choco balen meid we hadden nog zo'n goede hoop maar misschien is december jouw maand! En augustus babies zijn heel leuk groetjes las
GEFELICITEERD MARLOES GENIET ER MAAR LEKKER VAN hiern og steeds niks te bekennen heb wel pijn onder in mijn buik maar niet buikpijn zolas ik altijd heb zou je een innesteling kunnen voelen?
mijn banner heb ik op 3 dagen gezet maar het kan ook 36 dagen zijn dus ik moet hem nog veranderen als ze met 33 dagen er niet zijn
Marloes ! Van harte gefeliciteerd meis ... het kon ook bijna niet anders ... ik ga heel hard voor je duimen dat het goed gaat ! X
Marloes, gefeliciteerd meid, zie je wel, het kon toch haast niet anders. Had je nu direct een duidelijke test? Geniet ervan meid. Liefs Moons
@ Marloes: kort vraagje aan jou (Gefeliciteerd trouwens!) had jij de eerste dagen na je NOD ook negatieve test(en)? Ik heb gisteravond dus getest en helaas negatief... maar kwam er later achter dat ik het staafje ook al na 1 of 2 seconden er al weer uit had gehaald.. was wel controlestreep maar misschien toch te kort? En s avonds getest.... weet iemand of dat verschil kan maken? Als de duivels wegblijven ga ik morgenochtend misschien nog een keertje testen...
Gefeliciteerd Kathy, Ik dacht ook dat ik zwanger was maar toen ik bij de verloskundige stond ( omdat ik na wat berekeningen dan ruim 9 weken zou moeten zijn) om een termijn-echo te maken werd ik op het moment supreme ongesteld. Ik baalde gruwelijk en was ook de hele dag niet te genieten, had me er zo op verheugd om weer een kleintje in mijn armen te sluiten maar helaas. Ik ben blij dat het voor jouw wel zo is en dat het zo goed mag blijven gaan. Groetjes Miranda
Dat moet verschrikkelijk geweest zijn miranda. Ik hoop ook dat alles goed blijft gaan, maar daar hebben wij helaas helemaal niks aan te zeggen.
Nee daar kan ik wel over meepraten met mijn tweede zwangerschap, van een tweeling was er nog maar eentje overgebleven die andere is gestorven met de 11de week en is blijven zitten tot en met de 9de maand ( de bevalling). Achja, ik heb 3 kinders en samen met mijn huidige partner hebben we er 5 dus echt klagen mag ik niet maar het zou hartstikke leuk geweest zijn om nog zo'n kleintje hier in huis te mogen hebben natuurlijk ! Maar zoals ik al zei ik heb niks te klagen verders Groetjes van miranda
hoi dames, marloes en kathy gefeliciteerd! ik ben eigenlijk al naar december maar heb toch een vraagje hier.... werd zondag ongie had 1 druppel rood bloed en daarna alleen maar bruin wat ik met een inlegkruisje af kan is dit wel normaal of is dit geen ongie het begon 8 a 9 dagen na mijn ei? en hoe moet je baarmoeder staan als je ongie bent laag of hoog? liefs
Kathy en Marloes: van harte gefeliciteerd! geniet er maar lekker van. Alle andere meiden: ik duim nog steeds voor jullie! Liefs Elma
Las als ik mij ei rond 10 a 11 nov heb gehad dacht ik dat mijn nod rond 24 a 25 nov moet zijn..... als het een innestellingsbloeding kan zijn hoelang mag dat dan duren? ik hoop toch een beetje dat het dan een innesteling is maar ik heb niet echt verschijnselen verder.... liefs
volgens mij zelfs 2 dagen. maar jij zegt een druppel en verder bruin. wanneer was je ei weet je dat? of de eerste dag van de laatste menstruatie. en je cycles duur? groetjes las
las ik heb ovu testen gebruikt en daarbij had ik op 5,6,7,8 november een gelijke streep en op vrijdag 10 november een dikke streep. mijn vorige menstruatie was 13 oktober, 3 dagen geen bloed gezien alleen beetje bruinig en had de afgelopen 2 rondes 42 dagen en 47 dagen. liefs