Bij mij begon het heel raar..was ook voor de ongi overtuigd zwanger te zijn...het begon met licht roze afscheiding, 1 keer een veeg..dag erna...lichtroze afscheiding, halve dag..dag erna lichtroze afscheiding..halve dag..avond rood ongi...snachts helemaal niets meer..volgende dag ochtend nauwelijks..smiddags wel gewoon om de 5 uur volle minitampon! en vandaag ook wel , normaal heb ik de eerste dag gelijk leegstroom haha...verder ben ik licht in mijn hoofd, heb ik geen honger, wel lekkere trek, misselijk met vlagen en veel steekjes onderin mijn buik links en rechts, net al s bij andere zwangerschap...temp bleef heel lang heel hoog ook eerste dagen van ongi..nu wel wat gezakt maar nog steeds hoger dan normaal!
erg is dat he, dat heb ik dus ook de hele tijd, erg onzeker wordt je ervan! waarom test je niet dan? liefs pjetje
Snap je gevoel wel hoor, je hebt nu een beetje hoop, maar bent bang toch een negatieve test te krijgen en weer enorm teleurgesteld te zijn? heb je ze in huis? liefs pjetje
nee voel me helemaal anders zal wel aan vandaag en de komende maand liggen. Ik weet het niet moet er niet te veel over piekeren. groetjes las
Hoi las en Pjetje, Ik weet denkik wel hoe jullie je voelen. Ik heb hetzelfde meegemaakt: 2,5 dag zonder een centje pijn bloed verloren. In totaal 2 maandverbandjes een beetje vol en 2 inlegkruisjes. Het was mijn eerste periode na de pil, dus eerst dacht ik dat het misschien normaal was. Toen ik een week later allerlei rare krampjes en andere verschijnselen kreeg heb ik toch maar een test gedaan (ik voelde mezelf echt een enorme muts, omdat ik altijd heb geroepen dat het zonde is om te testen als er geen reden is om te testen), en ik kreeg ook een streep! Hopelijk is het voor jullie ook zo en wordt november dus de maand van de "grote innestelbloedingen"! Succes! maris
alvast een voorzichtige felicittie van deze kant pjetje misschien kunnen jullie mij ook helpen ik ben 24 oktober denk ik ongesteld geweest van 2 dagen wat normaal langer is maar ik heb nu wel last van misselijkheid, pijn in mijn borsten, verkleuring van de borsten en je ziet de aders heel goed en bovendien moet ik veel plassen. ik heb gisteren een test gedaan maar die was negatief dus ik weet het niet meer ik ben nu bijna een jaar bezig maar nog steeds niks mijn cyclus schoomelt tussen de 28 en 35 dagen wat ook wel heel erg irritant is begin me nu toch af te vragen of er iets mis is met me of ik wel een eisprong krijg of zo xxx arianne
Heb je wel eens met ovu testjes gewerkt, dan weet je ook of je een eisprong hebt? het is idd lastig als je cyclus al zo lang zo erg schommelt..misschien kun je een s naar de ha als je dat nog niet ben geweest, als je al bijna een jaar bezig bent mag je langsgaan toch! durf je nog niet te bedanken hoor hihi, moet eerst maar eens zien of de test posi blijft en of het goed gaat, bloed komt toch ergens vandaan! suc6 meis, hoop dat je snel duidelijkheid hebt! knuf pjetje
hee lerg bedankt pjetje vorige keer was ik bij de gyn en die zei dat ze zag dat mijn ongesteldheid er toen aan zat te komen omdat ze zag dat mijn slijm dik was of zo en dat ze daar aan zag dat ik een eisprong heb gehad allemaal erg vaag maar ik wacht mijn volgende ongesteldheid af en aders ga ik inderdaad naar de ha maar bedankt voor je advies
ik hoop het idd ook... vandaag is het wit en geen slijm meer maar beetje net als melk, zo'n kleur ook. nattig
Meiden, het lijkt wel een soap hiero! Wat is het spannend met al die vage testen, wel ongi en posi test... Pffff, ik blijf telkens even spieken hihi! Spannnennnnnd! Ik hoop zo op een goed einde Weg met die 8) Nienke
He Marloes, jij gaat morgen toch testen? Ik hoop echt dat je een positieve test hebt morgen, een lichtpunt voor zo'n nare dag. Mijn afscheiding is nu Wit en slijmerig, echt dikke klodders komen eruit Net vruchtbaar slijm maar dan wit. Heb nu ook een zeurderig gevoel in onderbuik, misselijkheid is weer iets afgenomen. Bmm zit heel hoog en is heel hard. Misschien ga ik morgen ook wel testen, mijn zusje heeft morgen haar nod en gaat ook testen. Ik heb ook al een paar dagen een rare smaak in mijn mond, dit had kimkivits ook, net een beetje een bloedsmaak, beetje metaalachtig. Hopelijk een goed teken. Succes morgen meid, ik denk aan je. Liefs Moons