hihi...waarom ben ik nou opeens lief.....? als ik nu zwanger ben, dan ben ik 20-07-2007 uitgerekend...MOOI
Ik kom even inbreken hoor. Ik hoor eigenlijk in dec maar was erg beniuwd hoe het hier was. Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Voor alle licht positieve testers: een streep is een streep! Voor alle wachters: succes Voor alle klussers: GO for IT Voor alle meiden met een ongi: Balen en nog een balen. Pjetje: ik hoop zo dat het goed zit. Ik heb een kaarsje voor je aan gestoken.
Hey Moons, Ik was een tijdje niet hier geweest, maar ging eens ff kijken hoe het er bij jou voor stond en zag dat het deze maand een topmaand was voor jou! Bij je zus ook of weet je dat nog niet? Zou wel leuk zijn samen zwanger... Mijn schoonzus heeft ook een beetje last gehad van kleine bloedinkjes, hoef je niet echt zorgen over te maken, als het maar niet helder rood en met echte krampen gepaard gaat. Maar als je het niet vertrouwd moet je natuurlijk voor je eigen gemoedsrust ff laten checken, dan kan je weer lekker verder genieten! Super nieuws! Veel liefs Demi
Nou meiden hier is het waarschijnlijk toch echt game over, ik heb sinds gisteravond weer last van een lichte bloeding en vanmorgen zat er ook nog wat helderrood bloed op mijn tampon. Ik denk dat het in de loop van de dag verder gaat doorzetten dus waarschijnlijk over naar december. Groetjes, Astrid
goedemorgen allemaal! enne zijn er nog testers? succes allemaal. ik heb nuzelf voor de derde dag een ovulatietest gebruikt, maar nee hoor niets te zien. de eerste twee dagen een lichte streep, nu helemaal niets meer. hhmm terwijl ik eigenlijk vandaag mijn ovulatie zou moeten hebben, kan natuurlijk ook een dagje langer duren, denk ik. maar gisteravond ineens een beetje ongipijn, nu niet meer! frustrerend zon lichaam, het houdt me echt voor de gek! ach ja ik heb nog 4 testen te gaan en daar zit vast wel een mooie dikke streep bij! intussen klussen we maar gewoon door, tenslotte weet je het niet! succes voor iedereen! groetjes joyce
Goedemorgen allemaal, Heb slecht nieuws ik moet inderdaad naar december. Vanmorgen zijn de gekomen. Ik baal echt heel erg. Ik zal hier wel mee blijven lezen maar ga het rustiger aan doen en er nog minder mee bezig zijn, misschien helpt dat. Ik wil niemand van november terug zien in december hoor! Liefs essiee
goedemorgen, mammairis balen zeg hoop dat het toch niet doorzet en anders veel succes volgende maand! joyce1980 fijn he zo vrouwenlichaam je voelt van alles maar of het ergens mee te maken heeft weet je niet succes en gewoon doorklussen dan mis je dat ei vast niet! liefs
hey marloes hoe voel jij je nu ben je al overtijd of nog niet( sorry heb ik even gemist misschien) liefs
Nou, helaas, niet zwanger. Heb nu helder rood bloedverlies en ongi krampen. Denk dat het eitje wel was bevrucht (vandaar de positieve test) maar niet goed is ingenesteld. Ga dus door naar de volgende ronde. Liefs Moons
Niets aan te doen. Als ik niet direct getest had, had ik gewoon gedacht dat mijn ongi iets later was, en niet geweten dat ik zwanger was. volgende keer maar wachten tot ik een paar dagen overtijd ben. Liefs Moons
Aaah wat klote moons...dikke knuf voor jou! Hier hetzelfde denk ik, ben nog steeds helderrood aant vloeien al 8 dagen...voel me nog steeds zwanger,maar mijn verstand zegt echt dat er nu wel niets meer zal zitten...waar komt anders al dat bloed vandaan! ik heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer ga testen (na 8 dagen en 9 licht positieve testen verder) totdat de bloeding weg...! knuffie
@Moons: wat *$%#@^& zeg, ik had zo hard voor je geduimd! Dan maar op naar de volgende vruchtbare maand. Liefs Elma
Ik gun jou, Gerrina en Las het echt zo veel.... moet goed komen Hierom marloes! sorry dat ik zo laat reageer maar moest gisteren vriendje verwennen groetjes las
moons meid wat lees ik nou. Zwaar klote heb er geen andere woorden voor had het je zo gegund. Maar je blijft wel lekker hier mee kletsen he! veel sterkte las