Hoi sanne, Erg he, dat wachten. Ik word er ook helemaal SIMPEL van. We tellen de dagen af... Groeten van Friezin
Zo hier ook weer een berichtje van mij game over helaas...mijn prille zwangerschap is na 10 dagen bloeding en nu een steeds lichter wordende zwangerschapstest toch geeindigd in een mk...vanmiddag mag ik een echo laten maken om te kijken of alles weg is, we gaan het weekend naar centerparcs, dus das wel lekker als ik me dan niet druk hoef te maken of er nog iets zit wat eruit moet! voor alle wachters, ik duim voor jullie, moons, dikke knuf meis..xx voor alles zwangeren super gefeliciteerd! en alle ongis ook een dikke knuf liefs pjetje
pjetje weet niet zo goed wat ik zeggen moet. heel veel sterkte. En weet dat hier altijd mensen zijn die aan je denken en naar je luisteren. en een hele dikke knuffel. groetjes las
dankje lieve las...ik baal natuurlijk wel, maar ben er ook wel weer redelijk nuchter onder..na wat ik mee heb gemaakt met kyl, ben ik ergens blij dat als het niet goed zit het er nu uit komt en niet pas over 38 weken..tblijft balen, maar we gaan vol goede moed weer door naar een nieuwe ronde, als de bloeding eindelijk eens stopt tenminste! dikke knuffel terug! xxx
lieve pjetje wat niet OKE is dit zeg,... Dit is niet eerlijk zeker voor jou niet zal diegene hierboven is even flink aanspreken hoor Veel sterkte,.. x sanne
Lieve pjetje wat is dit een kl*te nieuws zeg! Ik wens je heel veel sterkte vanmiddag en ik zal aan je denken! Een hele dikke knuff voor jou meid! Liefs Pearly
' O pjetje wat vind ik dit nou naar om te horen. Ik hoop dat je het lekker van je af kunt zetten tijdens je weekendje. Ik vind het super knap hoe je het allemaal op neemt. Heel veel succes Liefs van Friezin
@Pjetje: wat klote voor je. Ik had nog zo hard geduimd! Ik hoop dat je wel een plezierig weekend tegemoetgaat, ff de gedachten verzetten. Ik wens je veel plezier een alle succes voor de volgende maand! Liefs Elma
Thanx lieverds! ik hou jullie op de hoogte, vanmiddag om 16.10 moet ik pas, dus zal wel vanavond worden! hoop dat alles dan ook wweg is en de bloeding snel stopt zodat we weer naar de volgende ronde kunnen... hele dikke knuf voor jullie allemaal KNUFFEL
wat vind ik dit erg om te horen pjetje dus een heeellleeee dikke knuf van mij en veel succes vanmiddag bij de vk laat je nog wat horen xxx arianne
haha...ik was er al, maar heb niet getest. Temp was nog lekker hoog. Ga zaterdag testen, dan zit het goed.. Heb al wel een leuke zwangerschapsbanner uitgekozen, mocht het raak zijn...haha
Lieve Pjetje.. las je bericht na het berichtje van Las, anders had ik eerst iets voor jou geschreven. Meid wat ben je sterk! Dat wil ik eigenlijk gewoon even zeggen... Hoop dat het weekendje weg je goed doet..(al is het pas woensdag, dus zal wel een midweek zijn)
haha.. nee jij.. dacht wel aan jullie hoor vanochtend op de wc..toen ik doorspoelde.. haha dacht ik lekker puh klinkt achteraf wel smerig
ik heb net maar mijn mooie banner weg gehaald,vanmorgen weer getest en hij geeft toch negatief aan snik snik had ik niet verwacht eigenlijk want elke x licht posi en nu is ie duidelijk negatief,die verekte K*T KRUITVAT TESTEN doe ik nooit meer.ze zijn gewoon niet betrouwbaar. valse hoop gevers.whaaaaaaa snik snik.oja en die test die ik vanmorgen deet was van de DA HUISMERK. maar ik heb besloten om hier maar even niet meer te komen,want ik ben er iets te veel mee bezig en mijn vriend vind het ook zo niet leuk meer als ik de hele tijd achter de computer zit.maar als ik toch een x zwanger ben zijn jullie de eerste die het weten. groetjes fempje
O fempje, wat ontzettend klote voor je. Kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Wat een rot situatie. Heel veel succes met zwanger worden meid Liefs van Friezin