@Fempje: wat jammer voor je. Ik snap dat je hoop had! Sterkte en succes in de volgende maanden! dikke KNUF Liefs Elma
Fempje, wat een naar nieuws joh sterkte hoor! Wat betreft Pjetje, die had ik vanmorgen aan de telefoon, en deze vrouw is inderdaad enorm sterk, vind het zooooooo knap van je vriendinnetje! Ben enorm trots op je hoe jij je hier weer doorheen slaat, zeker na alle pijn die je al gehad hebt! Het liefste wil je dat nu de bloeding stopt zodat je weer door kan dus daar duim ik voor lieverd ! Succes vanmiddag dikke X Doos! Lieve Els, Moons en Smutsie, bedankt voor de lieve reacties op mijn verhaaltje moest het evenkwijt!
ik begrijp het volkommen hoor fempje ik heb ook zo´n peride gehad en een tijdje ff rust doet je dan goed geniet er maar lekker van en probeer je gedachten op iets anders te brengen
Neeee! Moons, ik ben een dagje biet online geweest en wat lees ik nu? Och wat vreselijk meid! Ik baal echt enorm. Enorm Kl*te! Ik leef met je mei meid!
@ fempje---->>> Balen meid! sterkte en succes in de volgende rondes! @ MArloes---->>> Hahaha je houd het spannend! @ Las--->>> Zie dat je ook op de wachtbank hebt plaats genomen! Spannend.... Heb een plaatsje voor je vrij gehouden! Hier gaat het prima! Nog 6 daagjes geduld en dan weten we meer! Heb verder geen symptomen ofzo.... Maar goed ook... kan ik me ook niet gaan gek maken! Liefs Pearly
Getsiederie word er een beetje verdrietig van al dat slechte nieuws hier maar ook in de lounch..van Door en Jan...
OOH neeeeee....maria! Weer niet gelukt. Vreselijk meis, ik hoop dat je er een beetje positief uit komt! Ik wens je echt superveel sterkte!
Knuffel Pjetje, hopelijk zijn we deze ronde nu allebei supervruchtbaar en zijn we gauw weer zwanger. Liefs Moons
Och Pjetje, nee toch zeker?! Jij ook al, wat gaat dat hier slecht! Ik vind je echt supersterk! Ik hoop dat je ondanks wel een fijn weekend hebt. Heel veel sterkte meid!
Nou, wat is het toch! Alleen maar nare berichten! Fempje, misschien heb jij inderdaad een hele langzame HCG fabriek. Ik hoop het voor je. Zolang je nog niet ongie bent is er nog hoop! Ik duim voor je!
Maria, Moons, Pjetje en Fempje: meiden ik wens jullie veel sterkte dit verdriet een plekje te geven... wat kan de wereld toch keidhard zijn he. dikke knuffel. Liefs, Daan
Ah Esmeralda dat meen je niet he, tjee heeft er niemand goed nieuws vandaag! Leef met je mee hoor knuf Doos
IK BEN TOCH AL EVEN OVERTIJD EN HEB AAN MIJN TEMP TE ZIEN OOK EEN EISPRONG GEHAD, MAAR TOCH NEG. MISSCHIEN HAD IK NIET MET MIDDAGURINE MOETEN TESTEN OFZO.