Balen meis! Ik denk dat ik je snel volg! Hier nog niks te bekennen maar mijn gevoel zegt dat ze ieder moment gaan doorbreken! Liefs Pearly
Hey Marloes Je laat het ons toch wel weten he Wij duimen voor jullie Want we dachten al van waar is marloes? Hi hihi SPANNEND allemaal he meiden
Hey meiden, ik ga jullie ook verlaten. Mijn ongi zijn net doorgekomen, dus op naar december. Marloes, ik kom wel nog eens kijken hoor, ben heel nieuwsgierig. Alvast een voorzichtige proficiat.
nou we hopen voor je dat je dan eindelijk een vette streep hebt want je verdiend het we [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< dikke knuf maria
nou meiden ik heb internet een beetje afgezocht maar het blijkt vaker voor te komen. Het kan zijn dat het eitje zich een plek zoekt. Er zijn heel veel verhalen waar daarna blijkt dat ze zwanger zijn. Dus ik heb hoop! Groetjes las
@ Las--->> Spannend hoop zo dat het goede voortekens zijn! [-o< [-o< [-o< @Els2806--->> Balen meid! Succes volgende ronde! Liefs Pearly
Marloes, ohhh spannend, gelukkig heb je wat van je laten horen Klinkt allemaal goed dus al voorzichtig gefeliciteerd Las dat een paar meiden weer de op bezoek hebben Dikke knuffel x Sophie
Hey Els Mijn nod is ook in dec dus we gaan straks ff aardig klussen Want dan zou het een heel mooi kerstcadeau zijn, voor onze mannen! Alle meiden Veel klusavontuur!