NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Inge nee he, succes in de volgende ronde meid! Aug mamma heeft ook nog zon hoor hihi knuffie doos! :D

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

thanks girls.!

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ingrid...neeeeeee, ik wilde samen met jou naar de juli mama's....

4. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ohhh ingrid..nee he! Wat ontzettend balen. Succes in de volgende ronde!
    Bedankt voor je aanbod om alle :evil: te vertroetelen. Ik stuur ze snel even naar je toe.

Warme groeten van Friezin

5. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    inge wat kl... veel succes de volgende ronde en een dikke knuf van mij

groetjes las

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Herkenbaar!

Vrijdag deed ik nietsvermoedend die 1e test, ervanuitgaande dat ik geen streep zou zien. Maar binnen 10 minuten stond toch die streep er (zie album) Maar ik vond hem toch nog wat vaag. Dus ik dacht dan doe ik er zondagochtend nog één, ik had er tenslotte nog één liggen. Gisteravond hadden we een feestje en ik heb heel veel water gedronken we waren maar laat thuis (3 uur). Ik werd om half 7 wakker en ik moest plassen, dus ik dacht, o even testen... En na 5 minuten nog niks te zien, echt maar heel lichtjes. Toen stak ik het maar op dat vele water en maar een paar uur daarvoor was ik nog naar de wc geweest. Toen ik een uur laten weer wakker was, keek ik nog eens op de test en was hij een stuk donkerder dan vrijdag. Dus het zal toch wel goed zijn. Maar wel even geschrokken vanmorgen. Ik wil zóó graag die vette 2e streep zien!

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    balen Ingie!

Maria, ik blijf duimen voor je meid!

8. Els2806

Els2806 Actief lid

Kan iemand me zeggen of je best 's morgens test of maakt het eigenlijk niet uit?

9. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    ze zeggen dat het met de testen vam tegenswoordig niet meer uit maakt maar ik test het liefste sóchtends.

groetjes las

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    denk als je voor de nod test het zo wie zo beter is om 's ochtends te testen...

11. Els2806

Els2806 Actief lid

Hoi meiden, toch nog effen komen piepen. Ben veel te nerveus om te slapen.
    Nu is er hoop, maar als ik morgen neg. test ben ik die kwijt. Ik weet nochthans heel goed dat de kans miniem is dat hij pos.is, ronde 1, bronchitis en gekeusde rib mee gerekend.

Ik ben echt onder de indruk van jullie die al zolang aan het wachten zijn. Jullie moeten echt ongelooflijk sterk zijn.

12. Niet meer actief

Ik ga voor je duimen hoor! ;)
    Ik begin nu rustiger te worden nu we in ronde drie zitten.
    Heb steeds de gedachte: Het was de eerste twee maanden niet raak dus waarom nu wel?
    Dat maakt me wel rustiger, maar het blijft naar dat wachten steeds! :rolleyes:

13. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ ingie---->>> Meid dit vind ik echt k*t voor je :( ! Een hele dikke knuff voor jou meid! succes volgende ronde! K*T K*T K*T en nog eens K*T!

Andere meiden die ongie geworden zijn Sterkte en succes volgende ronde!

Meiden met de vage streepjes hoop dat ze snel HEEEEEL duidelijk worden...... Maar toch alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Meiden op de wachtbank---->>>> we kletsen ons door de dagen heen ;) ;) ....toch? Spannend!

Liefs Pearly

14. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen meiden!

Hier is het waarschijnlijk weer over en uit :( :cry: :( . Ik heb eergisteren een lichte bloeding gehad 'savonds die gistermorgen weer weg was. Gisteren helemaal niks kunnen bespeuren, maar mijn temp was vanmorgen enorm gedaald dus ik denk dat de duivels ieder moment kunnen arriveren.

Groetjes, Astrid

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    morgen meisjes,
    Vanmorgen een daling en meteen de duivels in de pot gevonden. Ga vanavond lekker zielig doen op de bank.
    Ik ben er helemaal klaar mee thermometer gaat de kast in en trek me hier ook terug.

Ik wil jullie allemaal succes wensen om zwanger te worden en kom nog wel eens terug hoor.
    Maar ben er voor nu even klaar mee

Ik hoop tot gauw met een mooie banner
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX voor jullie allemaal jullie zijn schatten

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi jackie, veel succes en hopen je hier snel zwanger te zien!

pearly dat doen we zeker de wachtende dagen door kletsen, gezellig!

liefs

17. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hoi Jackie,

Ik weet precies wat je bedoelt, ik voel me na de daling van vanmorgen ook behoorlijk K.T .Ik wens je veel s6 de komende tijd en hopelijk zien we je snel terug met een mooie banner.

Dikke virtuele knuffel,

Astrid

18. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Spannend Marloes, het is deze maand echt de maand van vreemde oni's en streepjes.

Ik duim voor je, liefs Moons

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Ingrid, knuffel meid, succes in de volgende ronde.

Moons

20. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Goedemorgen,
    Denk even checken of er alweer nieuwe zwangere zijn......wat een rot weer he..bleuuh..echt weer om nog even terug je bed in te gaan...de kleine is weer naar school dus misschien doe ik dat ook nog wel even..

Deel Deze Pagina