NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik durf geen test meer te doen :cry: want het is elke x wat.van het weekend tot 2 x toe licht posi en dinsdag nega en nu net zo'n streep van links naar rechts.ik word er erg onzeker van zo.ik weet het niet meer snik snik.en die streep van net begrijp ik niet :x

2. Niet meer actief

hoi fempje

kan me voorstellen dat je nu niet meer durft hoor na die gekke testen.
    misschien ff wachten nog en dan vanavond of morgen toch maar weer proberen al is het elke keer weer heel spannend.
    maar eens moet het goed gaan.
    het blijft vervelend want met die posi en nega testen en rare test weet je nog steeds niet waar je aan toe bent. en anders ha bellen voor bloedtest dan weet je het zeker

heel veel sterkte meid

groetjes baby blues

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Knuffel Nynke, veel succes in de volgende ronde

Liefs Moons

4. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo babyblues

ik heb net de ha gebeld wat ik hier mee moet.en hij zij dat ik het beste maandag weer kan testen.en het leuke van allemaal dat hij zij meeste vrouwen voelen al voor ze een test hebben gedaan dat ze zwanger zijn maar je wilt alleen een positest zien voor je zelf want dan heb je het bevestigd.en zij hij voel jij dat ook ik zo uuhhhhh ja! nou gewoon maandag afwachten he.nou wat heb ik toch een posi dokter he :D

groetjes fempje

5. Niet meer actief

fijn zo'n dokter he :)

nou ik wens je succes met wachten en hoop dat je maandag en super vette posi test in je handen hebt meid ik ga voor je duimen het weekend

groetjes baby blues

6. Tissy

Tissy Actief lid

3 jul 2006
    104
    0
    0
    Fempje, ik heb net de bijsluiter gelezen van mijn kruidvat-test. Daar staat dat beide streepjes in dezelfde richting moeten lopen, doen ze dat niet dan is het resultaat: 'niet zwanger'

dus ik weet verder ook niet wat je ervan moet denken.....

fijn dat je dokter posi is

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Goeiemiddag dames!

Nou ik dacht, nu zullen er weer een hoop zwangeren bij staan? Maar toch nog niet.

Elma, spannend hoor, ik hoop dat je volgende test nog duidelijker is. En ondertussen is het goed als de duivels wegblijven natuurlijk!!!

marina, balen meid. Hoeveelste ronde wordt het nu voor jou?

Tante Pollewop, nog een beetje geduld! Als je zwanger bent komt die test vanzelf wel!

Nienke, bij jou ook balen hoor. Héél veel succes in december!

Noesje, toch nog niet getest?! Ik snap dat je om de teleurstelling te voorkomen nog een dagje wacht! Ik blijf duimen hoor

Tissy, spannend, ik ga waarschijnlijk ook morgenochtend testen!

Kimmiej....och meis wat een vervelende situatie! Nou lucht je hart maar en verleid hem maar eens vanavond, wedden dat hij dan bijdraaid?

Maria!!!! Heb je nu al getest??????, ik denk echt dat het goed zit bij jou! Ik had al een bannertje verwacht eigenlijk...hihi Enne...ik ga waarschijnlijk morgenochtend testen (als ik het niet vergeet, net als jou....hihi)

Gaby, nou dan zou morgen ook nog maar eens testen hoor voor de zekerheid...Klink goed!

Fempje, hihi, wel een streep maar dan horizontaal ipv verticaal...oww ze moeten jou wel hebben hè? Toch nog maar even wachten en morgen of overmorgen nog eens testen???

Hier nog steeds geen** gearriveerd. Ik heb ook nog niet echt de licht krampjes ide ik anders wel voel. Ik kan er niks van zeggen. Ik hoop echt dat ze wegblijven..... Als ze er morgenochtend niet zijn, ga ik denk ik toch maar een testje wagen, ik heb er toch 2 liggen...

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik snap het nu helemaal niet meer hoor.
    Normaal heb ik als ik ongie moet worden altijd pas na de eerste druppels onwijs veel kramp, vanmorgen werd ik wakker met kramp dus dacht ja hoor ongie, dit was dus niet het geval, rond half 12 trokken de krampen weer weg en tot 10 minuten geleden helemaal geen kramp, nu zit ik op de bank met onwijs veel kramp echt dat ongie gevoel maar er komt niks :( :(
    Ik snap er echt niks meer van hoor.

Iedere keer als ik ga plassen kijk ik maar niks te zien geen bruin geen druppeltje niks :(

Pfffffffffffffffff ik wordt langzaam een beetje gek van mijn lichaam.

nou meiden ik hou jullie op de hoogte. ;)

9. Amle

Amle Niet meer actief

Hé meiden,

Weet iemand van jullie wat nog de goedkopere, goede testen zijn? Kruidvat, Etos e.d. Ik heb wel nieuwe via Matcare besteld, maar mijn betaling is er nog niet door dus ben bang dat die testen zaterdag of maandag pas komen. En na die lichte 2e streep van vanochtend wil ik eigenlijk morgen weer testen... (of vanavond?).

