NOD November

Discussion in 'NOD forum' started by nicole1982, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2

Sanne2 Actief lid

Aug 31, 2006
    218
    0
    0
    Hoi hoi allemaal!

Samcat is best een goed idee om gewoon je banner wat te veranderen alsof het lijkt of je toch nog even moet wachten,...

Hier word je ook gek van idd!

Ik denk dat ik gewoon het hele weekend afwacht en dan pas maandag een test ga doen! Just in case ik vind zo'n negatieve test toch altijd meer een domper dan dat je gewoon ongi word,..

x sanne

2. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    idd daarom juist, zelf begon ook te geloven dat ik last had van bepaalde kwaaltjes enzo, kon mezelf helemaal gek maken in die laatste dagen...en nu...ik weet het gewoon niet, geen idee of we "op tijd" waren....gewoon afw88

met heel veel geduld :^o

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hihihih Hier net zo!
    Inderdaad met heeeeeeeeel veeeeel geduld :^o :^o

Succes meid!
    Ik duim in ieder geval!

Liefs Pearly

4. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    moet zeggen da'k nu ook alweer een beetje belachelijk bezig ben...heb net drie mergpijpen weg zitten werken, terwijl ik lasagna aan 't maken ben.

afgelopen nu....kast op slot...alleen nog maar water

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

Sep 11, 2006
    1,318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    hahahaha we zitten op een lijn! hahaha
    Heb net een half doosje dove caramel leeg gegeten! :confused: :confused: :oops:
    En ik ben ook aan het koken!
    gaat lekker met ons! ;)

Liefs Pearly

6. Samcat

Samcat Actief lid

Sep 4, 2006
    221
    0
    0
    Ben blij da'k die niet in huis heb,

klinkt namelijk ook errug lekker.

7. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    hallo moons

ik weet haast wel zeker dat dit een mens is,want sinds ik vanmorgen knal rood bloed afveegde sorry voor de details :oops: heb ik hele erge ongi buikpijn.en echt super erg ongi het guts er gewoon uit niet normaal gewoon.had ik afgelopen x ook zo.en toen ben ik bijna van mijn stokkie gegaan i.v.m zeer veel bloed verlies ha zij dat ik dan ijzer tableten moet eten.en rustig aan doen.

maar ik had vanmorgen wel heel eventjes gedacht shit meschien is het wel een mk maar ik ontekte snel genoeg dat het gelukkig niet zo was.

en moons denk jij wel dat je een mk hebt? is jou ongi dan anders dan anders? ik hoop het niet voor jou.ik wens jou ook heel veel sterkte en een dikke knus van mij.

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi Hoi meiden

Mijn nod is de 14de dec dus ben nu met mijn ronde 2 bezig maar ik ga me echt niet op focussen want ben toen een lange tijd geleden een klein beetje depri geweest waarom het niet lukte maar blijf gewoon hopen en voor alle damens die ZWANGER zijn

:D GEFELICITEERD! :D

zo dat moest ik ff kwijt hahahaha

Gr Tijgertje23

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh, ik word echt helemaal gek... waarom nou al sinds maandag niet ongesteld en nog geen positieve test...

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Relax Marloes80

Misschien toch een beetje hoop....

11. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Tjeeeeeeeeeeeeeee Marloes jij hebt alle recht om te gillen gil met je mee hoor! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH Knuff Doos :D

12. las28

las28 Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    wat is dat marloes heb je nog een andere test gekocht?

groetjes las

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ja ik snap er echt geen bal van... Ga nu voor veeeel dagen overtijd... ga echt lang wachten met de nieuwe test. Heb er 2 gekocht van CB en een van trekpleister en die ga ik bewaren...

14. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he marloes ik ben 20 dagen overtijd gegaan zonder een +. Een hel noem ik dat.

15. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    en daarna... zwanger of toch niet?

ik ben nooit overtijd..altijd 30 dagen cyclus, dag 31 ongesteld

16. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ik was helaas niet zwanger, doch hoop ik bij u eenpositief berichtje van ik ben zwanger marloes. Bij mij was het maar de eerste ronde

17. smutsie

smutsie Lid

Nov 13, 2006
    32
    0
    0
    manager van het gezin
    rijssen
    Pjetje sterkte en een beetje rust en verleiding in centerparcs dit weekend voor de anderen die zwanger zijn gefeliciteerd..

Hier is het nog steeds wachten en sorry dat ik niet altijd zo snel ben met reageren ben zo druk soms zet ik de pc aan en dan toch nog even iets anders doen dat ik het vergeet :(

En een vraagje voor jullie:

Word je temp hoger als je zwanger bent? groetjes Smuts (diny)

18. doos

doos Actief lid

Oct 25, 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    Nou ok ik snap er niks meer van meiden ! Wat kan ons lichaam raar doen he, tjee een doffe ellende is het he! Straks ga ik nog twijfelen hoor! Ophouden nu ! Knuff Doos

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik heb vandaag m'n neiuwe testjes aangekregen voor de nieuwe cyclus. Heb er 6 besteld, hihihii is zie het toch niet zitten dat ik direct zwanger zal zijn

20. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik ben een jaar bezig, waarvan 3 maanden zwanger geweest... dus ongeveer 8-9 rondes, altijd precies op tijd

Share This Page