Volgende week mag ik gaan testen en ik ben zo benieuwd hoe het uitpakt. Zondag kan ik ongi gaan worden omdat het dan dag 28 is van mijn cyclus maar aangezien mijn cyclus niet helemaal regelmatig is kan het ook langer duren. Gisteren was mijn temp 37.1 en vanmorgen 36.8 weet iemand of ik nu mijn ei heb gehad want ik voel het nooit als het er is. Doei Teddy.
als je temp hoog blijft dan mag je aannemen dat je je ei gehad hebt volgens mij is je temp dat tussen 0,3 en 0,8 graden hoger dan voor je ei.
Nou meiden geen leuk verjaardags cadeau... Vanmorge een hele dikke vette nega test... Nou nog ff mijn NOD afw88... Geen klachten hier verder dus je weet t nooit.. Ga nu naar ziekenhuis heb misschien me duim gebroken dus moet ff fotootjes maken..tot strax meiden.. (K)
Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear Kimmiej happy birthday to you. ennuh.... hele dikke knuffel vanwege die nega test. Misschien toch nog even wachten tot je NOD? Oh jeeetje, duim gebroken? hoe heb u dat gedaan? Succes met foto's maken. KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF KNUF
Kimmiej van harte gefeliciteerd! Balen zeg van die nega test...ik hoop dat je te vroeg bent! En een gebroken duim op je verjaardag? Bah zeg, dikke knuffel! Liefs
@Kimmiej Vah Harte Gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst. Veel sterkte met je duim. @Teddy we lopen een beetje gelijk op mijn NOD-dag is volgende week maandag. Wat wil dat trouwens zeggen als je melkachtig wit slijm hebt? Tattie***
hihihihi Las ik ben door naar december maar ook daar is het stilletjes!! Ik kom hier ook nog mee gluren maar ja hier is het ook mega stilletjes!! Heb verder ook niks te melden! Ja dat ik flinke ongie krampen heb, maar voor de rest geen spanning ,geen klus tijd enz. enz.! Maar de mijn duimen draaien nog steeds voor jullie! Liefs Pearly
Hallo dames, Plaats niet veel in de NOD pagina's maar lees en leef wel altijd met iedereen mee! Maar goed, heb a.s. zaterdag m'n NOD staan....ben benieuwd......Heb sinds zo./ma. dag regelmatig last van buikpijn/menstruatieklachten en veel steekjes en prikjes gevoel. Vreemd? Denk wel keer op keer; laat je niet gek maken! Heb dat al gedaan in de eerdere maanden, en wil dat nu niet doen. Maar is soms wel moeilijk..... En ja, weer die allerlaatste dagen wachten zijn het ergst van alles!
wat 9 dagen dan zou ik gek worden hoor. hee marloes hoe staat jouw bmm nou (sorry voor de vraag maar wil dat wel eens van een zwangere horen) groetjes las
Ik lees weer wat meer mee nu mn nod in de buurt komt. Maar heb geen klachten en verwacht mijn gewoon.. uiteraard houden we altijd hoop zolang ze er niet echt zijn Iedereen die zit te wachten op een positieve test of een ei succes! Groetjes!
hij staat voor hoog, is stevig en is helemaal dicht.. zit een soort van glibberig laagje overheen, zodat het mooi gesloten is. vanmiddag zat hij heel laag, en die 9 dagen bedoelde ik als; nog 9 dagen in november.. enne ben nog niet zwanger, want heb nog geen mooie test
nou we hopen dat je binnenkort een mooie vette e duidelijke test in je handen mag houden {|= gr maria
hallo dames, Schrale troost voor jullie maar ik heb normaal een cyclus van tussen de 24 en de 28 in en nu gisteren was er eentje na 36 dagen. Ik dacht echt dat ik zwanger was, vorige maand had ik een hele lichte menstruatie en nu dacht ik niks te hebben dus gisteren was een echte domper voor me. Maar goed ben nu er wel een beetje overheen. Ik hoop voor jullie dat het wel snel en goed raak is. Veel succes allemaal! groetjes Miranda