moet vaker plassen dan normaal, had van de week grote gespannen borsten, nu hele zachte... hoge temp... en 5 dagen overtijd.. en in het begin beetje zeurderig gevoel in mijn buik, maar dat is nu weg
Meid heb geen idee! Zou wel erg laat zijn heb waarschijnlijk op dag 21 mijn eitje gehad! Maar er is verder nog steeds niks te bekennen! Spannend! Pff mijn moeder belt nu ook 3x per dag! Met enne? Zei heeft bij al haar zwangerschappen(4) de eerste 3 maanden gevloeid! dus ja wie weet! Het blijft in ieder geval spannend! Liefs Pearly
dank je wel allemaal! Ik vind het nog moeilijk te bevatten allemaal hoor! Ik ben idd juf, dus komt errug goed uit ja met de zomervakantie...extra lang vrij! Ik duim uiteraard heel hard voor alle meiden die nog aan t afwachten zijn! Er kan nog meer bij in november!
Ik hoop met je mee hoor! Laat jij ook maar een hele duidelijke dikke streep krijgen! Ik duim voor je!
Juffertje Van HArte Gefeliciteerd! Geniet ervan! @ marloes spannend meid! Ik duim voor je en kom morgenvroeg meteen spieken naar het resultaat? [-o< Liefs Pearly
Hoi lieve Wies, alle info is welkom thanx De reden dat ik die met streepjes heb is omdat ze van deze site en goedkoper zijn (toch?) Balen die sh*t Een dikke knuffel en veel succes in december. xxx
Sjonge jonge wat is het weer spannend hier ! Pearly, Marloes en natuurlijk ook alle anderen ... ik duim voor jullie !
Vandaag negaltief getest... Ik wacht rustig af tot ik ongesteld wordt. Maar ik ben eigenlijk nooit over tijd en heb ook een rare buikpijn en echt nog geen bruidverlies of wat dan ook. Nou ja Ik wacht af.. succes met testen! en wachten natuurlijk..; Ik ga als ik nog niet ongesteld ben maandag ochtend nog ff testen. liefs!