Wie gaat er nog meer zaterdag testen? Ergens tussen afgelopen maandag en komende zaterdag zou ik ongi moeten worden, NOT dus...... Zaterdag ga ik testen.... Symptomen: een soort spierpijn in mijn buik vanaf de eisprong, beetje bloed ongeveer 4 dgn na de eisprong. Gr Tamar
Hallo dames Daar ben ik heel even weer. Zo af en toe probeer ik bij te lezen, maar soms gaat het zo snel dan lukt het even niet hoor! Ik kijk ook af en toe op de NOD lijst, om te kijken wie er zwanger is Hier gaat alles zo zijn gangetje, ben erg benieuwd of het ontpillen nu eindelijk is afgelopen, we zullen zien! Verder zijn we net een weekje weggeweest, lekker uitgewaaid en bijgekomen van alles. Voor iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD! Voor iedereen die aan het klussen is: Veel plezier! Voor iedereen die op de wachtbank zit: Klussen kan altijd en veel succes! Maria heel veel sterkte, las iets over een mk. Maar...ehh...vraagje tussendoor, wat bedoelen jullie met mm? Sorry, ik heb geen idee waar dit over gaat. Misschien stom dat ik dat niet weet, maar kan jullie nu niet echt volgen hierin. : Hartje1
gaat hartstikke goed.... ben nog niet ongesteld en bijna 2 dagen overtijd.. dus gaat prima... en bij jou? weer aan het wachten
@ kimmiej ik doe met je mee de 21e tenzij doorbreken natuurlijk! @ ingiemoppie_----> gezellig dat je hier komt spieken! hoe gaat het met je! de weer de deur uit? Rest van de meiden die nu weeeeer in een mega dip zitten...... hele dikke knuff voor jullie! Liefs Pearly
ik had gezegt niet meer voor mijn NOD te testen.. maar kan niet w88 omdat niet op mijn verjaardag te doen... Dus we testen gezellig saampjes Pearly.. Nou spannend hor ik kom gezellig naast je op de wachtbank zitte
Sophie, Ik heb de dag van mijn laatste aangepast. In plaats van 9 dagen overtijd ben ik nu 9 dagen voor mijn NOD. We zitten dus terug op de wachtbank Kimmiej en Pearly: veel succes met het testen! Ik [-o< voor jullie.
ja of ik moet me inkunnen houden pff ik weet t nog niet.. maar niet eerder dan dinsdag dat weet ik wel! Maaruh els bij jou schiet t ook op.. zal ook voor je duimen. Keep my fingers crossed !
mhwa neej niet dat ik weet... af en toe beetje beetje van die steekies net alsof je ongie moet worde .maar niet echt opvallend ofzo..Maar tis nog vroeg .. We moete maar afw88.. En jij? heb jij wel sympjes?
nou kimmiej als ik op mijn verjaardag moet testen wordt het toch negatief dus doe dat maar niet! marloes morgen testen..... punt uit en je wist toch zeker wel dat wij gekker zijn als jij! moons en maria balen :c: veel sterkte en een dikke knuf, Hee sophie hallo hoe gaat het bij u? groetjes las
Wat moe en een zware maag, anders niet echt. Soms denk ik dat ik iets voel omdat ik het gewoon wil voelen.
ja ik moet zegge ben dr deze ronde stuk minder mee bezig.. en voel eigenlijk ook 'nog'nix raars... de 1e en 2e maand was ik echt dr mee bezig voelde vanalles en d8 van alles.maar waren allemaal valse verschijnselen.. maar goed meid je weet t nooit... Tis nu gwoon ff afw88 ..
Hallo meiden, tjee wat gebeurt er toch veel als je ff niet oplet! Lieve Maria en Moons wat erg, sterkte meiden! Maria fijn dat je laat uitzoeken wat er misgaat, zal je een stukje rust geven hoop ik ,veel succes meid! Marloes ga je za wel ff wat melden op het forum ben zo benieuwd, moet eerst met boys naar voetbal maar ga daarna wel ff checken of je al wat weet hihi! Ik las al wat over die lange lijst maar inderdaad waar zijn alle testers nu? We willen graag antwoorden hoor! Tot gauw meiden! p.s Heb zo,n moeite om het voor me te houden hebben anderen daar ook problemen mee? Ik bedoel het grote nieuws he! Heb gevoel dat ik knap!
Doos ik kon dat ook niet heb het dus ook meteen verteld. Maar dat is iedereen zijn eigen mening. groetjes las