Elma

10. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    lma volgens mij kruidvat en die zijn ook nog eens heel gevoelig dus ;)

Krijg net een pendel binnen nov 2006 en een meisje
    :)

groetjes las

11. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    nou ik heb net getest
    en zag een licht streepje maar net als bij fempje verdween die weer
    ook kruitvat
    ik denk ook dat ik nu maar 3 dagen wacht eer ik weer durf te testen
    ben er echt even stuk van
    want voel me zwanger en de test die zo raar doet ik denk dat ik te weinig hcg heb om overdag te testen
    hopelijk is dat het
    heb wel veel witverlies echt waterig en zo
    voel ook geen ongi klachten zo als ik normaal een nare :evil: verwacht wel trekkent gevoel in mijn baarmoeder
    als of het aan het oprekken is
    nu ben ik mager en voel bijna ieder pijntje goed :oops:
    wil er morgenochtend nog een testje doen en anders na het weekend

gr maria

12. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    las28
    hopelijk heeft de pendel gelijk

ik heb een pendel binnen gekregen nu zwanger
    van jongen

dus ik hoop dat het zo mag zijn

gr maria

13. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    meiden heeft iemand iets van gerrina gehoort begin me nou echt zorgen te maken

groetjes las

14. Niet meer actief

wordt spannend met de pendels

kreeg er vandaag 1 nu zwanger van een 2 ling (m+m)
    had hem begin oktoberergens aangevraagd en was hem eigenlijk alweer vergeten :oops:

laat ze maar komen hoor

groetjes baby blues

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Elma, ik bestel tegenwoordig de tests van deze site. Goedkoop en snel in huis (alleen nog steeds geen posititeve test hahaha)

Als het het voor een bepaalde tijd besteld heb je het vaak al de volgende dag in huis! Super dus (en ik heb er nu dus 3 voor nog geen 8 euro, bij de kruidvat heb ik er maar 1 voor dat geld)

Las: ik hoop voor je! Ik heb 2 keer een pendelaanvraag gedaan, maar die zijn helaas niet uitgekomen! Maar bij mijn buurvrouw wel dus ik hou mijn vingers gekruist!

Maria, spannend zeg! Ik heb ook het gevoel dat deze maand anders dan anders aanvoelt.. maar mijn lijf heeft me al eerder voor de gek gehouden :( Aan de andere kant, zoals ik al eerder schreef, testte ik bij mijn 1e pas na 2 weken positief (na NOD) en ook alleen maar 's ochtends... Zou het zeeeeeker nog een keer proberen. Ik heb vanochtend nega getest, maar ga het over een dag of 3 nog maar eens proberen.

Dames, ik zie echt ooooooveral dikke buiken en kinderwagens! Ik wil ook wel weer ( die dikke buik heb ik al van mezelf, maar ik wil em graag gevuld!)

Greetz

16. Niet meer actief

hoi
    gerrina was toen strax nog op de 30 plussers

groetjes baby blues

17. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    baby blues
    leuk, hopen dat ie uitkomt! Spannend!

18. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    fempje, is dat streepje niet doordat het vocht wordt opgenomen? De kleurstof moet er dan doorheen en waar het streepje hoort te staan, blijft het kleurtje dan hangen... Kan geen andere verklaring bedenken! Streepje moet van boven naar beneden lopen, anders is het een nega test.

Lma... jeetje meid, wat spannend! Kan me voorstellen dat je het bijna niet durft te geloven als je maar een licht streepje ziet. Maar streep is streep... ik durf je wel alvast te feliciteren hoor! Hopelijk binnenkort een overduidelijke STREEP voor jou!

M&M, jemig, ik had zo gehoopt op een positest voor je. Ik hoop dat je ongi wegblijft en ben zo benieuwd wat de volgende test voor jou gaat brengen... duimerdeduimerdeduim!

vissie, mooi, nog geen duivels, volhouden he? Hoop dat je morgen een posi test mag hebben. Oh en nog over je vraag of mijn vroege ongi geen innesteling kon zijn.. Nee, ik verlies hele brokstukken, dus dat is geen innesteling meer (sorry voor de ranzige details..). Echt heel vreemd, mijn ongi is nog heftiger dan met mijn vorige mk! Misschien dat die teunisbloemolie goed geholpen heeft en dat ik eindelijk mijn cyclus gereset heb hihi!

noesje, spannend. Het kan nog alle kanten op he.. Ik had ook onwijze ongi kramp toen ik zwanger bleek. Meer kramp dan ik normaal bij ongi heb. We duimen nog even door.

las28, hopelijk heeft de pendel gelijk. Bij mij tot nog toe niet.

Ik blijf voor jullie duimen meiden, sterkte met de lastige wachtdagen!

x Nienke

19. Amle

Amle Niet meer actief

@Tante Pollewop: die tests heb ik ook besteld. Heb gister het geld via mijn bank overgemaakt: maar volgens mij duurt dit ff... ben nu op mijn werk en heb geen random reader bij de hand om gelijk af te rekenen. Ik kijk gewoon ff bij de kruidvat, heb er ook maar 1 nodig, zodat ik morgenochtend kan testen dan hoop ik op een dikkere streep. Zaterdag komen vast de testen binnen (de testen van deze site zijn hetzelfde als matcare) en dan test ik dan gewoon weer! Hoe meer zekerheid hoe beter, toch?

Liefs Elma

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Nee niks meer gehoord van haar! Maar zie haar wel geregeld online!
    Ben ook zeer benieuwd hoe het met haar is!
    Ze heeft vandaag wel nog berichtjes geplaatst bij zwanger worden!
    Meid we missen je hier!

Liefs Pearly

Deel Deze Pagina