Meiden ze hebben nu toch echt doorgezet die dus ik ga door naar december. Balen meid en voor jou ook Moons. wat een k*t zeg. we moeten ze verbannen uit deze wereld. Hier nog steeds niets, wel lichtelijk buikkrampjes onderin de buik.
Jeetje wat wordt hier veel gekletst! Helaas zag ik net ff snel dat er al weer wat dames naar december zijn gegaan Balen zeg. Zelf vraag ik me af of mijn lichaam gek is geworden! Ik ben nu 5 dagen over tijd. Maar nog geen enkel spoortje richting ongi. Maar ook geen gewilde streepjes! En zoals ik al eerder schreef, wachten is niet echt 1 van mijn goede eigenschappen! Ik neem me ook steeds voor om maar niet meer te vaak op het forum te zitten (om zo te proberen wat minder gefocust te zijn op zwanger worden).. maar ook dat lukt me niet zo.. Ik hoop dat er nog een heleboel zwangeren bij komen!
Hoi, ja ik hou me ook een beetje op de achtergrond hier,.. Anders ben ik er zoveel mee bezig! Nu het weer rond mijn nod komt begint het natuurlijk weer te kriebelen,.. x sanne p.s. Moons wat een nare berichten meid
Hallo meiden! Ik houd me ook een beetje op de achtergrond, zat anders elke dag achter de computer. Mijn vriend vond dat niet echt gezellig en ik was er teveel mee bezig. Af en toe kijk ik op deze site, maar wat wordt er veel getikt zeg! Het is haast niet bij te lezen. Jammer voor de meiden die naar de decembermaand zijn verhuisd. En ik zal duimen voor de meiden die nog even moeten afwachten. Morgen is mijn NOD, ik ben best zenuwachtig. Succes allemaal! Liefs Linda.
zo daar ben ik maar weer eens ppff wat kletsen jullie wat af zeg echtniet normaal meer nou ik zit nog op de wbank hoor heb alleen wat kleine pukkies of te wel een hele berg op beide boven armen gggrrrr en me cappucino van vanmorgen zit me ook nog dwaars af gelopen zondag had ik 1 keer super dikke slijm melk kleur in me slip was dat nou weer maar ja blijven duimen draaien voor de klussers klusse en voor de wachters ik wacht mee en voor de gene die ongi zijn geworden op naar de vruchtbare volgende ronde *****
Heey meiden, lees veel sombere berichtjes hier ! Meiden een hele dikke knuff voor jullie! Vind het zo K*T voor jullie! Ben er echt van! Meiden op de wachtbank---->>> duurt lang he! Van mijn mogen de vandaag nog doorbreken ! pfff hoop snel de nieuwe ronde te kunnen starten door de koorts tijdens/na mijn eisprong lijkt alles ontregelt! En heb ook het gevoel dat we het eitje hartstikke gemist hebben! Maar goed moet toch echt nog een weekje wachten! Sorry voor mijn gezeur! Zijn er nog testers voor komende dagen? Liefs Pearly
Hello Lady's... vandaag weer geen duivels te zien... en de temp was vanochtend hoger dan ooit... ga een heel klein beetje hopen...op mooi nieuws. Lieve Moons en Pjetje: meiden wat ontzettend balen weer... meiden wat leek het toch weer mooi. Waarom blijft dat kleine wondertje nou gewoon niet plakken... veel liefs...
pearly zeuren gaat hier niet want dat woord kennen wij niet dus je mag alles vertel wat je op je hart hebt. En volgens mij weten we allemaal wat je voelt! groetjes las
oooh marloes spannend! Kom op en laat ons niet langer in spanning zitten! testen testen testen! Liefs Pearly
Heeeee Spannend Marloes, ga nou testen we zitten ook in spanning voor jou hihi ! Succes meid! Dikke knuf Doos
He hoe vinden jullie de banner! Lief he mijn wurmpie groeit al! Heb van huisarts de datum 17 juli gekregen had zelf 18 gerekend? Nou ja das 1 dag erbij hihi JOEPIE! nOG 245 DGN TE GAAN HIHI !