Goeiemorgen Meiden, @Juffertje Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en een paar hele fijne maanden gewenst. @MarloesVol verwachting klopt ons hart........... @Pearly hoe is het bij jou???? Vanmiddag gaan wij naar sinterklaas kijken die komt hier aan in de stad,hopelijk is het dan een beetje droog,want nu regent het hier nog bah bah Doei Tattie*** Fijne zondag allemaal.
goedemorgen allemaal we wachten natuurlijk allemaal met spanning op Marloes maar volgens mij is ze hier nog niet te bekennen. Zal wel lekker aan het slapen zijn of ze houdt ons gewoon expres in spanning
Ja dat denk ik ook hihihi ze zal wel helemaal in d'r nopjes zitten ja ik weet niet maar ik hoop dat ze ons niet al te lang in de spanning laten zitten Toch meiden.....
OOh Marloes,, Laat ons niet langer wachten! pff Mijn duimen willen ff in de pauze stand ze raken overbelast ! Dus laat ons iets weten! SPannend! Liefs Pearly
aller eersty van harte met je je zwangerschap marloes maakt het inderdaad erg spannend we draaien hard de duimen gr maria
Hallo zo te lezen wordt het weer spannend vandaag... Denk dat ze het gewoon aan het vieren is met dr mannetje of misschien ligt dr internet er wel uit kan allemaal...
@ maria - Dank je wel Mijn duimen staan ondertussen helemaal vast in de duimstand! Wat maakt ze het ontzettend spannend..
ben ook benieuwd heeeeeeeel erg... volgens mij ga ik me eisprong krijgen ik heb 5 dagen getest foto staat in mijn album met de groene staafjes is het. de laaste geeft een licht streepje aan... zou die er nu aankomen?
ik heb een duidelijke foto geplaatst nu. zou die er echt aan komen. het kan niet zijn dat die de ene keer donkerder is dan de andere keer zomaar. dit is de eerste maand dat ik ze gebruik van wege mijn onregelmatig cyclussen. het kan well dat ik hem nu krijg, als het zeg maar op dag 20 me ei komt plus 14 dagen ongeveer dan heb ik een cyclus van 34. dat komt meer in de buurt van de 40