He las, jevroeg hoe ik me voelde? Geweldig! Ben echt sochtends nog misselijk maar het is te handelen! Verder voel ik me alsof ik een paard kan optillen! Lust alleen op het moment geen m&m,s meer, mijn grote verslaving! Ze liggen te zwaar op mijn maag ofzo, word t uitgelachen door man en kinderen want ik had daar echt een zwak voor. Nu eet ik mandarijntjes en granenkoekjes echt heel raar! Eet altijd best gezond, ik sport 3 a 4x in de week, dus die m&m,s mochten gewoon van mij! Ik mis ze ......snif...snif x Doos! En hoe is het met jou meid?Laat je het ff weten
Zo ben der ook weer. Heb geprobeerd het laatste nieuws te lezen.. Wens iedere zwangere een fijne zangerschap toe en iedereen die klust fijne klusdagen en diegene die wachten net als ik wat duurt dat wachten lang he . Maria extra veel sterkte.
doe wat: ja zeggen dat ik lekker toch nog niet test... misschien denk ik er morgenvroeg wel anders over.... maar zaterdag wordt DE dag
Marloes, ik zou te nieuwsgierig wezen. Heb je zelf ook het idee dat je zwanger bent, of heb je geen flauw idee. Of heb je voor je gevoel zoiets van ben het toch wel dat je daarm niet hoeft te testen
Heb nog ff een leuk verhaaltje over mijn jongste zoon van 8 ! Die is zo enthousiast over de baby, dat ie een beetje doordraafd. Er wordt overal mee geholpen, vaatwasser leeg halen, boodschappen opruimen, weet ineens spontaan de wasmand te vinden? En mama krijgt geregeld een banaan of mandarijn van onze kleine man. Sporten van mama is volgens hem te gevaarlijk ( ik loop oa hard) en dat schudt veel te veel , wordt baby misselijk, heeft hij namelijk ook op de kermis. Nee lopen met Sem(onze hond) is volgens hem veel beter! Hij praat tegen mijn buik, en bekijkt technisch mijn banner hoe het verloop is. Hij ldrukt mijn man op het hart dat ie de vuilniszak tilt en is uitermate tevreden met het resultaat. het allerliefste is dat ie elke avond voor het slapen tegen me zegt dat ie superblij is dat ie nu eindelijk een grote broer wordt hihi! Tja dus ik verlaat met brok in mijn keel zijn slaapkamertje en hoor mezelf zeggen: slaap lekker grote broer!
Doos, geweldig om te lezen hoe enthausiast je zoon is! prachtig! Ik kan over 3 dagen testen! zit mezelf helemaal op te fokken natuurlijk.. haha maar goed we bekijken het positief! eigenlijk wil ik morgen al testen maarja... das ook niet slim is alleen maar teleurstellend dan.. Zaterdag ga ik testen! SPANNEND! sterkte iedereen!
en als je zaterdag nog niet ongi bent heb je echt een grote kans dat jullie al met zijn tweeen zijn .heerlijk iedee zou dat zijn...... nog 3 daagjes meid.....
Goeiemorgen allemaal, Wat is het toch weer een zenuwe gedoe dat wachten,.. ](*,) Word je echt beetje zot van! Nou nog maar weer wachten dan he? x sanne
Leuk die oudere broers. Ik heb twee meiden en ik ben nog niet eens zwanger maar ze zitten er al supervol van Ze denken overigens dat babies komen van zoenen, dus roepen ze de hele tijd zoenuh zoenuh zoenuh ik lig dan helemaal dubbel en als ik dan daadwerkelijk me kereltje een zoen geef zitten dde dames te glunderen nu komt er een baby ik geniet er zo van. Ik weet precies hoe je je voelt doos heerlijk is dat.. Groetjes van smutsie