NOD November

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1982, 28 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doos

doos Actief lid

25 okt 2006
    125
    0
    0
    flevoland
    He Marloes komt goed met jou hoor! Stomme testen ook Knuff Doos

2. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ha meiden,

Vanmorgen is mijn temp gedaald van 36.8 => 36.7 :(
    Momenteel moet ik echt tegen mezelf zeggen:
    " Meid, als je ongi wordt, is dat jammer, maar volgende ronde = nieuwe kansen!"

Gelukkig ga ik dit weekend weg ( met schoonfamilie), dus ik hoop dat ik er dan minder mee bezig kan zijn.

Ik verwacht dat de :evil: :evil: deze week nog wel op bezoek komen.

Kersverse zwangeren => super, gefeliciteerd en geniet ervan!

Warme groeten van Friezin

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Ik ben nieuw op dit deel van het forum.. heb mijn NOD op 22 november dus de komende dagen zijn best spannend... ga een weekendje weg dus een mooie afleiding!

Succes iedereen maar weer!

4. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Zijn ook weer van de partij. Er was zo weer een ronde voorbij. 30 november nod. Zit te wachten op mijn ei, zou vandaag moeten komen zo niet dan nog maar ff klussen vanavond.

5. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Lieve Smeetje, Sanne & Butterfly,

Harte harte gefeliciteerd zwangere lady's. Geniet van jullie zwangerschap. Dat het maar voorspoedig mag verlopen en heerlijk genieten samen met jullie mannetjes.

Liefs,
    Gaby

6. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Lieve Marloes,

Wat een moeilijke maand toch voor je. Je hebt al genoeg aan je hoofdje en dan ook nog de spanning van de test. Maar uit eerdere berichten voel ik dat je weet dat je zwanger bent. Ik gun het je ten harte. Zou toch mooi zijn dat het juist deze maand raak zou zijn. Ookal is het natuurlijk geen vervanging maar het kan er wel voor zorgen dat je het beter een plekje kan geven.

Sterkte en op naar een positieve test.

Liefs,

Gaby

7. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    WOW, weer 3 zwangeren erbij, meiden VAN HARTE

Voor de wachtenden, fingers crossed!

Ik ga jullie verlaten....helaas....ga de deur van december dichttimmeren

Liefs Sam

8. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey samcat, neee nog ff wachten met dicht timmeren ik ben er vandaag al weze gluren en wil ook nog mee!
    Ben nog in afwachting van helder rode :evil: :evil: ! Maar die zullen wel snel volgen! 6 rondes cyclus van 35 dagen en nu ineens waarschijnlijk dus 31 dagen! Hmm ben nu helemaal :confused: :confused: !
    Succes meid volgende ronde en zie je waarschijnlijk heel snel bij NOD december! Dikke knuff

Liefs PEarly

9. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente

Gefeliciteerd! Kun je je bij de juli-mama's voegen!

10. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    En nog eentje, gefeliciteerd!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    jij bent altijd zo lief he! JIJ BENT ECHT SUPER!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo dames,

weer even een berichtje van mij...

dames die toch naar december zijn...balen balen..maar dat wordt jullie ronde... echt!

verder hier nog geen nieuws. geen duivels, dus dat is mooi. ik wacht rustig af...wat zou je anders moeten doen

13. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Hoi marloes,

Voel je verder al wat?

x sanne

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik voel wel wat, maar ben bang dat ik dat allemaal in mijn hoofd haal als ik straks toch nog ongesteld word.
    -vaker plassen, begin borsten als waterballonnen nu zijn ze zacht. verder is mijn baarmoedermond helemaal dicht en hard... en nog wel wat... maar ja... geen goede test

15. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    wat ik heb (ja iedere vrouw is anders maar toch) Ik dacht dat ik gewoon weer ongi moest worden aangezien ik altijd zere borsten heb en steken in onderbuik,..nu voelde ik echt continue zeurende pijn in onderbuik, borsten dan en lage rugpijn anders als anders,..ennn heel onsmakelijk maar onder mijn oksels ruik ik naar ui hahahaha echt erg maar dat had ik bij mijn eerste ook dat schijnt het hcg hormoon te doen!

Anyway ik duim voor je hoop het echt van harte, en ik duim voor de rest ook hoor! :p

Probeer anders een digitale test! of gewoon nog een test,..
    Je bent toch niet net pas bezig met proberen? Ben je vaker overtijd geweest dan?

x sanne

16. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    oja en dat plassen heb ik ook,..

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    we zijn een jaar bezig, waarvan 3 maanden zwanger geweest..nooit overtijd geweest altijd 30 dagen.
    dat van die buikpijn herken ik ook, het is geen pijn, maar het is er wel?
    snap je

18. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    ja dat snap ik het doet niet echt zeer en toch is het ook anders dan ongi krampen,..ik bedoelde met mijn vraag je bent toch niet net bezig dat meestal als je net stopt met pil dan ben je nog wel is overtijd (ontpillen) daarom vroeg ik dat,..ik las het net terug stond een beetje raar naar mijn idee,..

Wat vervelend dat je drie maanden zwanger bent geweest maar dan toch niet goed gaat,... :( ben ik nu ook wel beetje bang voor ben blij als die 12 weken voorbij zijn!

Ik zou er morgenochtend gewoon nog test tegen aangooien! Hier word je ook gek van toch?

x sanne

x sanne

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou dat gek worden valt best mee...
    ik wil nog iets langer wachten... een week overtijd of zelfs 10 dagen... aaaah, dat is bijna nog een hele week. kijk dat vind ik nou weer wel lang..

20. Sanne2

Sanne2 Actief lid

31 aug 2006
    218
    0
    0
    Nou ja deze dag is al weer bijna voorbij! Je pendels zien er veelbelovend uit! Nou succes met wachten,.. ik kom af en toe wel ff spieken!

x sanne

Deel Deze Pagina