NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Ik kan ook op de wachtbank....ben erg benieuwd...we hebben in iedergeval ons best gedaan.... :D

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Ladies,

Ik meld met voor "the time being" ook nog ff aan op het November NOD forum...
    Ik heb vorige maand een MK gehad en ik ga er niet echt vanuit dat ik zwanger ben...of toch wel?
    Errug vaag voel ik me maar ik bereid me voor dat het niet zo is...en ik zou het niet heel errug vinden gezien mijn MK nog niet zo lang geleden is...

Greetz Silla

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Eventjes het lijstje bovenhalen en m'n 'symptomen' erbij plaatsen.

Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: helaas,volgende ronde
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: ik weet het nog niet wanneer k weer een test doe :pijnelijk borsten waterig witverlis
    Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER
    Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- ZWANGER
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november ZWANGER
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, vlagen van misselijkheid, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn en gezwollen onderbuik.
    Pearly: dinsdag 21 november
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)
    Esmay: 25 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hihi, nee ik heb nog niks gekocht... Ik was aan het twijfelen in mijn pauze, of even een winkel binnenstappen of hier bijlezen... Ik heb voor het laatste gekozen, Ik was ook zo nieuwsgierig naar de rest... Kopen kan altijd nog. Maar ik zal ook enorm veel moeite hebben met me te bedwingen hoor! Ik heb wel even snel in een boekenwinkel gekeken naar een 9 maanden boek, dat leek me wel leuk. Maar ze hadden het niet...

Wat goed dat je nu zo lang weer kan wachten met testen! Zolang de :evil: :evil: zich niet laten zien, komt vast wel goed!

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ze zeggen dat je je LH-piek meet hè? Dus die is gisteren geweest, dus zal je eitje vandaag wel geplopt zijn denk ik! Ik heb deze maand ook voor het eerst met die ovu-testjes gewerkt en daaruit bleek dat mijn eisprong veel later was dan ik had gedacht. (Tja ik voelde hem ook nooit...dus ik ging maar uit van de banner.) Maar nu hebben we wat langer fanatiek doorgeklust en zie, dat is meteen gelukt!

Ik hoop dat jij net zoveel geluk hebt Lot!

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hoi Els, spannend hoor! Ik vond ook dat mijn mannetje daarbij moest zijn, maar hij had zelf zoiets van 'als je wil testen dan doe je dat toch' Maar ik heb het gewoon extra vroeg gedaan vanmorgen, zodat hij erbij was. Kun je samen naar dat testje turen en de streep steeds duidelijker zien worden...hahaha!

Heb jij al eerder getest Els? (Misschien heb je dat al eerder verteld hoor, maar is het me even ontschoten...)

7. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Goedemorgen allemaal, Nou kon niet meer slapen dus maar weer ff bijlezen.
    Nou Vissie, om je de waarheid te zeggen hoop ik dat ik nog tot maandag kan wachten als er tenminste geen :evil: :evil: zijn he! Begin nu toch echt wel heeeel ongeduldig te worden. Ben misselijk in vlagen, plas me het ongeluk, ontlasting is hard en bortsten nog steeds hetzelfde verhaal! De symthomen zijn goed, maar ik geloof er echt nog niet in! Bij elke toiletbeurt gluur ik weer! Heb zeker een week ook trekkend gevoel in onderbuik dus ga dan steeds denken O, daar is het! Niet dus hihi! Dus het blijft afwachten! Gaat met jou alles goed? Geen pijntjes of andere ongemakken? En ik hoop een heerlijke roze wolk hihi! :D

8. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Gezellig Els, jij ook maandag? Nou meid ik wens je veel succes! We draaien duimen he! Liefs Doos :D

9. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: ik weet het nog niet wanneer k weer een test doe :pijnelijk borsten waterig witverlis
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)

Ik heb even aangepast naar de huidige situatie bij mij.

Groetjes, Astrid

10. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Lieve Pjetje,

Hee meis, wil je bij deze laten weten dat ik aan je denk hoor! Hoop zo voor je dat het bloeden is gestopt, en dat je deze keer een een geweldige zwangerschap en bevalling zult krijgen! Denk dat alle meiden hier het met me eens zullen zijn dat je het verdient ! Dus bij deze een dikke Knuff x Doos

11. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    goeiemorgen ladies,

mammairis----->>> klinkt veel belovend! Spannend meid [-o< [-o<

Hier gaat het weer stukke beter!
    Mijn temp vanmorgen was weer 36,8 dus mijn koorts is weer verledentijd \:D/ \:D/
    Maar nu is dus de vraag hebben we het eitje gemist tijdens mijn koorts dagen! Daar zullen over 10/11 dagen achter komen! ;)

Liefs Pearly

12. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    100% mee eens!! Mooi gesproken(getypt) doos!
    Heb er geen woorden meer aan toe te voegen!
    OOk vanuit hier een hele dikke KNUFFEL
    LIefs Pearly

13. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Pearly ik zie dat we bijna gelijk oplopen met onze NOD, wanneer ga jij testen als de duivels weg blijven?
    Ik denk dat ik de zondag/maandag ga testen. Normaal heb ik een cyclus van 25/26 dagen, maar ik ben met mijn banner gewoon uitgegaan van 28 dagen. Als de duivels zich dan nog niet gemeld hebben wordt het wel heel spannend voor mij :oops: :rolleyes: .

Groetjes, Astrid

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mijn ongie breekt door of op dag 34 s'avonds laat of dag 35 s'ochtends!
    Dus test waarschijnlijk maandag 20 november! hihihihi spannend!

Liefs Pearly

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: maandag 20 november, lichte krampjes in onderbuik!

ff bijgewerkt!

Liefs pearly

16. Niet meer actief

Dank je wel lieve meiden! ik heb net weer een test gedaan, nog steeds ben ik ongi, of wat ik het dan ook moet noemen :( test was weer licht positief, maar niet donkerder dan gisteren, dus ik denk dat ik gewoon een vroege miskraam heb, anders was het hcg wel verdubbeld denk ik dan toch! Verloskundige dacht dat ook in eerste instantie, maar was ff raar omdat ik eergisteren nog een nega test had...maja ik denk dus dat het gewoon niet goed is gegaan, kweet het anders ook niet :confused: we wachten nog maar ff af, test morgenochtend gewoon nog een keer en dan zien we wel verder!

hou jullie op de hoogte!

dikke knuf!

17. Opening

Opening Niet meer actief

goedemorgen allemaal

heel veel sterkte hoor pjetje en het komt allemaal wel goed

18. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    we drukken hard de duimen
    een heel dikke knuf en hopelijk mag het zo zijn
    gr maria

19. Els2806

Els2806 Actief lid

Pjetje, ook hier voelen we ongelooflijk met je mee en hopen we het allerbeste.

Doos, ik heb nog niet eerder getest. het is pas mijn eerste ronde dus ik weet ook nog niet echt hoe lang mijn cyclus duurt. Ik ben uitgegaan van 28 dagen want dat was zo voor ik startte met de pil.

20. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Jeetje Pjetje, in gedachten ben ik bij je en ik heb een kaarsje voor je aangestoken en hoop dat alles toch goed komt voor je.

Dikke virtuele knufffffff,

Astrid

Deel Deze Pagina