doos dank je maar komt goed als ze er eenmaal zijn gaan we vol goede moed weer door naar de volgende ronde gr maria
zo net ff lekker gezonnebankt heerlijk. Zat in een winterdip qua huidskleur hihi. Fempje van harte meid Moons gelukkig is alleen de auto stuk
Gefeliciteerd meid, dit is de maand van de lichte positieve streepjes. Liefs Moons[/quote] Dit is inderdaad de maand van de vage streepjes. Kon me vanmorgen ook niet inhouden, heb morgen mijn NOD.. Ik had een vaag streepje!! Na een kwartiertje ben ik nog eens gaan kijken en toen was hij heel duidelijk (of mag ik dan niet kijken omdat het niet meer klopt?) We zijn voorzichtig een beetje blij!!!! Ik laat mijn banner nog even staan totdat ik het zeker weet, ik test woensdag nog een keertje...
Wow t begint er hier steeds meer op te lijken. Kont nog niet gekeerd of er is weer iemand zwanger Fempje gefeliciteerd! En Smeetje, wauw alvast een voorzichtige felicitatie. Moons, pfoeh, echt een engel hoor. Tjee wat een geluk zeg. xxx Sophie
net getest... helaas geen 2e streepje te zien... dom eigenlijk, moest wel plassen, maar kwam bijna niks uit, dus echt met klein beetje de test gedaan... ach ja.... we shall see...
hoi allemaal ik nog 2 dagen wachten en dan kan ik testen. heb een neutraal gevoel, het kan zo wezen maar ook van niet. ga er maar niet teveel van uit, anders weer zo'n teleurstelling als het niet zo is gaan we naar euro disney, ook leuk en dan op voor ronde 7 maar we hopen natuurlijk dat het raak is groetjes
Moons, Doos en Fempje: helemaal geweldig, van harte gefeliciteerd en geniet er maar heerlijk van! Liefs Elma
Dit is inderdaad de maand van de vage streepjes. Kon me vanmorgen ook niet inhouden, heb morgen mijn NOD.. Ik had een vaag streepje!! Na een kwartiertje ben ik nog eens gaan kijken en toen was hij heel duidelijk (of mag ik dan niet kijken omdat het niet meer klopt?) We zijn voorzichtig een beetje blij!!!! Ik laat mijn banner nog even staan totdat ik het zeker weet, ik test woensdag nog een keertje...[/quote] alvast een voorzichtige gefeliciteerd volgens mij dat nog goed hoor is toch tussen de 1 en de 10 minuten een positievetest is positeif ook na 15 minuten gr maria
he bah marloes een nega test hoop dat ie van de week positief is meid ik kan me ook moeilijk inhouden loop de hele dag met de gedachte rond om te testen maar ik doe het niet en omdat ik niet durf en gewoon denk nog niet zwanger te zijn grrrrr word gewoon gek van mezelf
Heh Marloes balen. Duim hard hier voor je hoor. Gebruik voor t eerst ovulatietesten. Om 11:30 uur een giga positieve ovutest gescoord! Afgelopen dagen telkens heel licht streepje, gisteren ook. En vandaag ineens vet en donkerder dan controlestreep. Gisterochtend nog lekker geklust en twijfel nu of vanavond of morgenochtend....Denk dat we t vanavond maar ns gezellig gaan maken x Sophie
Hihi thanx Jackie, en voor jou ook blauwe duimen hier hoor. Ook nog even een geluks voor jullie. xxx Sophie
hihi hoop het voor je als je van die duidelijke strepen hebt go for it en regent en het waait echte weer om er een gezellige boel van te maken gr maria
Hier nog steeds alles hetzelfde, heb een paar dagen nog niet gelezen, maar heb genoeg in te halen. Ik heb ook nog geen menstruatie krampen, hopelijk blijft het deze maand weg, in positieve zin. Alle andere testers succes, en positief testen.
hey mark en maria ik feliciteer jou ook al heel voorzichtig meid en marloes echt balen van die test maar meschien volgende week is wel posi