@PearlyBen ik nou gek aan het worden. Gaat die deur niet erg vroeg dicht,of heb je alleen maar het beste met ons voor en denk je dat de rest zwanger is. Jammer in ieder geval van jou zal voor je duimen de volgende ronde. Doei Tattie***
Hihihi Juist ja ik heb het beste met jullie voor en jullie moeten door naar ik Ben Zwanger Topic! Liefs Pearly
hallo allemaal ! ik ben nieuw hier en zit al een paar dagen in de zenuwen! ik ben al 4 dagen overtijd en al 3 keer negatief getest. bij mijn eerste zwangerschap had ik na een dag al positief getest! en bij mijn tweede ook, dit is wel uit gelopen op een miskraam in juli heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen, zijn er bij jullie meiden die dit ook hebben mee gemaakt en toch zwanger bleken te zijn! ik vind het zo spannend! groetjes bloememeisje.
@Pearly thanks meid lief van je. @bloemenmeisje afwachten nog zou ik zeggen, je kan dan wel een regelmatig cyclus hebben maar het kan ook ineens anders zijn.En anders doe je over een paar dagen toch gewoon nog een test. Doei Tattie***
weet ook wel dat ik nog even moet wachten, maar is soms moeilijk als je iets graag wil, hoop da tik eind van de week goed nieuws heb! ook voor jullie allemaal die gaan testen, hopelijk allemaal positief!
Hallo allemaal, Ik kon niet wachten tot mijn ND, omdat ik overtuigd was zwanger te zijn enne......de test laat een lichte streep zien! Wel van de apotheek, maar volgens mij ook te vertrouwen. Ben wederom een beetje blij. Twee maanden geleden ook zwanger maar na 1,5 week ging het mis. Nu echter geen bloedverlies wat ik de vorige keer wel had. Ik wacht nu tot het weekend ga dan nog een keer testen. Iedereen die ook die mooie streepjes heeft gezien...proficiat! Iedereen met die rot- ...heel veel succes bij de volgende ronde! liefs
Spannend, hopelijk gaat het allemaal goed, ik had ook een hele lichte streep 1 dag voor nod, maar helaas volgende dag toch ongi. Hopelijk gaat het bij jou allemaal goed deze keer. Liefs Moons
pearly: zit jou nou ook al bij mij in december. sjongejonge ben even een weekendje niet aanwezig en er gebeuren rare dingen! Op naar een nieuwe, deze keer positieve ronde, hé meis! Kyra..... aaaaaaaai jij houdt het lekker spannend zeg... oei oei ik duim duim duim duim me rot voor je! ik zie ook een paar nieuwe: heel veel succes en allemaal plusjes hé.... hubje wou morgen proefje afgeven, maar moet eerst een afspraak maken.... over mannen gesproken! aaaaarrrgh. en nou niet volgende week zetten want dan zijn we vruchtbaar! pfff pfff.. naja, nu kan ik hem allemaal op een briefje geven wat ie aan de dokter mag vragen hahaha...heeft ook zijn voordelen! Meiden, ik wil ++++++++++++++++jes zien, dus daar gaan we voor, oké? Liefs en knuffs, Ingrid
ik ben gewoon al een paar dagen misselijk en licht in mn hoofd....nog een paar dagen en dan weten we of ik de griep krijg of wat anders en we wachten en we wachten.....
Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovu-testen gebruikt, ik moet zeggen dat ik het erg leuk vond! Ik heb 8 testen gedaan om er achter te komen wanneer de LH-piek is. (in mijn album staat een foto van de laatste 5 testen) Ik had mijn ei dus ook veel later dan ik had gedacht. Wij hebben dus iets langer fanatiek doorgeklust en zie het resultaat! Dus ik wil je als tip geven, blijf nog even testen! Ik had nl op zaterdag een streep die net zo dik was als de controle steep en de zondag eentje die zelfs nog donkerder was. Maandag werd hij pas weer een stukje lichter. Ik hoop voor je dat het helpt, net zoals bij mij! Veel succes!
hi dames, averbaan...volgens mij kunnen we je al een beetje feliciteren...hopelijk krijg je snel betere streepjes te zien! pearly; jammer jammer... heel erg veel succes in december! bloemenmeisje... ik wacht al 7 dagen op een mooie test... dus kom er maar gezellig bij zitten. groetjessss
Averbaan, gefeliciteerd! Pearly en anderen met die kl*te xxxx Pearly, lief dat je de deur voor ons dicht trekt Voor jou/jullie heel veel succes in december Las, spannend die symptomen! Ik heb een paar dagen in onderbuik raar gevoel gehad (o.a. trekkend, drukkend) + erg opgeblazen buik. Is nu weer iets minder lijkt t. Ook moe, maar ben ook beetje verkouden Ach ja, ik weet dat ik er heel niet naar moet luisteren, maar toch Voor iedereen
jeetje marloes hoe hou je het vol! je zou bijna elke dag een test willen doen, maar da tis een beetje kostbaar en zenuwslopend. spannend ! nou hopen dat bij ons alle twee het heel snel positief is groetjes
nou vanmiddag met clear bleu ovluatie testen digitaal gedaan en ik had een smile.... weet ik dat ook weer dat ie nu is...... averbaan... ik hoop dat ie positiever gaat worden.
Ben even weggeweest dit weekend en er is hier alweer van alles gebeurt! Zelf vandaag of morgen mijn NOD... spannend! Heb vandaag al wel een test gehaald.. maar probeer nog 1 of 2 dagen geduld te hebben. Als er dan nog geen zijn dan maar eens testen..... Inmiddels wel last van allerlei dingetjes maar misschien wil je ook wel alles voelen.. ben al weekje met vlagen misselijk, heb grotere borsten en buikkrampen (of baarmoederkrampen?)... We wachten nog even af [-o<
van harte gefeliciteerd en geniet ervan streep is streepje en deze maand is het vage strepen hihi gr maria
brigitte22 spannend hopen dat je positief test pearly jammer zeg dikke knuf en succes in december hairdresser dat word klussen heel veel klus plezier Kimmiej nou hopelijk zijn het positieve klachten hopelijk volgen er meer met positieve testen [-o< gr maria