die lijsten die hier staan kan iemand mij vertellen hoe ik mezelf daarbij kan zetten? hier weinig te melden ga vanmiddag nog een ovu test doen en hoop dat die negatief is want heb al 4 positieve gehad en dan weet ik dat mijn ei is geweest. Lma spannend hopelijk is hij morgen vetter! Degene waar de er zijn balen zeg! en alle wachters is er nog ruimte op de bank? liefs
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: helaas,volgende ronde Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER? Tissy: vrijdag 10 november -- voel helemaal niks-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk. Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Esmay: 25 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november
Ik heb mijn symptomen even aangepast. Ik ga zo naar de stad om zw.testen te kopen zodat ik morgenochtend kan testen (ik hoop zo dat de er dan nog niet zijn) Alle die de hebben gehad, balen! succes in de volgende ronde wachters: heel veel sterkte klussers: ga zo door! Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: helaas,volgende ronde Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER? Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk. Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Esmay: 25 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november
Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien marina99: helaas,volgende ronde Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel. m&m: donderdag of vrijdag 9/10 november druk op de blaas en trek met vlagen draaierig en misselijk af en toe fikse steken in beide borsten Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER? Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD esmeralda23: maandag 13 november Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.) Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten) Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt) Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten) Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na Ingiemoppie: dinsdag 14 november Linda: woensdag 15 november baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk. Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten) Malaika: zaterdag 18 november Kyra75: zondag 19-11 Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik. Pearly: dinsdag 21 november Lies: dinsdag 21 november Kathy: dinsdag 21 november Esmay: 25 november Sophie: zondag 26 november Annemarie: maandag 27 november joyce: dinsdag 28 november
goeie morgen...OF laat dat goeie maar weg.. Gister lekker vruchtbaar..en maar wachten en wachten en hubbie was om 1 uur nog niet thuis..beld hij ja de trein dit en dat..dus ik pissig.. Komt meneer thuis mij volkomen negeren..nou dan word ik echt kwaad he..Grote ruzie. Dus Weer niet geklust op DE dag dat is al de 3emaand oprij dat we op DE dag niet klussen... En nu nog bonje met hem.. Hij is nu naar ze werk en is vanavond laat pas weer terug..Ben zo WOEST.grrrrrrrrrrrrrrrr Kan hem wel wurgen.. Moest t ff kwijt sorry.
oh balen meis wanneer was je laatste keer? Want ik zie vaker dat mensen niet op vruchtbaarste dag hebben geklust hoor en toch zwanger waren dus pin je er niet teveel op vast. Dikke knuffel voor jou
de dag ervoor.. en ik hoop dat meneer vanvond beetje bedaard is dat hij dan ook nog wil.. Want wil niet weer een ronde late verpesten... maar probeer me niet zo vast te pinnen op de banner maar anders weet ik niet waneer t anders moet zijn ... maar goed ik moet me rustig gaan houde nu en gwoon wachten tot vanavond... Moest gwoon ff me gal spuien...
ja tuurlijk en dat mag ook. Maar er worden er genoeg zwanger die het alleen gedaan hebben dag voor de vruchtbaarste dag hoor. Ik heb het eens vergeleken met FF want ook IK heb het niet op de dag VOOR me ei gedaan ops lekker geniet meid meer kun je niet doen het moet wel leuk blijven he voor jou en voor je mannetje
you're welcome gister hebben ze dit voor mij gedaan. Was helemaal depri hihi maar we gaan der weer tegen aan. Lekker blijven lachen en genieten van het leven meis
Hoi, Ik heb even pauze en kan een berichtje tikken. Ik moet zeggen dat ik het toch wel leuk vind dit NOD forum. Goed om te weten dat ik niet de enige ben met wel/niet zwanger twijfels/gevoelens. Ik hoop dat het snel volgende week is. Ik heb besloten om donderdagochtend te testen als ik nog niet ongi ben geworden tenminste. Voor nu heb ik bijna geen symptomen, alleen een kriebelende buik en sinds vanochtend diaree. Heb ik anders nooit voordat ik ongi moet worden, meestal kan ik dan heel moeilijk. Normaal is m'n haar ook vet, heb ik last van zweetaanvallen ('s nachts), moet ik veel plassen, heb last van slapeloosheid en wat grotere borsten, maar nu niks van dit alles. Ik weet natuurlijk niet of het wat betekent, we wachten af. Eigenlijk morgen NOD bij m'n normale cyclus van 27 dagen, maar ga nu uit van NOD maandag vanwege de laatste cyclus van 30 dagen.
