Pjetje, hopelijk heeft het bloedverlies niets te betekenen en blijft het vruchtje zitten. Misschien nog een late innestellingbloeding. Dikke Knuffel en ik duim voor je. Moons
Lieve Pjetje, Ik haat dit meid ! Tjee jij hebt ook zo,n pech! Weet dat je vanmiddag langs vk moet, dus sterkte lieverd ! Zal voor je duimen meis, en met mij vele hier, dus dat worden heel veel blauwe duimen knuffie Doos
Hai meiden heb nog goed nieuws voor alle vage streepjes! Ben vanmorgen naar huisarts geweest en zij verzekerde mij dat vage streepjes wel ok zijn hoor! Dus alle vage streepjes GEFELICITEERD ! Hoop dat ik iedereen een beetje gerust heb kunnen stellen, hier gaat alles ok, ben alleen een beetje verdrietig over Pjetje! Duimen jullie allemaal? Dikke x Doos Veel sterkte voor alle wachtenden, ik weet hoe beroerd dat is!
iedereen met de vage streepjes gefeliciterd van deze kant en pjetje ik leef met je mee hoor maar misschien komst het toch nog goed veel sterkte voor iedereen waar de duivels zijn doorgekomen op naar de volgende ronde en hopen dat het dan wel lukt
hai hai allemaal. Alle nieuwe toekomstige mama's Gefeliciteerd! Hier nix nieuws te melden..zit weer gezellig op de wachtbank...
hoi, Pjetje,...balen meid, heb je al contact gehad met je huisarts hierover? Volgens mij zijn er wel een hoop zwangere he deze maand? Ben een tijdje niet geweest hier en als ik terug lees zie ik best een hoop zwanger banners erbij! Gefeliciteerd allemaal! x sanne
hey meis, nee nog niet bij docter geweest, straks vk ff bellen, we hadden al afgesproken vorige week dat als ik me zwanger zou blijven voelen en nog steeds een lcihtpositieve test zou hebben dat we dan een echo zouden maken om te kijken of dat wat er zit ook nog goed zit..ze zijn de hele tijd ingesprek, dus ik ben heel benieuwd! liefs pjetje
Ja dan krijg je idd een echo,..bloedverlies hoeft niet altijd te zeggen dat het dan niet goed is,..je hebt altijd uitzonderingen toch! Ik hoop het echt voor je,...tis wel irri dat ze dan steeds in gesprek zijn he? Die van mij ook altijd,... Sterkte,... x sanne
nou Moons, dank je wel hoor. Hier vandaag dus de dag.. nog geen duivels gezien... temp zat nog boven de rode lijn.... (normaal word ik door de duivels wakker gemaakt....spannend dus)
Nou heb ze net gebeld...echo haalt nu nog niet zo veel uit, aangezien ik pas rond de 4 weken zwanger ben, vk wilde wel een echo laten maken, maar vrouw van de echopraktijk niet, ze zei dat we nu alleen een holte zouden zien, verder niets en dat schept net zoveel onzekerheid, omdat je dan nog niet kunt vaststellen of er iets leeft ja of nee...tja klinkt ook logisch, had er zelf ook over nagedacht, dus ben het er dan ook wel mee eens, haalt mijn onzekerheid niet weg! Wat nu het geval is is dat ik gewoon ff afwacht tot mijn bloedingen weg zijn, dan ga ik nog eens testen, is ie dan nog positief, dan mag ik naar het ziekenhuis bellen, ik sta daar nu beetje bekend omdat daar de fout is gemaakt met kylian, ze houden dan ook de deur wat verder open voor me, daar mag ik dan waarschijnlijk wel een echo voor de 8 weken! Dus nou meiden...mijn banner laat ik gewoon lekker staan, ik ben gewoon zwanger...en zolang ik nog niet zeker weet dat er geen levend zieltje in mijn buik zit laat ik hem lekker staan! thanx voor jullie medeleven, JULLIE ZIJN SUPER MEIDEN! HELE DIKKE KNUF VOOR IEDEREEN
pjetje ik gun je het van harte hoor laat de banner maar lekker staan, staat je goed. marloes je maakt het heel spannend!
Hoi Aly, dank je wel! Hoe gaat het met jou dan? over 1 dag mag je testen zo te zien...heb je al enig idee wat het gaat worden? Hoop dat je zwanger bent meis, je bent al zo lang aant wachten...ga heel erg hard voor je duimen hoor! dikke knuf
ik denk, nee, geen idee, ik denk wel eens vaker wat. ik hoop dat mijn ongi wegblijft, ik zou vanavond roze slijm kunnen krijgen en morgen ongi, nog maar weer even wachten. als mijn ongi wegblijft ga ik donderdag of vrijdag testen.
@Pjetje, ik wens je nogmaals alle geluk en dat alles maar helemaal goed mag zijn. Je hebt een mooie banner xxx Sophie
Meiden, ik duim hier nog steeds hard voor jullie X Sophie p.s. de verloskundige op t forum heeft 't volgende over schildklier van m'n man gezegd: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=24859 Ze denkt dat hij minder vruchtbaar is, maar weet t niet precies. Dus even afwachten...