Hé Pearly, Heel goed dankje! (lief dat je het vraagt) Wij beginnen er nu langzamerhand een beetje aan te wennen. Ik ben nog niet naar de ha geweest dat doe ik volgende week wel een keertje. Maar nog steeds vind ik het spannend! Ik voel nog zo weinig, maar ja ik ben nog steeds niet ongesteld en de test was positief vorige week. Dus kan niet missen hè? Ik kan jullie ook nog niet missen en moet gewoon bijlezen, ik hoop ook zo voor jullie dat het snel raak is! Bij jou is het ook spannend hè? Ohw ik duim me echt te pletter voor mijn nod-vriendinnetjes!
Goeiemorgen, Voor alle zwangere meiden onder ons van Harte Gefeliciteerd. En voor iedereen die zit te wachten op haar NOD-dag dit weekend veel succes en sterkte. @Joyce Ik heb afgelopen week ook ovulatietesten geprobeerd,dit was de eerste keer en ook gelijk de laatste. Ik zag namelijk bij alle 5 de testen precies hetzelfde tweede streepje staan maar zo dun je moest er bijna een loep bij halen. Dus ik gebruik ze echt niet meer. Gewoon lekker klussen wanneer je er zin in hebt. Dat werkt waarschijnlijk nog het beste. Vandaag is mijn temperatuur nog steeds 37.0 graden mijn NOD-dag is 27 november. Voor iedereen een heel fijn weekend gewenst en dames vanaf vandaag mogen jullie je schoen zetten,en vergeet niet een mooi kado te vragen aan de sint. Hier even een hint,........Een beebje lijkt mij wel leuk. Doei,Tattie***
Ha Tattie, Misschien heb je hier iets aan: Ik heb deze maand ook voor t eerst ovutesten gebruikt. Van di t/m zat. heel licht streepje zoals jij omschrijft. Zondag ineens hele dikke vette streep (donkerder dan controle), maandag ook nog net zo dik als controle, vanaf di weer iets minder. In combinatie met Fertility Friend weet ik nu zeker dat maandag mijn eisprong was. Had dus net als jij 5 x lichte streepjes, maar daarna een super resultaat! Goeie tip van je. Kga gelijk mn sintlijstje even aanpassen
Dank je @Sophie,Maarre ze zijn inmiddels al op en ik koop geen nieuwe meer.We proberen het gewoon zonder is bij de eerste ook zo gelukt en bij nummer twee wat helaas een miskraam is geworden ook dus hopelijk bij deze ook. Weet je wat ik zo mooi vind en dat zit de hele tijd in mijn hoofd. Dat er al een kindje aan het wachten is hierboven maar het goeie moment moet alleen nog komen.Het is allemaal voorbestemd zeggen ze.(Mits het ook voor jou voorbestemd is dan he). Ik ben geen heilige, absoluut niet maar ik vond het wel heel mooi toen ik dat hoorde. Groetjes Tattie***
@ Vissie Ben je even helemaal uit het oog verloren mied, omdat ik maar vast bleef hangen in oktober, maar wat zie ik nu? Goed zeg, gefeliciteerd! Liefs Fransje
goedemorgen dames, vanochtend de temp weer mooi omhoog...! Verder nog geen zwangere dames erbij volgens mij vandaag...waar blijven jullie?
Hoi Fransje77 Ja leuk hè? we zijn er erg blij mee! Maar dat is logisch. Ik hoop voor je dat jou cyclus een beetje snel regelmatig is, of beter gezegd, dat je vanaf nu gewoon helemaal niet meer ongie wordt! Marloes, het gaat helemaal goed komen hoor meid! Als je straks positief test ben je in één klap al 5 weken zwanger, toch? (Of heb ik verkeerd gerekend???)
goedemorgen allemaal ben de hele dag vrij dus kan hier lekker kletsen moest eigenlijk werken vandaag maar ben de hele nacht wakker geweest met buikpijn en steken links onder dus zie er echt uit als een vaatdoek hahaha maar ja er heeft nog niks doorgezet dus ik heb nog een klein beetje hoop een heel klein beetje maar eigenlijk
ik kan zeker met testen het beste mijn langste cyclys aanhouden van 36 dagen mijn banner is ingesteld op 33 maar het was ff een vraagje tussendoor
ik ben ook nog steeds niet ongi geworden. heb woensdagmiddag een test gedaan en die was neg. ik ga volgende week weer een test doen, maar verleden maand werd ik ook niet ongi en toen heb ik provera genomen, maar nu gebruik ik clomid 100 mg.
Hoi meiden, Hier sinds een paar uur geen bruine afscheiding meer te bekennen! Zou het stilte voor de storm zijn? Hmm heb dit nooit meegemaakt ik ben altijd van het ene op het andere moment harstikke ongesteld! En maar WACHTEN EN WACHTEN EN WACHTEN! Sorry voor mijn gezeur ben dit gewoon niet gewend en dat in de 7e ronde! Liefs Pearly
, hello meiden, tattie, bedankt voor je reactie. moet zeggen dat ik toch blij ben dat ik ovulatie testen gebruikt heb, want vanmorgen eindelijk die dikke vette gekleurde streep. dus ik heb een laten eisprong, 5 dagen later dan ik had gedacht! moet zeggen dat ik wel erg blij was toen ik die twee streepjes zag staan. mijn mannetje moet vandaag werken, maar als hij vandaag thuis komt zal het er gezellig uitzien, en dan maken we er maar een hele leuke avond van . wat is het weer spannend voor sommige, ik hoop dat de testen allemaal positief uitvallen! heel veel succes! o ja en over het sinterklaas kado, ik ben echt heel lief geweest dit jaar, dus alsjebliiieeeeeffffffttttttt . nu gauw naar de winkel voor de laatste boodschappen en dan lekker genieten van het weekend! heel veel liefs joyce
Nou dames, ik ben er nog. Ik heb twee dagen bruinverlies gehad. Ik baalde al vreselijk. Maar het wil niet doorzetten, ik heb er dus vanmorgen toch een testje tegenaan gegooid, maar die was negatief. Ik had al niet anders verwacht. Maar ik hoop nu wel dat m'n ongi dus goed gaat doorzetten, dan kunnen we naar de volgende ronde. Zolang het niet doorzet blijf ik hier hangen.
Hoi! Valt me wel op dat ik de laatste paar dagen wat kleine pukkeltjes op mijn rug heb...en onder mijn kin!(had ik ervoor niet..) Nog een weekje in de wachtstand... spannend.. Gefeliciteerd alle zwangeren en succes voor de klussers en wachtenden! groetjes Es