NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden, zo'n rare ongie had ik deze ronde ook. Vrijdag begonnen, echt direct heel hevig, zaterdag normaal, zondag niets, maandag een beetje en nu over. Had ook vrijdag onder de douche mijn baarmoedermond even gevoeld, wilde wel eens weten hoe hij stond bij ongi, dan hoort hij een beetje open te staan, maar hij was helemaal dicht en hard :confused: Moet nu veel plassen, en heb af en toe buikpijn, vanmiddag had ik samen met de kinderen een broodje vissticks, vind dit normaal heel lekker, maar nu na een hap weggegooid. Ik denk ook steeds zal ik dan toch zwanger zijn, maar direct daarna, nee dit kan toch niet. Heb zondag ook een pendel nu zwanger gekregen. Allemaal dus erg vreemd. Ik wacht gewoon maar op mijn volgende nod 12 november en dan zien we het wel. Of ik moet voor die tijd nog meer klachten zoals misselijkheid krijgen dan ga ik voor de zekerheid maar even testen.

Liefs Moons

2. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik heb het idee dat ik mijn ei al dagen voel aankomen, maar tot gisteren nog geen positieve ovulatietest. Vanavond na het werk maar weer eens testen en zo niet, dan weer een dagje geduld hebben.

3. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Ik lig dagen krom van de pijn, dus zo knap is dat niet hoor. ;)

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    pffff moons, wordt er ook niet duidelijker op dan...
    zal ook eens voelen..ben benieuwd.

5. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi girls, bij deze meld ik me ook aan voor NOD november. Ik ben 1 dag overtijd geweest, en vanochtend neg. getest. Daarna werd ik gek van de buikpijn en hoofdpijn vanochtend. Nu dus ongie en was vandaag behoorlijk chagi ervan. :(

Nu gaat het wel weer. Morgen heb ik denk ik weer frisse moed voor de 8e ronde.

6. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

7 okt 2006
    894
    0
    0
    Da's balen Jessica77, hoop dat het de volgende ronde wel raak is. In iedergeval welkom!
    Ik ben ondertussen van mijn :evil: :evil: af en kan dus weer beginnen met klussen. :D

7. tinkerbel31

tinkerbel31 Actief lid

5 sep 2006
    107
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    spannend hoor! maar inderdaad beter om ff te wachten

8. Jessica77

Jessica77 Actief lid

24 mei 2006
    256
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Hartje1, dat is altijd de leukste en snelste periode van de maand! Daarna duurt het wachten op NOD zooooo laannnggg.
    Ik ben alweer wat minder depri gelukkig :)

9. Niet meer actief

Zo ladies, hoe gaat het hier?

Ik ga strax weer een ovulatietest doen, gister voor het eerst gedaan. 2 streepjes, hihi, kan ik er vast aan wennen :) Grappig gezicht, helaas geen zwangerschapstest!

Iedereen weer heel veel suc6 deze maand!

Liefs, Mariekepieke

10. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    goede avond dames
    zie dat er weer paar bij zijn gekomen
    welkom en hopelijk deze maand erg vruchtbaar

gr maria

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    goed gezegd!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hai meiden, de dagen beginnen bij mij ook weer op te schieten, alleen wel 7 dagen ongi hoor! mmm ik lees maar niet te veel die berichten van korte ongi en postief gevolg hihi Wil eigenlijk wel aan de slag, we zitten gelukkig weer een beetje in de leuke tijden van de maand (waarin je in ieder geval niet de hele tijd hoeft te wachten).

13. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    jessica ik heb vanochtend even geteld, maar ik zit in ronde 30, dus je hebt nog even te gaan.
    ik voel mijn ei elke maand. ik ben met 25 jaar aan de pil gegaan ik vondt het heerlijk om mijn ei niet te voelen. ik heb het soms zo erg dat de bank nog te hard is, als ik dan ga zitten voelt het net of ik op een breinaald ga zitten.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    hoi meiden,

nou ik heb afglopen weekend 3 dagen bruin verlies gehad en maandag was alles weg. ik reken dit maar als een ongie en de dokter zei dat ik misschien voor de zekerheid toch maar even moet testen maar dat het waarschijnlijk komt omdat ik pas sinds juli gestopt ben met de pil. ik voel verder niks alleen soms een steek dus ik heb zoiets van ga door naar de volgende ronde dus hier ben ik en misschien dat ik voor de zekerheid nog ga testen.....

alle dames veel klusplezier!
    hopen op een vruchtbare maand!

liefs

15. bubbetje

bubbetje Niet meer actief

Ik ga met jullie mee doen,
    mijn nod is 8 november. zijn nu bezig met ronde 5.

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo gezellige meiden,

Jessica; Ik had dat deze maand ook; dat chagie zijn op de 1e dag, hoort er gewoon bij. We willen zoooooooo graag allemaal zwanger worden!

Dat eigevoel heb ik tot nu toe ook iedere ronde gehad. Maar voor de zekerheid ben ik vanaf vandaag begonnen met de ovulatietesten maar nog niks te zien, zoals ik al had verwacht vandaag.

Net was ik bij mijn ouders, zei mijn moeder; ik zag dat iemand bij ons op een zwangerschaps site had gezeten op onze computer (had ik gedaan in hun vakantie toen ik de plantjes water moest geven, hoezo verslaving ;) ). Weet jij wie dat heeft gedaan?
    Even twijfelde ik en probeerde niet rood te worden :oops: , maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat het nog wel even duurt voordat ze oma wordt, en dat misschien mijn broer het heeft gedaan :oops: .
    Echt moeilijk.............het liefste schreeuw ik het van de daken!

Liefs Neia

17. goedemorgen dames

ik zit ook maar te wachten en te wachten :rolleyes:
    mijn nod dag is 1 nov hopen dat hij uitblijft,we zijn met de tweede ronde bezig,stelt natuurlijk nog niks voor.
    maar ja ,ben 37 dus het kan nog wel even duren :cry:
    gisteren een positive vruchtbaarheidstest,druk aan het klussen geweest :D
    en nu maar hopen [-o<

christie

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik snap er niets van. In de NOD-lijst heeft xxkimxx een latere NOD dan ik maar zij is al zwanger.. ;)

19. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    vond ik ook vreemd, ze staat niet in de lijst van oktober, misschien is ze wel helderziend :D

20. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    heey meiden,

Ik kom me hier aansluiten, de :evil: :evil: zijn vanmorgen doorgebroken!
    Mijn NOD is 22-11! Dat betekend dat ik dus voor de augustus mama's ga! ;) pfff wat is het balen om een cyclus te hebben van 35 dagen :x :x
    Maar goed ga er met frisse moed weer tegenaan! ;)
    Succes meiden!

Liefs Pearly

Deel Deze Pagina