hallo dames Nou op zich vandaag als het goed is mijn NOD.. nog geen tekens van duiveltjes dus vanavond konden we ons niet meer bedwingen en een testje gedaan.... maar helaas (nog) negatief... maar heb nog steeds wat hoop.... en zolang er geen duivels zijn... nog een paar dagen duimen! [-o<
Kimmiej gefeliciteerd! En meiden, snel allemaal een positieve test hier En weg met die kl*te Sterkte voor degenen die naar december door moesten. Dat t maar snel raak mag zijn. Kus, Sophie
Hoi Kimmiej, gefeliciteerd met je verjaardag meid, en wat vervelend dat je net vandaag je duim hebt gebroken... Maar nog erger een nega test! Balen hoor. Maar er is nog niks aan de hand, je hebt vroeg getest en nog geen duivels te zien, dus er is nog hoop! Ik ga duimen!
wat is het probleem dan als je het morgen doet! zondag was toch de laaste dag dat je hebt getest. en je bent nou al 8 dagen overtijd! groetjes las
Tattie spannend he voor ons en hopen op een positieve test. Ik heb ook witte afscheiding en weet ook niet wat het betekend. Ik heb nog geen last van ongi krampen of iets wat er op lijkt dus ik hou hoop en anders is het jammer. Zondag is mijn ongi dag maar mijn cyclus is onregelmatig dus het kan ook wat langer duren. Ik duim voor je en voor alle andere nog niet zwangere vrouwen dat we een feestje mogen vieren deze maand. Doei Teddy.
Hoi! Nou hier ook weer even spannend deze week....heb echt geen idee of het raak geweest is of niet.. Heb wel een wat meer onrustigere huid(puistjes rug en zelfs in mijn nek?!)...dus nog even afwachten maar! Groetjes Es
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! wat heb je iedereen lang in spanning gelaten maa wat was het waard! Geniet er maar lekker van Liefs Ikke
Dat wisten we al! marloes GEFELICITEERD En nou maar hopen dat miojn pendel van kaatje ook uitkomt! En ga maar lekker genieten. dikke knuf en zoen las
Dat wisten we al! marloes GEFELICITEERD En nou maar hopen dat miojn pendel van kaatje ook uitkomt! En ga maar lekker genieten. dikke knuf en zoen las
GEFELICITEERD! Wat heb je ons lang in spanning gehouden. Helaas ga ik naar december toe, de zijn vanochtend doorgebroken :x .