NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    O Marloes, sorry, ik dacht morgen. Hopelijk ga je morgen alsnog positief testen. Ik wist niet dat je al getest had.

Dikke knuffel meid.

Liefs Moons

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    maakt niet uit hoor, toch lief dat er er aan denkt! Ik ga nu maar afwachten. Heb melkachtige afscheiding, niet meer het slijm van gisteren, maar echt wit en vooral nat...
    baarmoedermond staat hier ongeveer in het midden en is dicht.
    de eerst volgende test is pas volgende week een keer hoor, als de duivels weg blijven

4. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    zoo laat ik me ook nog maar even zien..
    Hier nog steeds niets.
    't is wel een spannend maandje dit zeg!

Ik heb me maar op het bakken gestort vanmiddag. Samen met zoontje cakejes gebakken, nu maar afwachten of ze te eten zijn hihi..

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Meiden,

allemaal onwijs bedankt voor jullie reactie's. Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk en denk dat de ongie ieder moment alsnog uitbreekt... Van werken komt vandaag ook niet veel terecht, zeker niet als je af en toe even alleen zit zoals nu :oops:

Ik had ze op de site bestel tesamen met die ovutestjes, ze waren van Midstream. Een paar dagen later waren ze niet meer te koop in de webwinkel, nu zijn het andere van Midstream.

Ooooh!!! Maria, dat moet goed komen hè? Dan kom je ook gezellig naar de juli mama's. Ik begrijp je angst wel hoor meid. Ik weet zeker dat het goed zit en probeer er dan toch een beetje van te genieten...

WHHAAAA Tissy, goed zeg! proficiat. Zo gaat 'ie hard! Ik zie je wel bij de juli-mama's. Wanneer zou jij uitgerekend izjn? ik op 19-juli. O ja, jou streep was echt superduidelijk hoor. Maar je kunt het gewoon bijna niet geloven hè? Dat had ik echt heel vanmorgen.

Jeetje Fempje wat een gekke testen heb jij zeg! Maar zolang de :evil: :evil: nog steeds uitblijven en jij al een heel vaag streepie hebt gezien, zou het vast nog wel goed komen. Heb geduld en vertrouwen!

Ingie, ik blaas voor je hoor. Naar boven met die temp.

Jose777 balen meid die stomme :evil: :evil: . Veel succes in december

Linda, spannend hoor. Een heel fijn weekend! Ik hoop dat je zwanger terugkomt. Eehh dat ben je dan nu al natuurlijk. Maar je snapt me wel hè?

Pjetje
    , jeemig wat een verhaal! Ik denk dat jij gewoon één van die meiden bent die wel ongie wordt en toch zwanger is! Ik ga voor je duimen!

Doos, jij gaat ook posiief testen hoor! Ik weet het zeker. Jij hebt ook gewoon een langzaam HCG-fabriekje. ik blijf duimen.

Las ga jij eens snel testen! Anders blijf je met die onzekerheid lopen...

Marloes80, hele dikke knuffel sterkte. Ik hoop voor je dat het deze keer wel helemaal goed is.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Ik blijf jullie volgen hoor meiden. Hier voel ik me nog steeds het meeste thuis....

O ja, en ik duim mezelf te pletter voor jullie allemaal, het heeft bij mij ook geholpen.

6. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    marloes hoe gaat het,
    met mij gaat het redelijk voel me raar.
    maar ja is niet zo gek denk ik.

dikke knuf las

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou eigenlijk valt het me erg mee... natuurlijk is het een hele lastige dag, maar niet zoals ik hem verwacht had, met veel tranen etc. ik denk dat ze op zijn. gisteren wel veel gehuild.
    ben je nog ergens heen geweest vandaag?

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi dames,

tissy en vissie gefeliciteerd en ga er lekker van genieten!
    maria je maakt het wel spannend succes en pjetje ook ik zal voor jullie duimen het is jullie gegund!

