Hoi hoi allemaal! Samcat is best een goed idee om gewoon je banner wat te veranderen alsof het lijkt of je toch nog even moet wachten,... Hier word je ook gek van idd! Ik denk dat ik gewoon het hele weekend afwacht en dan pas maandag een test ga doen! Just in case ik vind zo'n negatieve test toch altijd meer een domper dan dat je gewoon ongi word,.. x sanne
idd daarom juist, zelf begon ook te geloven dat ik last had van bepaalde kwaaltjes enzo, kon mezelf helemaal gek maken in die laatste dagen...en nu...ik weet het gewoon niet, geen idee of we "op tijd" waren....gewoon afw88 met heel veel geduld :^o
hihihih Hier net zo! Inderdaad met heeeeeeeeel veeeeel geduld :^o :^o Succes meid! Ik duim in ieder geval! Liefs Pearly
moet zeggen da'k nu ook alweer een beetje belachelijk bezig ben...heb net drie mergpijpen weg zitten werken, terwijl ik lasagna aan 't maken ben. afgelopen nu....kast op slot...alleen nog maar water
hahahaha we zitten op een lijn! hahaha Heb net een half doosje dove caramel leeg gegeten! En ik ben ook aan het koken! gaat lekker met ons! Liefs Pearly
hallo moons ik weet haast wel zeker dat dit een mens is,want sinds ik vanmorgen knal rood bloed afveegde sorry voor de details heb ik hele erge ongi buikpijn.en echt super erg ongi het guts er gewoon uit niet normaal gewoon.had ik afgelopen x ook zo.en toen ben ik bijna van mijn stokkie gegaan i.v.m zeer veel bloed verlies ha zij dat ik dan ijzer tableten moet eten.en rustig aan doen. maar ik had vanmorgen wel heel eventjes gedacht shit meschien is het wel een mk maar ik ontekte snel genoeg dat het gelukkig niet zo was. en moons denk jij wel dat je een mk hebt? is jou ongi dan anders dan anders? ik hoop het niet voor jou.ik wens jou ook heel veel sterkte en een dikke knus van mij.
Hoi Hoi meiden Mijn nod is de 14de dec dus ben nu met mijn ronde 2 bezig maar ik ga me echt niet op focussen want ben toen een lange tijd geleden een klein beetje depri geweest waarom het niet lukte maar blijf gewoon hopen en voor alle damens die ZWANGER zijn GEFELICITEERD! zo dat moest ik ff kwijt hahahaha Gr Tijgertje23
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh, ik word echt helemaal gek... waarom nou al sinds maandag niet ongesteld en nog geen positieve test...
Tjeeeeeeeeeeeeeee Marloes jij hebt alle recht om te gillen gil met je mee hoor! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Knuff Doos
ja ik snap er echt geen bal van... Ga nu voor veeeel dagen overtijd... ga echt lang wachten met de nieuwe test. Heb er 2 gekocht van CB en een van trekpleister en die ga ik bewaren...
ik was helaas niet zwanger, doch hoop ik bij u eenpositief berichtje van ik ben zwanger marloes. Bij mij was het maar de eerste ronde
Pjetje sterkte en een beetje rust en verleiding in centerparcs dit weekend voor de anderen die zwanger zijn gefeliciteerd.. Hier is het nog steeds wachten en sorry dat ik niet altijd zo snel ben met reageren ben zo druk soms zet ik de pc aan en dan toch nog even iets anders doen dat ik het vergeet En een vraagje voor jullie: Word je temp hoger als je zwanger bent? groetjes Smuts (diny)
Nou ok ik snap er niks meer van meiden ! Wat kan ons lichaam raar doen he, tjee een doffe ellende is het he! Straks ga ik nog twijfelen hoor! Ophouden nu ! Knuff Doos
Ik heb vandaag m'n neiuwe testjes aangekregen voor de nieuwe cyclus. Heb er 6 besteld, hihihii is zie het toch niet zitten dat ik direct zwanger zal zijn
ik ben een jaar bezig, waarvan 3 maanden zwanger geweest... dus ongeveer 8-9 rondes, altijd precies op tijd