Doos: Proficiat, ik ben zooooooooo blij voor jou! Geniet er maar ten volle van. Suleika: voor jou natuurlijk ook een dikke proficiat met je roze wolkje. Maria; wat vervelend. Je bent waarschijnlijk gek aan het worden. We duimen met je mee dat de weg blijven. Knuffel
Doos, gefeliciteerd meid. Nou, ik heb vanmorgen getest met een kruidvat test, een heel dun blauw lijntje, maar wel goed te zien bij daglicht, dus ik heb mijn banner maar aangemaakt, denk toch echt dat het raak is, was gisteravond weer erg misselijk en pijnlijke borsten. Ik heb nog 1 test liggen en die ga ik morgen of overmorgen nog even doen, wil toch wel graag nog een vette streep zien! Kaatje en sonja hadden wederom gelijk! Liefs Moons
oooh moons, echt zo super voor jullie.. ga er voorzichtig van genieten en ik hoop dat ik je deze week achterna ga
Moons, ook jij van harte, meid. We gaan goed deze maand, er zijn al behoorlijk veel zwangeren. Maar.... er kan nog meer bij!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa MOONS GEWELDIG MEIS Joepie! Gezelly hoor! En meiden er kunnen er nog meer bij! x Doos
ik heb al bloed gezien dus het is nu echt over en uit en ik ga ronde 5 in ik blijf me anders voelen maar ja dat kan zoweer veranderen meiden ik draai hard mijn duimen voor jullie hopelijk komen er nog veel zwangeren bij gr maria
nou dit word wederom weer een vruchtbare maand zoals oktober Suleika Moons en Doos GEFELICITEERD meiden wij volgen nog hoor hihi mijn temp was vanmorgen nog steeds hoog. Normaal 13dpo (gisteren) gaat mijn temp omlaag en 14dpo (vandaag) komen de duivels. Maar de temp is hoog en nog geen duivels....ik weet het ff niet meer
ja dat klopt nog 2 dagen maar dan heb ik nu een langere LF. En normaal daalt mijn temp mega op 13dpo maar er gebeurt niet en zit nu op 14dpo met een temp van 36.9
Suleika ,moons,doos,WOW 3 ZWANGERE ERBIJ! wat is jullie geheim?haha van harte gefeliciteerd! mark en maria,ik zie je wel in het december topic he?succes hoor! testers,succes! klussers ,veel plezier!
dank je had me ook bij nod lijstje bij gewerkt en dacht tel even en we hebben deze maand al 17 zwangeren gaat goed gr maria