NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Jeetje, wat hebben jullie allemaal weer veel bijgeschreven zeg!

Aan alle zwangeren Van harte gefeliciteerd, strooi de glitters rond!
    En aan allen waar de duiveltjes zijn gekomen, ik ga mee!

Ja hoor, gisteren al wat krampjes, vanochtend nog steeds hoge temperatuur maar op het toilet was er toch bezoek van de duiveltjes :( Weliswaar 2 dagen te vroeg maar ze waren er overduidelijk...gekke maand....dus ik ga nu definitief door naar het december NOD

Meiden succes hier.

2. Els2806

Els2806 Actief lid

Kiki, veel succes in de volgende ronde. In december worden al je wensen vast werkelijkheid.

3. Niet meer actief

Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: ik weet het nog niet wanneer k weer een test doe :pijnelijk borsten waterig witverlis
    Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER
    Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- ZWANGER
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november ZWANGER
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: voel ook nog niks
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: maandag 20 november, lichte krampjes in onderbuik!
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)
    Esmay: 25 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

4. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Hoi meiden,

Heb me hier een tijdje niet laten zien... heb me geloof ik niet eens aangemeld bij november, maar goed.

Ik snap er ff niets meer van.

Ik ben er vrijwel zeker van dat de duivels er zijn / komen. Vorige maand begon het precies hetzelfde als nu.
    Ik heb geprobeerd nergens iets bij te denken,maar ik word nu toch echt gek.

2 dagen voor NOD: hele dag misselijk, temp hoog (37.4), raar gevoel in mijn buik (geen ongi-kramp ofzo), 'spierpijn' aan de zijkant van mijn boobs en in liezen <- maar dat is denk ik het gevolg van het sporten.
    1 dag voor NOD: nog beetje misselijk, temp nog hoog (37.3), beetje rose afgeveegd, nog steeds dat rare gevoel in mijn buik.
    NOD: 's ochtends vroeg niets, temp nog hoog (37.3), halverwege de ochtend wat meer rood-achtig afgeveegd, geen raar gevoel meer in mijn buik (ook geen ongi-kramp), 's middags tampon ingedaan, omdat ik dacht dat het doorzette, 's avonds tampon vrijwel leeg (beetje bruin en rose eraan)
    Vanmorgen: nergens last van (geen ongi-kramp), temp nog steeds hoog (37.4), en tot nu toe geen bruin, rose of rood te bekennen.

Heb verder ook geen last gehad van pijnlijke, gezwollen of gevoelige boobs, buiten die 'spierpijn', die is nu weg.
    Mijn temp VOOR ei is normaal onder de 36.9, maar blijft dus gewoon ver boven de 37 hangen nu.

Vorige maand zette de boel gewoon door op NOD, maar nu zakt het dus af.
    Ik denk dat ik morgenvroeg maar eens een testje ga doen, als ik vandaag zo blijf aanmodderen. (dat is dan dag 27, mijn langste cyclus is 26, NOD heb ik berekend op het gimiddelde van de laatste maanden: 25 dagen dus)

5. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    he meiden,

Ik heb getest, weet het, het is nog wat te vroeg, maar ik kon het niet laten. Dacht eerst dat hij negatief was, maar als ik bij daglicht heel goed kijk dan zie ik een heel heel heel heel licht streepje! Morgen of overmorgen nog maar een keer weer testen.

Meiden die ongi zijn geworden, dikke knuffel

En voor de andere nod'ers, succes meiden.

Liefs Moons

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Oh spannend Moons!
    Dat wordt een dikke vette streep hoor!

7. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik hoop het, en voor jouw ook, spannend!

Liefs Moons

8. Els2806

Els2806 Actief lid

Realtjuh, wat spannnend zeg. Veel succes morgen, ik duim voor jou.

Moons, zeggen ze niet een streep, hoe vaag ook, is een streep? Ik denk aan jou, hopelijk is ze morgen overduidelijk.

9. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Sja, ik had me zoooo voorgenomen om me nergens door te laten afleiden van mijn 'niet-mee-bezig-zijn-periode', maar tis zoooo moeilijk!

ELS, jij ook succes... heb je al getest? (heb niet ver teruggelezen)

10. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    NOU! :cry:
    Ga ik net even plassen... DONKERROOD en VEEL!
    Pfff.. ik had het kunnen weten, ik had gewoon dat berichtje neit moeten posten :(
    Ik heb niet eens buikpijn.. *sipt*

11. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    oh balen realtjuh.

mijn temp was vandaag 37.04 normaal gaat hij bij 13dpo omlaag maar dat is nu niet het geval spannend

12. Els2806

Els2806 Actief lid

Sorry Realtjuh, ik voel met je mee :cry:

Ik heb nog niet getest. Maandag, als de :evil: :evil: uitblijven doe ik een poging.

13. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    O nee, jammer meid, balen, dikke knuffel.

Liefs Moons

14. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik heb net mijn test even uit elkaar gehaald, en nu zie ik toch echt een lijntje. Ik test morgen nog een keer denk ik.

Liefs Moons

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Och Kiki en Realtjuh, balen hoor! Ik hoop dat december jullie dromen mogen uitkomen.

Moons, spannend hoor! Kun je er geen foto van maken? Wij zijn nieuwsgierig...

Maria, heb je vanochtend nit getest meis? Wacht je tot morgen? of nog langer?

16. friezin

friezin Bekend lid

Jul 4, 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    realtjuh: o nee he..die akelige :evil: :evil: ! succes de volgende ronde!

Moons: ik hoop dat je morgen een dikke vette streep zult zien!

Ik had zelf gisteren een tempdip: 37.0 => 36.7
    Vandaag een stijging: 36.7 => 37.0 ( 8 dpo)

Hoop dat het een innesteling was

Nu wordt het echt spannend!

Warme groeten van Friezin

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,181
    0
    0
    Tilburg
    Bij mij daalt mijn temp pas op dag 2 of 3 van de nieuwe cyclus, dus daar kan ik ook niet veel aan zien, helaas.
    Dus.. morgen of overmorgen zal hij wel weer zakken naar 36.8 ofzo.

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @realtjuh en Kiki--->> Die kl*TE :evil: :evil: ook! succes volgende ronde! dikke knuff voor jullie

@ Moons--->> OOh meid spannend! fotootje?..... wij willen mee genieten ;)

@ friezin---->>> waarschijnlijk een innesteldipje! spannend meid!
    wanneer ga jij testen?

Liefs Pearly

19. Moons

Moons Fanatiek lid

Jul 2, 2006
    1,633
    0
    0
    provincie Groningen
    Ik heb een foto gemaakt, maar dan is er helaas niets te zien, de streep is zo licht roze dat hij te licht is voor een foto. Hopelijk kan ik binnenkort een hele goeie foto maken!

Liefs Moons

20. Niet meer actief

morge dames heb de lijst ff aangepast begin wat te merken nl

Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: helaas,volgende ronde
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: ik weet het nog niet wanneer k weer een test doe :pijnelijk borsten waterig witverlis
    Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER
    Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- ZWANGER
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november ZWANGER
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: veel mood swings pfff ben niet te genieten, moe, slaap slecht
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: maandag 20 november, lichte krampjes in onderbuik!
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)
    Esmay: 25 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

ff bijgewerkt!

Share This Page