Ik heb nog niets gehoord van mijn schoonmoeder en schoonzus, duurt nu wel erg lang. Hopelijk is alles goed. Liefs Moons
haha, ik kan nog 2 dagen vergelijken, dan is mijn vip abo. voorbij...Kan ik mezelf niet meer gek maken...haha
he moons en de rest die zwanger zijn . gefeliciteerd. moons hoop snl dat je wat hoort meid. en alles testers succes en die weer die rot duivels hebben gekregen. volgende ronde meer gelukt hoop ik xxx
Jeetje Moons, wat moet dat schrikken zijn geweest zeg, blij dat je er niet ook nog bij was he! Hoop voor je dat iedereen ok is Sterkte ermee hoor! Inge laten we hopen dat ze je vergeten! Jackie, Esmeralda en Marloes spannend hoor, ik duim zo voor jullie! Tjee Marloes dan zou je wel een heel lekkere zomer hebben he, daar zit ik me ook al op te verheugen, lekker in het zonnetje ook al heb ik er niet zoveel (weken) als jij, maar toch een lekker vooruitzicht!
nou meiden ik heb voorzichtig een mooie zwangerschaps banner aangemaakt.ik test al 2 weekenden toe een heel heel vaag streepje positief die zie je eigenlijk alleen in daglicht en met een beetje draaien van dat ding.dus ik hoop volgende week een dikke streep te zien.
het is hier een drupje bloed veel wterig verlies en heel klein beetje bruin dacht echt het gaat nu door zetten dus ik hoop dat het weer helmaal stopt we zien wel gr maria
JA DANK JE WEL MARK EN MARIA ik vind het zelf ook nog echt onwerkelijk maar dat komt ook door die vaage testen de hele tijd van mij.maar ik heb al 2 weekende toe wel positief getest maar dan met zo'n heel vaag streepje die je alleen in het daglicht kunt zien en met een beetje draaien van dat ding.maar ja ze zeggen hier een streep is een streep he. ik ga volgende week nog eens testen en dan wil ik een dikke streep zien .
goedemiddag meiden, @ Moons, Suleika, Doos en fempje---->>> Geweldig dames vanuit hier een dikke proficiat en ga er maar heerlijk van genieten \/ \/ \/ @ingrid----->>>> NEEEEEJJJ meis hier blijven! laat die niet doorbreken DUIM DUIM DUIM! @Marloes en Jackie---->>> Wordt spannend meid! Mijn duimen draaien op volle toeren! @ maria--->>> OOH neee he die %#%^#%^$ ook! dikke knuff voor jou meid! Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op! pffff allleen dat onzekere wachten pfff het lijkt nu al helemaal een eeuwigheid te duren! die stomme koorts ook waarom op zo'n ongunstig moment! Maar ja goed volgende week weten we meer! Meiden een dikke knuff voor jullie Liefs Pearly
Suleika, Doos en Moons van harte gefeliciteeeeeeeeerd! Jippie, deze soap loopt voor jullie in elk geval goed af Echt super voor jullie, het gaat goed met de posi testen. Fempje, nog steeds geen duivels? Dan gaat het er wel steeds meer op lijken he... Hopelijk heb je binnenkort nog een test met een streep waar je niet meer omheen kunt. Die banner staat je iig super meid! Maria, vervelend zeg deze onzekerheid... Ik kan me voorstellen dat je voorzichtig bent, je wilt het niet weten als het weer een vroege mk is.. Ik hoop toch dat het niet doorzet en dat je toch zwanger mag zijn. Greetz Nienke
Maria, neeeeeeeee dat kan helemaal niet!?! Ik wist zeker dat het bij jou goed zat... Een hele dikke knuffel meid! Aan alle andere waar de verdraaide zich hebben laten zien ook een hele dikke knuffel! Maar wauw wat een zwangeren weer! Doos, Moons, Suleika en Fempje Van harte meiden. Wat een gek gevoel hè? Ik kan het zelf ook nog steeds niet geloven! Ik heb vanmorgen mijn 2e test gedaan en ik schok even, het duurde best lang voordat de 2e streep verscheen, ik dacht even dat er niks stond. Maar uiteindelijk werd íe iets dikker dan vrijdag...Opgelucht! Ik denk dat er eind van de week een cb tegen aan ga gooien. Maar die moet ik dan nog wel kopen...
Heeeeeeeeeee Femke gefeliciteerd he ! Welkom bij de groep hihi! Nou vissie kan me voorstellen dat je schrok ik ga ook zeker nog een keer testen hoor wil net als jij overtuigend bewijs! Houd niet van vage streepjes! Suleika, heb ik jou wel gefeliciteerd? Bij deze meis! p.s ik vind het wel heel veel dagen op de banner, jullie ook? Dat wordt heel lang aftellen hihi!
Mijn schoonmoeder en schoonzus zijn weer thuis, ze zijn een paar keer over de kop geslagen met de auto en toen in de sloot. Hadden een beschermengel bij zich volgens mij, mijn schoonzus heeft niets en mijn schoonmoeder heeft een buil op haar hoofd en de schouderbanden van een arm verrekt. Moet nu een aantal dagen met haar arm in een draagdoek lopen. Ze hebben echt geluk gehad, mede omdat ze allebei een gordel droegen, volgens de politie was het heel anders afgelopen als ze die niet om hadden gehad. De auto is wel helemaal stuk, maarja, dat is het ergste niet. Moons
Maria, ik blijf voor je duimen hoor... Er zijn zoveel meiden met licht rozig verlies en toch zwanger, ikzelf was er ook een van. Dus mijn duimen stoppen niet met draaien voor je hoor. Blokeer de ingang, die komt er niet in of uit hihi! Moons, wat een schrik.. gelukkig zijn ze heelhuids uit die auto gestapt zeg. Pffffff... x Nienke
hoop het ook maar ja ik wacht het maar af als ze er door komen doen ze dat maar dan weet ik waar ik aan toe ben moons fijn te horen dat het goed is afgelopen gr maria