Maar Marsab, dan moet je juist niet hopen dat deze ongi eerder komt! (maar pas na 9 maanden) Welkom hier, en klus ze!
Ik kan me sinds vrijdag ook bij jullie aansluiten. Het ia pas onze eerste ronde dus erg spannend vind ik het nog niet. Meiden alle heel veel klus plezier en sterkte met het wachten.
haha.. jaaah en dát moeten we natuurlijk niet hebben he.. Ach, laten we lekker om de dag gaan klussen vanaf woensdag. Komt het helemaal goed!
Mijn ei is hier weer behoorlijk aan het rijpen. Loop zowat krom van de pijn. Geen ei voelen is niet echt makkelijk, maar dit is ook niet je van het.. . (het is ook nooit goed he) Nynke: welkom hier, We gaan voor de zomerkindjes.
nou hier gaan we er vandaag weer volop tegenaan hihi om de dag heb ik met mannetje ook gezegd als je papa wens hebt moet je er ook wat voor doen \/ hij zei oke we gaan ervoor {|= erbij en we maken het leuk alle dames die ongi zijn geworden balen welkom in het nov en op naar zomer beebje gr maria
hey allemaal, ben ook weer vol met nieuwe moed aan de volgende ronde begonnen... hopelijk geen cyclus van 37 dagen...pff was veel te lang... tot gauw en veeeel succes! julie
hoi dames hier word ook al aardig gekletst. heb de afgelopen 4 dagen na 48 dagen cyclus lichtelijk bruin verlies gehad en dat is nu over zit geen bloed te zien dus misschien dit maar rekenen als ongie weet het ook niet precies dit was de tweede ronde. we zullen zien! liefs
Ik kom me bij jullie aanmelden! Vandaag ongi geworden, na 3 dgn overtijd te zijn geweest. Had goede hoop, maar ja.... Iedereen veel succes!
Welkom nieuwe meiden hier! Allemaal veel succes! Hier nog geen verandering, morgenavond voor het eerst ovulatietesten gebruiken, spannend............ Liefs Neia
Julie123 en Smeetje, balen zeg. Zeker als je al een beetje hoop had deze ronde. Hopelijk meer succes in november.
oooh. Julie, ik dacht echt je niet te zien in het NovemberNOD. Maar misschien geeft je lichaam aan er nu klaar voor te zijn en word je een zomermama. En het is hier heel gezellig Er zijn trouwens veel meiden op het November-forum die overtijd waren in de vorige cyclus... dat betekent hopelijk veel +jes in november!! xxxxx liefs
Hey ladies, Eigenlijk niet veel te melden. De waren na 2 dagen alweer verdwenen dus wij zijn weer begonnen met klussen... Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn. Ik voor iedereen...! Gr. Elma
Twee dagen? Ik lees wel vaker dat een na een korte periode mensen zwanger raken... ja Elma krijgt een beebie!