Soms word wachten beloond. BEN ZWANGER! Ik zag een vette streep! hihiihihihi Loop om 7 uur in de ochtend helemaal uit mijn dak te gaan hier! x sanne
sanne van harte gefeliciflapstaart, spring maar een gat in de lucht en maak de buren maar wakker maarre je baner klopt volgens mij niet helemaal groetjes las
butterfly ook van harte. en ga er lekker van genieten. het is wel een vruchtbare maand zeg groetjes las
Gefeliciteerd Sanne en Butterfly Hier nog geen te bekennen. Voel me kiplekker eigenlijks. We zien wel.
morge dames ik ga naar december..... hoop jullie daar niet tegen te komen alle wachters en testers zet em op!
smeetje, sanne en butterfly van harte gefeliciteerd en geniet er van! Degene die ongie zijn geworden balen meiden en de testers succes wil maandag allemaal ++jes en lljes zien ga zelf een weekend weg dus lees maandag weer bij! liefs
Gefeliciteerd Sanne Butterfly en smeetje! Geniet ervan dames! Hier zijn de waarschijnlijk onderweg! Temp was vanmoren gedaald naar 36,7 en heb last van dikke licht roze/witte afschieding! Nog nooit opgevallen dus denk wel dat dit voor tekenen zijn! Dus nu maar rustig afwachten! Van mij mogen ze vandaag nog doorbreken! dan zou ik mijn cyclus 4 dagen korter hebben als de vorige 6 rondes whoehoe! Dikke knuff voor iedereen Liefs Pearly
@Sanne, Butterfly en Smeetje: van harte gefeliciteerd dames! Geniet er maar lekker van. @Marloes, mijn duimen zijn blauw..... dus ik gok op een positieve test Succes! Alle andere meiden met vage streepjes of op de wachtbank: heel veel succes De meiden die de hebben gehad: balen @#$%%#@# , op naar de volgende vruchtbare maand! Liefs Elma
Goeiemorgen Meiden, Mijn naam is Tatiana alias Tattie ik ben nieuw op dit forum. En vond dat ik wel hier thuis zou horen. Heb me inmiddels netjes voorgesteld en ben eens even het hele forum aan het doorlopen,dus je zal me wel overal tegenkomen. Mijn Nod-dag is 27 November,dat betekent dat ik nou net mijn klusperiode erop heb zitten. En nu moet afwachten op wat er komen gaat of niet natuurlijk. Er is in ieder geval op een ander forum al flink voor mij gependeld en daar kwam uit dat ik aan zou tellen in december van een tweeling een jongen en een meisje hihihi zou dan een druk huishouden worden hier want wij zijn al gezegend met een zoon van 6 jaar. Ik wens alle dames hier heel veel succes en sterkte met het zwanger worden en voor de dames die al zwanger zijn Van Harte Gefeliciteerd. Tot horens Tattie***