@Doos, ik heb ook net mijn banner aangepast, dezelfde als die van jou. Leuk is die hé. Ik weet alleen nog niet precies hoe ver ik ben, dus ik moet mijn termijnecho afwachten (1 dec.). Ik ga nu uit van de kortste periode. Hoe gaat het hier verder meiden? Ik duim voor meer zwangeren...! Voor alle meiden die de hebben, @#$%%$#@# en op naar de volgende vruchtbare maand. Succes allemaal, Liefs Elma
Hallo meiden, Ik lees nog steeds met jullie mee. Pearly volgens mij komt het helemaal goed bij jou hoor Marloes, wanneer sluit je je nou eens aan bij de juli-mama's, het duurt wel heel erg lang hoor, haha. Voor de wachters; heel veel succes, jullie zijn allemaal welkom hoor bij de juli-mama's! Voor de klussers; Veel plezier Voor de ongies; Wat balen zeg. goed voor jezelf zorgen hoor! X Neia
zozo, zijn de dames ongeduldig.. Maar ik ben op school aan het werk.. en heb test in mijn kast hier liggen hoor... oooh, maar dat domme broekgluren...om gek van te worden... heel de tijd. oh jee game over, ik voel het.... niks dus
goede middag dames er is weer veel gebeurd zien ik heb nig niet alles terug kunnen lezen hier ik moet weer terug naar de gyn ik heb weer een mk gehad dit is nr 3 ben er echt kapot van bloed ook nog steeds al 3 dagen erg veel maar ze kunnen op dit moment weinig doen dan afwachen het is al wel dat ik miindervloei als vanmorgen en gisteren maar ja ik wacht het nu maar rustig af en hopelijk ben ik snel zwanger en mogen we deze uitdragen marloes spannend druk heel hard de duimen voor je pjetje meid heel veel sterkte toe gewenst doos het beebje heeft soms zelf de beslissing nu wil ik naar buiten hihihi dames allemaal heel veel geluk p naar positievetesten
ik beland nu in de mmm en blijf erin ook in wil dit ook zelf hoor het maakt je geestelijk zo kapot wil gewoon nu weten waarom dit gebeurd MamaLinda we draaien de duimen hihi gr maria
ja psies wel blijven proberen hoor zeggen ze dan want het is nog zo vroeg stadium wat komt dat hard over andere kant ze hebben wel gelijk en is het beter dat het vroeg stadium is dan een laat stadium we hebben 2 weken dit weer een plekje te geven en dan gaan we er weer voor moons heel veel sterkte toe gewenst las net alles even terug en miste een banner en schrok er wel even van gr maria
Maria heel veel sterkte voor jou! Wat een klotenieuws zeg. Hopelijk mag je snel een hele fijne zwangerschap uitdragen! X Neia
marloes dat ziet er inderdaad goed uit van mijn temp snap ik helemaal niks meer eerst laag dan hoog dan laag dan weer hoog en zo wisselt het af dus een beetje raar
Moons wat kloterig! Dat is echt balen, had zo gehoopt dat het raak was! Maria... Weet niet wat ik moet zeggen, alleen sterkte. Ik ga morgenvroeg nog een test doen om het zeker te weten, als het dan positief is maak ik een banner aan..
Maria: sterkte! Marloes: Je gaat goedddddd! Dat moet bijna wel goed komen Hier al last van ongikrampen en af en toe steken in de liezen. Denk toch echt dat de in aantocht zijn Morgen dpo 13, de laatste twee cyclussen kwamen toen de op bezoek. Grrrr, :x wegblijven hoor Warme groeten van Friezin
Tje meiden, Zo zie je positieve berichten en dan gaat moeder Natuur weer roet in het eten gooien! Moons en Maria geef het een plekje, Het is moeilijk, maar niet opgeven. Maar dat doen jullie vast ook niet! Alle andere meiden toi,toi toi.... veel liefs Demi