NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sophie

Sophie Fanatiek lid

Jul 28, 2006
    3,129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had t zo gehoopt voor je donderdag. Maar nog steeds alle hoop voor je.

xx Sophie

2. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    we wachten af he, meer kunnen we niet doen... zit nu op dag 15 na eisprong...1 of 2 dagen extra kunnen er ook nog wel bij

3. Opening

Opening Niet meer actief

ik wens je veel succes met testen marloes en maar hopen dat er een dikke vette streep komt

ik heb vandaag mijn eisprong volgens mijn cyclus als ik 33 dagen aanhoud want dat is altijd maar weer verschillend maar volgens mij klopt het wel want ik heb een beetje last van mijn buik maar ja we hebben gisteren wel geklust

4. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    voel me stukken beter als de dagen ervoor
    heb nog weinig klachten en diep van binnen voel ik me zwanger heel dubbel gevoel is dat

gr maria

5. Kaylie

Kaylie Lid

Aug 15, 2006
    41
    0
    0
    onderwijzeres
    Aalter
    Hey,
    het is alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben.
    ik moet nog alles goed doorlezen maar aan allen die al zwanger zijn een dikke proficiat. aan allen die nog steeds aan het klussen zijn of moeten testen veel succes.
    Ikzelf ben al drie dagen overtijd en ben volop nog in de wachtfase.
    maar ik heb eigenlijk een vraag. Mag je broodpudding eten tijdens een zwangerschap omdat ik gelezen heb dat je geen rauwe eieren mag eten en zo veel mogelijk kaneel moet vermijden.
    maar ik eet dat zo graag.
    kan iemand mij helpen.

groetjes Kaylie

6. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    heel veel succes we draaien de duimen voor je

gr maria

7. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    He Marloes, welkom he bij ons wachtende zieltjes hihi! Nou meiden dat wordt weer een spannend weekje van de week, we hebben weer veel testers he! Bij mij ligt de test klaar in de douche, dus we zullen zien! Vind het zooooooooooo spannend ! Morgen dag 5 !

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    jullie zijn echt liefffffff

9. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    wij vinden jou ook lief
    :whistle:

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    blij blij blij.... :)

11. Els2806

Els2806 Actief lid

Marloes, ik hoop met je mee dat de test morgen pos. is. Vééél succes!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    haha...maar misschien ben ik wel verstandig en wacht ik nog af....

13. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: helaas,volgende ronde
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: bruinverlies ga er vanuit game over
    Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER
    Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- ZWANGER
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november ZWANGER
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: veel mood swings pfff ben niet te genieten, moe, slaap slecht
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: maandag 20 november, lichte krampjes in onderbuik!
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)
    Esmay: 25 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

lijstje bij gewerkt
    denk hier game over op naar volgende ronde
    bruin verlies
    net toen ik naar wc ging ws het al aardig dus ik ga er maar niet vanuit dat het innestelings bloed is

gr maria

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Jammer Maria... had jij nou van de week geen hele lichte posi test?

15. Els2806

Els2806 Actief lid

Sorry Maria. Had echt het beste voor jou gehoopt.

16. Els2806

Els2806 Actief lid

Kan iemand me vertellen hoe ik mijn naam op de lijst krijg?

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    gewoon bij het bericht rechtsboven op quote drukken, dan kun je je naam er in zetten

18. Niet meer actief

19. mark en maria

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    ja ik was de gene die licht positief teste
    en had me er ook al niet al te veel uit op gemaakt
    maar voel nog steeds niet dat ik ongi word of zo
    wel iets bruinverlies maar het is anders als ik gewent ben
    bel maandag ook huisarts om te vragen hoe en wat
    straks ben ik als nog zwanger en blijkt er een vruchtje te zitten (of het is niet goed/of het is wel goed)
    heb dit al 1 keer mee gemaakt
    vandaar dat ik toch angst vanbinnen heb en het dubbele gevoel

gr maria

20. Els2806

Els2806 Actief lid

Maria, Het gebeurd wel meer dat er bloedverlies is wanneer je toch zwanger bent. Eén van mijn medewerkers was op die manier plots 3 maand zwanger.

Angel1978 : maandag 06 november, geen Twisted Evil te zien
    marina99: helaas,volgende ronde
    Doos: donderdag 9 november lichte buikpijn en veel zenuwen
    Lucia: donderdag 9 of vrijdag 10 november-'vlinders' in de onderbuik en 2 dagen overtijd!Ook gewoon een 'goed' gevoel.
    m&m: bruinverlies ga er vanuit game over
    Lma: donderdag 9 november (niet echt symptomen, alleen goed gevoel?) ZWANGER
    Tissy: vrijdag 10 november -- lage rugpijn, af en toe weeïg gevoel-- ZWANGER
    Linda: vrijdag 10 november, lage buikpijn en steken bij schaambot
    Vissie: vrijdag of zaterdag 10-11 november ZWANGER
    Shanae: vrijdag of zaterdag 10-11 november--pijnlijke borsten, veel plassen, zeurderige pijn in onderbuik aan beide zijde (soms alleen 1 zijde) => 6 nov was mijn NOD
    esmeralda23: maandag 13 november
    Moons: maandag 13 november , (steekjes aan beide kanten onderbuik, heel soms misselijk, gevoelige borsten, mega puisten op gezicht.)
    Smeetje: maandag 13 november (bij vlagen misselijk, rare smaak bij eten en iets gevoelige borsten)
    Mercedes: maandag 13 november (helemaal niet mezelf, duizelig en misselijk, niks smaakt)
    Els2806: maandag 13 november (vrijdag misselijk en duizelig, vandaag weer helemaal niks)
    Lintje: maandag 13 of dinsdag 14 november (beetje drukkend/zwaar gevoel onderin mijn buik, heel licht pijnlijke borsten)
    Jackie: dinsdag 14 november (FF zegt 12 november) niet echt anders alleen op boobs na
    Ingiemoppie: dinsdag 14 november (zware stemmingswisselinge, kriebels buik, ontzettend moe)
    Linda: woensdag 15 november
    baby blues: woensdag 15 november: veel mood swings pfff ben niet te genieten, moe, slaap slecht
    Essiee: donderdag 16 november; Moe, puistjes en veel plassen, af en toe misselijk.
    Juffertje: donderdag 16 of vrijdag 17 november (vrijwel continu kriebels rondom schaambeen en liezen, af en toe wat misselijk, jeuk aan borsten, gespannen borsten)
    Malaika: zaterdag 18 november
    Kyra75: zondag 19-11
    Mammairis: zondag 19 november, misselijkheid bij het opstaan, soort spierpijn in de liezen, lage rugpijn.
    Pearly: maandag 20 november, lichte krampjes in onderbuik!
    Jen25: maandag 20 november
    Lies: dinsdag 21 november
    Kathy: dinsdag 21 november: misselijk met vlagen, zeurende buikpijn, 10/11 bloedverlies (innestelling?)
    Esmay: 25 november
    Sophie: zondag 26 november
    Annemarie: maandag 27 november
    joyce: dinsdag 28 november

Heb mezelf ook maar even toegevoegd...[/quote]

Share This Page