o.i.d. Help! Is er iemand die ik de foto misschien kan toe sms'en? Liefs Elma
Hoi,geen usb-kabeltje of bluetooth? Naar mij kun je hem moeilijk sms-en,ik woon in België en moet meteen naar school vertrekken. :sad:
hallo meiden, zo wat een ochtend. ik was mijn bed niet uit te branden zeg.... maar jamoest wel.... gelukkig laatste werkdag voor deze week. hoe ziet het er hier uit met de teststers....? Al any nieuws? hier schijnt een heerlijk zonnetje met een stralend blauwe hemel..... goshie.... zou mijn humeur daardoor weer gestegen zijn? Vanmorgen kwam mijn collega (opleidingen EHBO) een leuk verhaal vertellen. Hij had laatst een cursus voor allemaal pädagogen. Daar zat ook een homo bij.... En die zei op een gegeven moment behoorlijk vrolijk (met zo'n stemmetje erbij): oh wat leuk, een mannelijke oefenpop! Lief hé! Ik bestierf het toen mijn collega het vertelde! We hebben zowel een vrouwelijke als een mannelijke oefenpop maar ook een kindpop voor het oefenen van beademing en hartmassages... Toevallig had mijn collega die mannelijke meegenomen (zonder te weten dat deze cursist erbij zou zijn) hahaha. Hilarisch....
Ik heb geen USB-kabel, wel bluetooth. Maar dit zit niet op mijn computer (ben nu op mijn werk...?!). Anders moet ik het vanavond thuis nog maar eens met de camera proberen...
Het eerste wat ik straks ga doen als ik thuiskom,is in elk geval zien of er al nieuws is! Veel succes meid,echt spannend! Ik DUIM!
balen marina maar de pendels zijn wel goed voor december! dus misschien je geluks maand. groetjes las
Knuffel Marina, veel succes in de volgende ronde. voor de nod'ers, ik blijf nog steeds duimen, geen bloed geeft moed, hopelijk komen er gauw een paar zwangeren bij. Hier af en toe ineens misselijk, niet zo erg dat ik moet overgeven, maar wel vervelend. Dan is het ineens weer weg, om later opeens weer terug te komen. Heb rare buikpijnen, last van borsten, waterige afscheiding, hoofdpijn en rommelende darmen. O wat spannend! Liefs Moons
Hey ladies, Ik kon de foto helaas ook niet sms'en naar Ingrid, wel heel erg bedankt voor je aanbod! Ik zal dus op jullie mening moeten wachten tot vanavond, ik zal dan toch nog proberen een goede foto te maken met mijn camera. Dit zal ik dan z.s.m. hier naartoe oploaden. Maar ik zie een licht streepje! Liefs Elma
goedemorgen! Volgens mij is mijn test niet goed ofzo! Ik vind namelijk dat ik ontzettend zwanger ben, maar ik krijg maar 1 streepje! Stom ding! Er is nog niets roods (of desnoods bruins) te vinden, dus over een dag of 3 nog maar eens proberen dan.. Bij mijn eerste teste ik pas na 2 weken positief (maar ik dacht dat mijn lijf nu wel eens rekening met mij zou gaan houden.. verkeerd gedacht) Marina, een hele dikke knuf! Balen zeg! En de anderen wil ik ik hier eigenlijk niet eerder zien, dan met een zwngerbanner of anders gewoon de melding dat men een posi test heeft! Greetz
Elma, hopelijk ben je echt zwanger, maar een streep, hoe dun ook is zwanger hoor! Tante Pollewop, waar zit je in je cyclus? Misschien over een paar dagen nog een keer testen. Liefs Moons
zoooooooo heeeeeeeee in oktober zijn er 34 vrouwen zwanger geraakt ,en wij zitten al op 11 zwanger deze maand ik hoop dat wij de oktober maand gaan overtreffen . dit was gewoon even een mededeling vond ik leuk eff te laten weten aan jullie
Nou meiden hier nog geen duivels, maar ik ben geen test gaan halen want heb wel ongie kramp dus ik denk dat ze vandaag wel zullen komen Maar normaal heb ik van te voren geen kramp dus vind het wel een beetje raar. Ik wacht vandaag nog evenaf.
@Moons: ik weet altijd dat iedereen zegt: een streep is een streep, maar nu ik zelf in die positie begin ik te twijfelen.... Ik zie een streepje - maar dan twijfel ik: wil ik gewoon een streepje zien of is het voorgedrukt? Ik heb echt jullie mening nodig, daarom baal ik nu ook zo dat ik die foto hier niet kwijt kan... moet ik weer tot vanavond wachten. Maar ja, niets aan te doen nu. Ik probeer me nu nog een beetje te ontspannen en ik hoop na vanavond een gat in de lucht te kunnen springen! Liefs Elma