Wat een vervelende berichten allemaal zeg, heel veel sterkte meiden. En de meiden die zitten te wachten, succes! Ik ben helaas vandaag ongi geworden, ik baalde er echt van! Dus ik ga verhuizen naar de december maand. Liefs, Linda.
Las, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Heel veel plezier. Pjetje.... ondanks de nare ervaring is het heel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost en alles eruit is. Nu kun je met een gerust gevoel op naar de volgende ronde. Groetjes, Ingrid
pjetje dit is een erge ervaring had je net weer wat hoop is het mis gegaan sterkte! moons ook jij veel sterkte alle meiden die ongie zijn geworden balen zeg hoop dat december voor jullie vruchtbaar is! Ik zit op de wachtbank had vandaag wat kleine steekje bij mijn schaambot weet niet of dat wat inhoud dus we wachten af hoop zo op die posi test.... liefs
he dooske, ik had dat vroeger ook, ik werd ook grot zus eindelijk rond m'n 8 jaar en was heel trots, doch nu zijn de kinderen er veel opener tegenover dan vroeger.
He fempje, joh je sympthomen zijn zo goed ik heb op wo negatief getest en op zo was ik zwanger, dus over een paar dagen weer ff een testje doen meid! Las Gefeliciteerd meid! Hoop een fijne verjaardag over 13 dgn hihi! Petje, fijn weekend meis, geniet ervan, en laat opa en oma maar flink oppassen hihi ! Neem maar lekker ff tijd met je mannetje! He zico, leuk dat je ook een grote zus bent ! En ja tegenwoordig is iedereen veel opener he, kids ook trouwens! De rest van de meiden veel succes! X Doos
lang zal Las leven, lang zal Las leven, lang zal ze leven in de gloria...in de gloria... Hiep hiep............ HOERA... zo, meiden het gaat hier goed....... joehoeeeeeeeeeeeeeee (ik denk dat het goed zit)[/i]
Wat is het hier op dit forum lekker druk zeg Zit nog steeds in oktober... ben daar volgens mij nog helemaal alleen @Moons en pjetje sterkte meiden duim dat er snel heel postief nieuws voor jullie aankomt @las GEFELICITEERD MEID en hoop dat over 13 dagen super leuk nieuws jou gaat bereiken
nou ik weet het nog niet, ben overtijd en moet vaak plassen, heb borsten als gevulde waterballonnen en verder hoge temp
JOEPIE Marloes nu ben je ook een dolly hihi! Geloof me die gevulde waterballonnen zijn een erg goed teken meis! O spannend hoor! Als je straks htjfvnfjgmghkmll;l;fmblkxmvd;tl,;bmdf; schrijft dan weten we wat er aan de hand is, dolly,s liggen op het toetsenbord hihi! Nou geniet ervan en za feesten we verder he! Knuffie Doos
Pjetje, wat ongelooflijk kl*te Ik hoop dat je t nog een beetje trekt. Je komt wel erg sterk over hier. Onwijs veel dikke hugs van me xxx en al het geluk van de wereld de komende tijd. Fempje, wat rot ook. Symptomen klinken wel positief. Zou ook even naar de ha gaan. Sterkte/succes xxx Sophie
Hé Lyd ... tja ik voel vanaf gisteren al wat ... misschien een ei ... maar ik weet het niet want de vorige keer voelde ik ook wat en dat was dus niet mij ei ... hmmmm wat is het dan geweest ... :-k In ieder geval nog maar door klussen