goede morgen dames ik ga voor een augustus mama wil huiarts nog wel bellen heb nu stuw gevoel in baarmoeder en dat de hele nacht al is nu gelukkig iets beter maar wil dit toch gaan bespreken ookl omdat mijn eileiders smal zijn en ik vrijveel mannelijke hormonen heb meiden die ze ook op bezoek hebben gekregen balen wachters kom op er mogen nog heel veel zwangeren bij klussers aan het werk hihi geniet van je klusdagen gr maria
ja weet ik kelvin is een leeuw en is een echt knuffelbeertje hihi zijn broertje daar pas ik op is een scorpieon totaal de andere kant er van wil wel knuffelen maar is toch anders gr maria
goedemorgen dames, Na een tijd afwezig te zijn geweest, Natuurlijk wel mee gelezen! Beetje meer afstand genomen namelijk, ff alles op een rij gezet! Wat gaan jullie goed met de posi testen, maar inderdaad wat jullie al zeggen, is de maand van de vage testjes! Wil alle zwangere feleciteren! bij naam gaat niet eens meer zijn er zoveel hihihi Alle meiden die nog wachten, er kunnen nog veel meer posi testen bij hoor! Die door zijn naar de volgende ronde, wij gaan naar de aug mama's hoor! Liefsss ikke
@ jackie en Maria---->>> Echt Balen meiden! Een hele dikke knuff voor jullie! Succes volgende ronde! @ mammairis--->> is niet de bedoeling he meis We zouden samen gaan testen! Ik blijf duimen dat ze niet gaan doorbreken! @ las ---->>> veel klus plezier! @ de testers----->>> waar blijven jullie? hiero nog altijd wat lichte krampjes en last van onrustige darmen Heb ik normaal alleen als ik ongie ga worden! Maar ja mijn temp ziet er niet naar uit dat het wel eens raak zou kunnen zijn duzzzz we wachten nog 1 weekje en dan weten we meer! Liefs Pearly
morge dames teneerste alle dames met balen heb zo hard geduimd voor iedereen. alle wachters nog ff volhouden hoor. weet hoe het is en alle testers good luck ik ga morgen ochtend misschien testen kan bijna niet meer wachten pffffffffffff maar probeer het nog ff vol te houden
Goede morgen, Ik heb net een testje gewaagd, maar jammergenoeg neg. Ik ga er dan maar vanuit dat die 4 druppels bloedverleis van eind oktober toch meetellen als ongi. Heb ondertussen ook mijn banner aangepast. Het "goede" nieuws is dat ik hier nog niet helemaal weg moet. Mijn NOD valt nog steeds in November .
Hey meiden! Wat geweldig zeg zoveel zwangeren! Allemaal heel erg gefeliciteerd geniet er lekker van! Voor alle meiden met een hele dikke knuf, en veel geluk in de volgende ronde! Alle wachters en vage testers ik duim voor jullie! Pfff nou ik heb nog een aantal testen gedaan verschillende merken, en allemaal een vaag positief lijntje, vanochtend een gedaan van onze apotheek, licht lijntje maar wel goed zichtbaar...ik ben ook nog steeds aant vloeien en wat lichte ongi pijntjes, dus kan nog steeds een vroege mk zijn helaas, dat blijft ff onzeker...maar voor nu het is wel duidelijk dat ik zwanger ben na 6 testen van verschillende merken met allemaal een lichte streep, dus of het nu in een mk eindigd of hopelijk niet, ik maak alvast mijn banner, kprobeer er natuurlijk positief in te staan! wuaaa wor wel gek van die onzekerheid, maar goed het kan nog alle kanten op! liefs pjetje
Ha lieve Pjetje, Een voorzichtige gefeliciteerd! Ik stuur heel veel geluk je kant op. Dikke kus van Sophie
@ pjetje---> spannend meid! Hopelijk blijft het goed gaan! Een Vriendin(nu 11 weken zwanger) van mij heeft ook gevloeid t/m 8 weken! De oorzaak een ader van de baarmoeder die sterk doorbloed is, die bloedde geregeld door alle ontwikkelingen in haar baarmoeder! Dit heeft ze bij haar eerste ook nooit gehad! Dus meid hopelijk geeft dit je moed! Hoop voor je dat dit misschien ook de reden is! Hele dikke knuff voor jou meid! En ik blijf duimen dat het goed mag gaan! Liefs Pearly
Hallo allemaal, Nou het is weer spannend aan het worden bij mij,.. Al denk ik dat ik gewoon ongesteld moet worden hoor! Ik voel precies hetzelfde als voorgaan de keren. Maar ja je weet het maar nooit! Succes allemaal! x sanne
ik neem mijn woorden en banner weer terug vrees ik....zonet na het plaatsen van mijn eerdere woorden krijg ik ongipijn in buik en onderin mijn rug...mijn vloeien was al zo goed als weg, alleen nog wt bruinverlies, dus ik had goede hoop..maar net toen ik die pijn begon te voelen, ff naar toilet gegaan en helderrood bloed stroomde er gewoon uit, hier en daar wat kleine donkerrode stolseltjes...toch een vroege mk ben ik bang pfff das wel ff balen, maar goed..gaan vol positieve moed weer door naar nod december dan maar! liefs pjetje
@ Pjetje neeeeeeeeeejjjj Wat is dit K*T meis! ##&#*((#&^#%! Klote dus! Nou Meid een hele dikke knuff voor jou! Sterkte en succes in NOD december! KNUFF KNUFF KNUFF Liefs Pearly
@Pjetje: wat ontzettend balen zeg. Ik leef met je mee! Ik wens je in ieder geval alle geluk voor de volgende maand.... Liefs Elma