NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo dames,

ga mijn bedje weer opzoeken...

klussers veel succes en voor de testers van morgenochtend ga ik slapend liggen duimen....

slaap lekker en tot morgen maar weer

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    He pjetje,

We gaan voor u heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat alles vlotjes mag verlopen meid en positief he....

3. Els2806

Els2806 Actief lid

Ik kruip ook tussen de lakens. Mijn rib begint te beteren, klussen is eindelijk weer een optie Joehoe!

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Moons ben nog klaar met bijlezen, maar hopelijk kom ik positief nieuws tegen dat het degelijk een streepje is....

duimen gaan ook voor u op

5. Suleika

Suleika Lid

Aug 28, 2006
    44
    0
    0
    Hallo het is een tijdje geleden dat ik geweest ben, onze computer was stuk.

Maar dat heeft ook zijn voordelen gehad: IK BEN ZWANGER!

dikke kus Suleika

6. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    HALLO MEIDEN! Nou ik heb getest en heb een LICHTE STREEP! Kan het nog bijna niet geloven maar had dus een vage plus in mijn schermpje! :D :D :D :D :D Ik zou morgen testen maar kon mezelf niet langer bedwingen hihi ! Ben zooooooo blij, hubbie en kids zagen de plus ook maar was echt nog vaag ! Kids weten het nu dus ook al en ben helemaal beurs geknuffeld zo lief ! De 1e reactie van de jongste was heel komisch ik word een grote broer hihi!

Nou meiden ik ga ff lekker (voorzichtig) wat eten, met happy family en wens jullie allemaal veel succes voor diegene die nog gaat testen!

Knuff een blije Doos :D

7. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hey doos

GEFELICITEERD MEID WHOEEEE \:D/ en geniet er van he ;)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    dooooooooooooos, wowwowowowow.. zo gaaf joh. gefeliciteerd en leuk dat je je kids meteen mee hebt laten genieten....

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zo nu weer terug...haha

heb niet getest vanochtend. vroeg het gisteren aan vriend en hij zei..mmm doe maar. dan weet ik al genoeg, dus ik: jij mag kiezen. Toen doe maar niet, wacht maar even... Dus heb niet getest...
    mijn temp was vanochtend weer hoger..en vandaag is de laatste dag van de cyclus..spannend dus weer....
    mijn buik maakt allerlei geluidjes..alsof je honger hebt enzo, maar ik heb geen honger..raar

stiekem denk ik nog steeds dat de duivels gewoon komen hoor...

10. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Fempje hoe is het bij jou nu? Jij bent ook al lang over tijd joh! Wanneer ga je testen ik duim voor je hoor! Marloes spannend hoor!

Maria leef met je mee hoor! Moons bij jou schiet het op he ben erg nieuwsgierig ! Vissie ik ben zo goed als zwanger! Maak ruimte op je roze wolk hihi liefs Doos

11. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Hee meiden, wat een ochtend he ! Zijn er toevallig nog meer meiden die vandaag getest hebben? :D

12. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    waar blijft die zwanger-banner....?

13. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    jaaaaaaaaaaaaa daar is ie dan hihi! Thanx Marloes lief van je, ben echt helemaal in de wolken! Is nog maar 1e ronde voor mij! Kids zijn zoooo lief voor mij, hebben gisteren sint maarten gelopen( kennen jullie dat?) en ze leggen steeds een marsje enz neer ( ben namelijk gek op chocola) helaas kan ik het vanm echt niet zien, maar dat zeg ik maar ff niet hihi!

14. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    hoeveel kinderen heb je al... En dan raak in ronde 1, wow...

15. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Twee jongens van 10 en 8, krijg dus een nakomertje hihi ! Wil er deze keer gewoon vreselijk van genieten ! Heb lang zitten twijfelen of er niet teveel leeftijdsverschil in zou zitten, maar ik heb ook broer en zus met zoveel leeftijdsverschil en mijn hubbie ook dus toen was keus gauw gemaakt !

16. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    goede morgen dames

Suleika
    van harte gefeliciteerd \:D/

doos
    jaaaa
    jij toch ook als nog het 2de streep van harte gefilciteerd :whistle:

morgen wakker en toen bleken ze nog niet goed door gebroken had weer verder wit verlies \maar er maa vanuit dat ze als nog door gaan breken
    weet verder ook niet wat ik er van moet gaan denken
    is de eerste keerdat ik dit mee maak bij mezelf
    in mijn achterhoofd hoop ik dat het innesteling is [-o<

gr maria

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    wanneer is je nod??Ik hoop en duim voor je, dat het idd een innesteling is

18. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Tjonge maria een ellende is dat he, kan me je onzekerheid zo goed voorstellen, het niet zeker weten is slopend he! Ik zie een streep en ben er nog steeds onzeker over hoor, denk nog steeds dat de :evil: :evil:
    straks weer komen! Hoop je een beetje te hebben getroost,en ik hoor het nog wel he knuff Doos

19. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

May 5, 2006
    1,125
    0
    0
    noord holland
    08-11-06 dat was mijn nod
    zit er dus nu 5 dagen over heen zon beetje
    maar had net al weer wat bruin verlies
    ik ken dit niet echt van me zelf als ze er eenmaal zijn breekt het goed open dat is wat ik gewent ben
    nu lijkt alles stil te staan (stilte voor de strom)
    het mag weg blijven hoor
    maar ja we zien wel ik vind het apart
    ik hoop dat het als nog zo mag zijn
    na 2 mk's is de angst erg groot :oops:

dames heel veel succes

gr maria

20. Malaika

Malaika Fanatiek lid

Aug 27, 2006
    1,359
    0
    36
    Limburg
    Suleika, van harte!
    Doos, jjaaaaaa! Gefeliciteerd!
    Maria, je houdt het wel spannend. Ik blijf je volgen.
    Marloes, ook jij weet de spanning erin te houden. Ik gamorgenochtend meteen kijken of je al nieuws hebt.

Ik had vrijdag na het vrijen een sliertje bloed in mijn afscheiding. Ik ben heel benieuwd of dat iets betekend. Met vlagen ben ik misselijk, soms een zeurend gevoel onder in mijnbuik. Maar toch wil ik me nergens op vastpinnen. Ik ben zo bang dat ik anders tereurgesteld ben.
    Ik had de vorige twee rondes al een paar dagen voor NOD bruinverlies, dus als dat niet gebeurt deze keer, dan ga ik pas echt hopen.

Share This Page