marloes we houden de moed erin. misschien is het net als je zelf al dacht een langzame aanmaak van hcg jij bent gewoon mama in wording! groetjes las
Marloes duim voor je [-o< Heb net ook wat kaarsen opgestoken, 11 stuks (=november) LET IT BE OUR MONTH Liefs Sam
Denk het ook marloesje ik hoop het ook voor je. Ik hoop het voor iedereen. Sommigen zijn al zo lang bezig. Ergens denk je het gaat vast poos duren. Vorige keren duurde het bij mij de eerste met pil, maar ze is later gestorven, de twee duurde 7 maanden en 6 maanden voordat ik mijn NOD had. Ergens hoop ik nu ook heel vlot maar denk dat wel weer even gaat duren. Als ik dan naar anderen hier kijk heb ik nog ff
oooo het is je zo toegewenst ik hoop echt dat je snel een positievetest in handen mag houden een hele dikke knuf van ons zou een bloedtest misschien uitkomst zijn? gr maria
jullie zijn echt zo lief he....pfff wanneer mag je een bloedtest? Ga nu eerst een week overtijd zijn...
marloes jij gaatgewoon mama worden. punt uit. en wie anders denkt krijg met mij te maken. groetjes las
heb even terug gelezen, maar voor jou is het spannend marlous. Het lijkt er wel op in ieder geval. Ik duim voor je. Zelf heb ik zondag mijn NOD. Wel heel de week keizere borsten. Trappen lopen is al te veel! Alleen maandag en dinsdag krampen gehad(innesteling?) Was heel erg moe, dus vandaag goed uitgeslapen (was vrij) en nu ben ik heel de dag al sjaggie. Lekker logisch hè. Klinkt dit bekend voor anderen? liefs wies
Yes. Heb voor de 2e keer getest met cb digitaal en er staat duidelijk ZWANGER! Niets geen gedoe met vage streepjes, duidelijke tekst erop. Is wel handig zo'n digitale test! Marloes, je bent gewoon zwanger hoor! Voor de rest, iedereen heel veel succes en hopelijk volgen jullie me snel!
gefeliciteerd! Wel handig zo'n digitale test. Kun je die overal halen? Geniet van de zwangerschap, en ga je vooral goed voelen!
smeetje, gefeliciteerd. Loesje (marloes): meiske.... ik ben driedubbel overdwars aan het duimen voor je. Ik hoop het zo. Maarruh, we kunnen geen plusje dwingen hé... Was het maar zo. Vandaar even deze super mega fantastisch waanzinnige dikke
je bent een schat.. en nee ik kan geen steepje, plusje, zwanger op de test dwingen...maar dat doe ik ook niet hoor... ik heb geduld... ga nu voor 7 dagen overtijd