De meiden die ongie geworden zijn balen en succes ga voor december positieve test!

hier niet zoveel nog te melden hoop dat mijn ei is gesprongen en dat de zaadjes hem gevonden hebben!

liefs

l

9. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Lieve Visssie, bedankt voor je lieve woordjes! Het is ook zooo spannend deze maand voor iedereen ongeloofelijk he! Ik vind alle verhalen zoo bijzonder, we kunnen wel een boek schrijven met z,n allen. De baarmoederperikelen of zo iets hihi Knuffie Doos :D

10. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Heb even een vraagje aan alle zwangeren, hebben jullie al stiekem geshopt? Gloof dat ik me niet zou kunnen bedwingen iets te kopen, al zijn het maar sokjes! Ben benieuwd meiden laat eens wat horen, dat dood de tijd voor alle wachtenden hihi ! Groetjes Doos

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    nee ben nergens specials naar toe geweest.
    Heb gewoon de dingen gedaan die moeste gebeuren.
    Maar moet wel zeggen het is vreemd maar net wat jij zegt het valt mee.

groetjes las

12. Niet meer actief

Doos:
    Ik ben nog niet zwanger en heb al heel wat dingetjes gekocht :)
    Ik kan het gewoon niet laten om te shoppen voor een kleine.
    Rompertjes, sokjes en een mutsje, pyamatje en een eerste pakje.
    Ik weet het, ik ben nie wijs, maar ik kian ze altijd nog cadeau geven aan iemand ;)

13. Els2806

Els2806 Actief lid

Tissy en Vissie, ongelooflijk proficiat. Geniet maar ten volle. Maar dat zal wel geen probleem zijn hé :D .

Maria, hopelijk test je binnenkort super positief. Thumbs up!

Hier alles vrij rustig. Alleen was ik deze voormiddag heel misselijk en 's middags smaakte men eten gewoon naar niks. In de namiddag beterde het en en mijn avond-eten smaakte fantastisch? Geen idee of dit iets betekend.

14. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Hoi Lies, kan het begrijpen hoor, de verleiding is altijd groot he! Ik heb altijd braaf gewacht tot ik zwanger was en dan begon ik voorzichtig met sokjes enzo! Moet zeggen dat ik wel stiekem een beetje rondgluur richting de babykleertjes, terwijl er nog niks aan de hand is hihi! Ik heb mezelf beloofd, dat als het zover is ik 1 pakje ofzo mag kopen, gewoon om het te vieren! Nou moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat ik altijd heel gauw een reden vind om te shoppen hoor! Zit in het vrouw zijn toch hihi! Zucht........ was het maar alvast zo ver! Eeen ongeduldige Doos :D

15. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Hai Els, tja je smaak kan veranderen he? Misschien goed nieuws? Ik duim hier voor je en alle anderen!

Hee Maria hoe gaat het nu met jou? En Moons? Alles ok daar? :D

16. Els2806

Els2806 Actief lid

En Doos, heb jij al getest?

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    het is hier aardig rustig vanavond, heb van de week met ovu testen gewerkt aantal keer even dikke streep als de controlestreep en gister was de streep dikker en vandaag niets meer dus heb vast mijn ei gehad dan toch...? hopelijk goed geklust en kan ik nu op de wacht bank zitten als daar nog plek is!

liefs

18. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Had woensdag een nega test , weet niet of je dat gelezen had, ben eigenlijkl nooit laat maar heb dus nu nog steeds geen :evil: :evil: :evil: ! Ik wacht tot maandag dan ben ik 6 dgn over tijd en ga dan weer testen, als er nog geen :evil: zijn! Superspannend is dit he! Knuff Doos :D

19. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Nou Lot plek zat kom erbij hihi! :D

20. Els2806

Els2806 Actief lid

Ik denk dat ik maandag, als de :evil: weg blijven natuurlijk, ook een testje ga wagen. Mijn man is dan ook thuis, lijkt me wel leuk om het samen te doen.

Deel Deze Pagina