Potverdriedubbeltjes Marloes, dit hebben we niet afgesproken. Wat nou rare streepjes JE BENT GEWOON ZWANGER HOOR! Fempje, dikke knuffel Welkom terug Sam Las, lekker heb je een bubbelbad? Lijkt me zooooo heerlijk Voor iedereen
Hadiho Marloes, heb je mn vorige bericht gezien. Je bent gewoon zwanger hoor T gaat bij mij nu ook opschieten en vind t weer zo spannend Gerrina is vaak op t 30+ topic. x Sophie
Is misschien ook wel beter om jezelf te beschermen ja. Maar t kan toch bijna niet anders? Waar staat dat streepje precies. Ik snap er niets van.
dit gaat heel dom klinken... onder het plastikje zit een rechte streep... maar ja... niet waar hij zou moeten zitten, dus ik heb hem ongeldig verklaard
sophie ik heb inderdaad in wirhlpool en dat is HEERLIJK en marloes niet te druk maken. die duivels komrn niet die zijn bang voor mij! groetjes en truste las
Het is alweer een tijd geleden dat ik nog geschreven heb in dit topic. M'n nod komt ook steeds dichter. Heb al sedert de 4de dag na m'n eisprong last van bloedverlies bij het afvegen als ik naar het toilet geweest ben. Het is niet altijd, maar toch wel praktisch dagelijks. Sinds deze avond ook enorm gespannen borsten, pfffff en heb het gevoel dat ze gloeien. Ben benieuwd of die duivels uit gaan blijven.
nou heb net getest maar was negatief.. huil snik.. maar ja ook nog voor mn NOD dus ik ga denk ik morgen ochtend nog ff testen of in hetweekend.. er is nog geen spoor van mn ongesteldheid.. Ik voel me wel beroerd.. misselijk en hoofdpijn duizelig maar ik heb ook net 4 nachtdienste ngedaan dus ik geeft me zelf niet te veel hoop! succes met wachten allemaal!
Smeetje gefeliciteerd meid Geniet ervan! Marloes---> Balen hoor meid! Maar het komt goed meid! Mijn duimen draaien voor je! Meiden die ongie zijn geworden balen Joh! Dikke knuff voor jullie en succes volgende ronde! Meiden die gaan testen Spannend! DUIM DUIM DUIM! Liefs Pearly