ja precies er bestaan ergere dingen in t leven dan een avondje geen sex hahahaha.. Maar goed ik vind t gwoon zo frustrerend dat hij nu kwaad naar ze werk is vertrokken en ik hier thuis zit.dan zit ik me zelf op te vreten terwijl hij rustig aan t werk is... maar goed zo vanmiddag lekker naar me moeder ff me haar laten verven happie eten.. Dan komt die mooi thuis in een leeg huis... En ken hij t huishoude doen want daar ben ik ook klaar mee ff vandaag om de troep achter zijn kont op te ruimen.. Nou meid me boze bui is al stuk minder dankzij me gezeik.. Dus nu genieten van de dag! Lalalalalallaallalalala
Nynke dat is balen zeg dikke knuf en heel veel succes in volgende ronde Kimmiej die vent van je vanavond flink over de knie gooien we draaien de duimen voor je Noesje en Elma heel veel succes met testen vissie wanneer ga jij testen [-o< nu we het over testen hebben ja ja ik weet het zou vandaag testen maar wilde dat vanmorgen doen moest zo nodig en te laat met alles heb ik weer #-o maar heb wel een pendel binnen dat ik nu zwanger ben [-o< dus wil proberen vanavond er nog een test tegenaan te gooien beetje urine goed opsparen als me dat lukt hihi en hopelijk mag ik dan morgen een zwangerschapsbanner [-o< dames heel veel succes gr maria
Hai lieve meiden, Er is iets raars gaande. Van de week heb ik mij afgemeld voor de 'testgroep' na een negatieve test voor mijn NOD en daarna dacht ik mijn 'vijandjes' te voelen. En inderdaad ik verloor wat bruin een druppeltje rood hier en daar en nu al anders halve niets! Huh raar! Ik had mij al aangemeld voor december groep! Ik ben zo regelmatig als de klok. Elke 30 dagen een dagje rustig en daarna staan de sluisen open. Tevens heb ik nog steeds een vrij hoge temp (alleen de laatste week gedaan) rond de 37 graadjes terwijl mijn gewonen temp 35.6 is. Hmmm naloopje van de griep die ik 2 weken geleden had rond mijn eisprong of zou er meer aan de hand zijn. Mocht er geen gevulde tamponnetjes meer komen tot morgenochten dan ga ik er toch nog maar een testje tegen aan gooien. Een verwarde Gaby
@Nynke en M&M: ik heb vanochtend al getest. Er is een vaag 2e streepje te zien. Ik weet dat iedereen altijd zegt: een streep is een streep (zo ook de website van de testen; matcare). Maar ik twijfel toch nog (misschien wil ik het wel te graag zien?) ik kan nu de foto niet uploaden, dit probeer ik vanavond nog eens. Ik zou jullie mening graag horen over deze test. Ik hoop morgen of zaterdag mijn nieuwe testen binnen te krijgen en dan waag ik het nog eens. Ik hoop dan een betere streep te kunnen ontdekken. Vanavond komt mijn vriend ook thuis, als hij een 2e streep ziet dan weet ik weer iets meer! Ik pas mijn banner pas aan zodra ik het zeker weet: dit zal het weekend wel worden. Alle andere testers: ik hoop op meer positieve berichten, succes Liefs Elma
whaaaaaaa ik word gek,ik heb net een test gedaan tegen beter weten in en wat gebeurd er komt een streep te staan (oja merk kruitvat) maar hij moet van boven naar beneden lopen maar dat deet hij niet hij liep van links naar rechts,en na 3 min verdween het streepje weer. wat kan dit betekenen?/ groetjes femje
fempje ben aan het lezen geslagen voor je maar kan dit nergens weer vinden Lma over 3 dagen nog een keer testen is jke hcgwaarde hoger succes
hier staat dat je het op elk moment van de dag kan doen hihi dus denk dat ik er zo een testje aan waag ik heb ook kruitvat test dus hopelijk positief ik van het op in en bakje is fijner denk ik gr maria